Itse olin kesätyöpaikassa jossa toinen työntekijä juorusi minulle toisesta naispuolisesta työntekijästä kaikenlaista, sitten kun tämä toinen työntekijä lähti pois niin tämä juoruaja käänsi kelkkansa ja kaatoi jutut minun niskaan. Tämä pois lähtenyt on nyt julistautunut "uhriksi"ja levitellyt minusta kaikenlaista perätöntä juttua ja kaveripiiri on tehnyt minulle kaikenlaista ilkivaltaa, kun asuu vielä tuppukylässä ja itse on tullut muualta, on selvää ketä uskotaan.
Tästä näkyy miten mätä on nykyinen yhteiskunta, uskotaan sellaisia jotka on jäänyt valheista kiinni ja jopa sellaiset aikuiset jotka pitävät itseään muka koulutettuna uskoo näitä häiriköitä.
Tästä kyseisestä työyhteisöstä olen kuullut juttuja niin kauan kuin olen asunut tässä kylässä, enkä mitään hyvää ,joten ihmettelen myöskin esimiehiä millaisia vätyksiä nekin on olleet, vaikka nyt on näkynyt se ilmiö ettei tässä kyseisessä paikassa pysy työntekijät.
Jos ei työsuojelu tai liitto ala toimia näissä tapauksissa niin suosittelen että olette yhteydessä poliisiin ja jätätte tutkintapyynnön asiasta, itse olisin tehnyt tutkinta pyynnön mutta perheeseen tuli sellainen muutos etten jaksanut tehdä ,mutta puskaradio on kyllä hyvä tässäkin asiassa.
Kiusaamisesta
Anonyymi-ap
0
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859