Siis kun ihminen on "kadoksissa" eikä häntä löydä vaikka kuinka googlaa
Millä otsikolla löytää ihmisen jota kaipaa
7
751
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyy sen kavereilta.
- Anonyymi
Tiedätkö, kuinka kipeä paikka minulle on, että facebookin mukaan minulla ei ole kavereita. On niitä kuitenkin jonkin verran, tyttäret, sisarukset ym. Meillä on yhteisiä ystäviä miehen kanssa. Haluaisin ystäviä kyllä, ennemminkin kuin rakkauksia. Oletko sinä minun kaverini? Olisin siitä kiitollinen.
- Anonyymi
Oletko kokeillut kysäistä tekoälyltä?
- Anonyymi
Digi virastolla voi olla jokin järjestelmä. Kokeile hakukonetta.
- Anonyymi
Riippuu myös siitä kuinka kauan aikaa sitten olet tuntenut kaivattuai. Yks vaihtoehto on esimm Fonecta. Toinen sosiaalisen median haut
- Anonyymi
Ihan vaikka kysymällä ikävä palstalla 😊
- Anonyymi
Katso FB, linkedin, skype, wa, tms.. tai jos tiedät työpaikan soita työpaikan vaihteeseen ja kysy numeroa sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149