Itse olin kesätyöpaikassa jossa toinen työntekijä juorusi minulle toisesta naispuolisesta työntekijästä kaikenlaista, sitten kun tämä toinen työntekijä lähti pois niin tämä juoruaja käänsi kelkkansa ja kaatoi jutut minun niskaan. Tämä pois lähtenyt on nyt julistautunut "uhriksi"ja levitellyt minusta kaikenlaista perätöntä juttua ja kaveripiiri on tehnyt minulle kaikenlaista ilkivaltaa, kun asuu vielä tuppukylässä ja itse on tullut muualta, on selvää ketä uskotaan.
Tästä näkyy miten mätä on nykyinen yhteiskunta, uskotaan sellaisia jotka on jäänyt valheista kiinni ja jopa sellaiset aikuiset jotka pitävät itseään muka koulutettuna uskoo näitä häiriköitä.
Tästä kyseisestä työyhteisöstä olen kuullut juttuja niin kauan kuin olen asunut tässä kylässä, enkä mitään hyvää ,joten ihmettelen myöskin esimiehiä millaisia vätyksiä nekin on olleet, vaikka nyt on näkynyt se ilmiö ettei tässä kyseisessä paikassa pysy työntekijät.
Jos ei työsuojelu tai liitto ala toimia näissä tapauksissa niin suosittelen että olette yhteydessä poliisiin ja jätätte tutkintapyynnön asiasta, itse olisin tehnyt tutkinta pyynnön mutta perheeseen tuli sellainen muutos etten jaksanut tehdä ,mutta puskaradio on kyllä hyvä tässäkin asiassa.
Kiusaamisesta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950