Siis kun ihminen on "kadoksissa" eikä häntä löydä vaikka kuinka googlaa
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kysyy sen kavereilta.
- Anonyymi
Tiedätkö, kuinka kipeä paikka minulle on, että facebookin mukaan minulla ei ole kavereita. On niitä kuitenkin jonkin verran, tyttäret, sisarukset ym. Meillä on yhteisiä ystäviä miehen kanssa. Haluaisin ystäviä kyllä, ennemminkin kuin rakkauksia. Oletko sinä minun kaverini? Olisin siitä kiitollinen.
- Anonyymi
Oletko kokeillut kysäistä tekoälyltä?
- Anonyymi
Digi virastolla voi olla jokin järjestelmä. Kokeile hakukonetta.
- Anonyymi
Riippuu myös siitä kuinka kauan aikaa sitten olet tuntenut kaivattuai. Yks vaihtoehto on esimm Fonecta. Toinen sosiaalisen median haut
- Anonyymi
Ihan vaikka kysymällä ikävä palstalla 😊
- Anonyymi
Katso FB, linkedin, skype, wa, tms.. tai jos tiedät työpaikan soita työpaikan vaihteeseen ja kysy numeroa sieltä
- Anonyymi00012
Tietosuojalaki estää monet haut ja niihin vastaukset.
Itse olen blokannut facebookia näyttämästä itseäni tai kavereitani. Puhelinnumero on salainen. Mikähän voisi olla syy? Ehkä suhteellisen yleiset etu- ja sukunimi sekä niiden yhdistelmä. Yleisestä nimestä on ollut tietyllä tapaa haittaa, ja annoin asiasta kerran palautetta suoraan täysin saman nimiselle ihmiselle joka oli jakanut omaa yhteystietoaan väärin.
- Anonyymi00009
Älä kysy
- Anonyymi00010
Aina kannattaa kysyä.
- Anonyymi00011
Ei sua kiinnostanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851102Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 122736
- 60730
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10718- 39689
- 57656
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503