Itse olin kesätyöpaikassa jossa toinen työntekijä juorusi minulle toisesta naispuolisesta työntekijästä kaikenlaista, sitten kun tämä toinen työntekijä lähti pois niin tämä juoruaja käänsi kelkkansa ja kaatoi jutut minun niskaan. Tämä pois lähtenyt on nyt julistautunut "uhriksi"ja levitellyt minusta kaikenlaista perätöntä juttua ja kaveripiiri on tehnyt minulle kaikenlaista ilkivaltaa, kun asuu vielä tuppukylässä ja itse on tullut muualta, on selvää ketä uskotaan.
Tästä näkyy miten mätä on nykyinen yhteiskunta, uskotaan sellaisia jotka on jäänyt valheista kiinni ja jopa sellaiset aikuiset jotka pitävät itseään muka koulutettuna uskoo näitä häiriköitä.
Tästä kyseisestä työyhteisöstä olen kuullut juttuja niin kauan kuin olen asunut tässä kylässä, enkä mitään hyvää ,joten ihmettelen myöskin esimiehiä millaisia vätyksiä nekin on olleet, vaikka nyt on näkynyt se ilmiö ettei tässä kyseisessä paikassa pysy työntekijät.
Jos ei työsuojelu tai liitto ala toimia näissä tapauksissa niin suosittelen että olette yhteydessä poliisiin ja jätätte tutkintapyynnön asiasta, itse olisin tehnyt tutkinta pyynnön mutta perheeseen tuli sellainen muutos etten jaksanut tehdä ,mutta puskaradio on kyllä hyvä tässäkin asiassa.
Kiusaamisesta
Anonyymi-ap
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013