Onko tämä henkistä väkivaltaa?

Anonyymi-ap

Onko se henkistä väkivaltaa kun puoliso ei itse löhesty mutta odottaa toisen tekevän sen?

Ehdotus seksiin pitäisi tulla aina minulta. Myös hellyydenosoitykset minulta.

Jos seksiä ei ole tarpeeksi usein elin en ymmärrä ehdottaa tarpeeksi niin alkaa kiukuttelu ja mökötys.

Seksiä on kuitenkin useamman kerran viikossa ja aina minun aloitteestani.

Olen pyytänyt että toinenkin voisi tehdä aloitteita mutta ei näe asiassa ongelmaa. Ihmettelee miksen minä voi olla aina se aloitteentekijä eikä ymmärrä mikä siinä on ongelma. Kuulemma teen itse asiasta ongelman. Myöskään halaukset ja hellyydenosoitukset tulee aina minulta. Minkäänlaisia aloitteita ei tapahdu toisen puolelta. Ei pientä hipaisuakaan.
En koe enää itseäni oikein haluttavaksi enkä välitetyksikään.

Samoin puhumisen kanssa. Jos en puhu,meillä ei puhuttaisi juuri mitään. Jos kysyn tavallista arki asiaa niin ei aina edes vastaa vaan toistaa kysymyksen jolloin hermostuu kun häiritsen.
Motä tämä tämmönen on?
Silmiinkään ei ykeensä katso vaan jonnekkin ohi.

24

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan normaali syy pettää,"kun et koskaan kosketellut tai huomioinut minua",

• Anonyymi

Pettämään en lähde. En haluaisi itseänikään petettävän niin miksi tekisin sen toiselle. Ensin on puitava asiat yhdessä suhteessa wnnenkuin siirtyy toiseen jos siirtyy.
        Yksineläminenkin on vaihtoehto ja pelkkä seksisuhde ei ole minua varten.

Näkisin kuitenkin parisuhteen vastavuoroisena eikä niin että toinen antaa ja toinen ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettämään en lähde. En haluaisi itseänikään petettävän niin miksi tekisin sen toiselle. Ensin on puitava asiat yhdessä suhteessa wnnenkuin siirtyy toiseen jos siirtyy.
        Yksineläminenkin on vaihtoehto ja pelkkä seksisuhde ei ole minua varten.

Näkisin kuitenkin parisuhteen vastavuoroisena eikä niin että toinen antaa ja toinen ottaa.

Entäpä jos se toinen joka on aloitekyvytön, ei pysty edes keskustelemaan koko tilanteesta mitään! Sellaisesta parisuhteesta kokemus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä jos se toinen joka on aloitekyvytön, ei pysty edes keskustelemaan koko tilanteesta mitään! Sellaisesta parisuhteesta kokemus!

Sekin olisi hyvä sanoa ääneen että olen aloitekyvytön ja tunnustaa sekä tunnistaa tilanne. En nyt osaa ajatella mitä tarkoitat aloitekyvyttömyydellä jotain sairauttako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin olisi hyvä sanoa ääneen että olen aloitekyvytön ja tunnustaa sekä tunnistaa tilanne. En nyt osaa ajatella mitä tarkoitat aloitekyvyttömyydellä jotain sairauttako?

Ei eksäni pystynyt edes sitä sanomaan, että hän on täysin aloitekyvytön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei eksäni pystynyt edes sitä sanomaan, että hän on täysin aloitekyvytön.

Mikä oli kyseisen käytöksen syy?

• Anonyymi

Puoliso ei lähesty ei halua seksiä onko se henkistä väkivaltaa vai mitä se on?

• Anonyymi

Ai teillä noin. Jos ei halua seksiä niin syy olisi hyvä selvittää. Mielestäni vastavuoroisuus on tärkeää sekä toisen tarpeiden huomioonottaminen.
        Alkaako puolisosi puhumaan asiasta sen enempää?

• Anonyymi

Kuinka näkisit sen?

• Anonyymi

Öööö,no en osaa hahmottaa asiaa oikein. En ole niin älykäs tai sitten olen jotenkin hidas käsittelemään asioita.
        Ehkäpä koen tilanteen henkisenä väkivaltana Jos toinen tekee tuon välittämättä minun tunteistani ja tarpeistani. Jos hän yekee sen itsekkäistä lähtökohdista ja mikä olisi pahinta että hän tekisi sen sellaisista motiiveista kuin toisen alistaminen tai manipulointi eli kyseessä olisi vallankäyttö.
        Koska puoliso ei puhu niin en tiedä. Kysynyt olen mutten saa selkeää vastista. Suuttuu herkästi joten annan nyt tilaa mutta mietin yksikseni ja koen toisen olevan kylmä.

Nämä asiat on sillain hankalia että kun kokee tunteet vah asti niin rationaalinen ajattelukyky häiriintyy. Sitä vain kokee suuntaa pahaa oloa eikä saa oikein otetta mistään. Ikään kuin olisi tyhjän päällä löytämättä maata jalkojensa alle.

• Anonyymi

Ap:lle. Narsistilta kuulostaa. Äiti ongelma. "Minä olen pieni lapsi" nähkää minut ja hoitakaa te olette kaikki syyllisiä. Jos ette ole. Niin minä olen parka ja siiten minusta tulee marttyyri. Yhyyy"
      Mammy issue

• Anonyymi

Voi ei. Saattaa hyvin ollakkin nyt kun mietin. Tekee nimittäin asioita ilman omantunnon tuskia. En saa oikein mistään kiinni kun on niin liukas. Se mikä harmittaa myös niin valehtelu. Jos jokin hänen käytöksessään harmittaa ja otan asian puheeksi niin saa käännettyä keskustelun kulun parilla lauseella joksikin muuksi. Esim jos sanon illalla kun ollaan rauhoituttua että minusta tuntuu pahalta kun ei kerro menemisistään niin alkaa isoon ääneen huutamaan että koko talo barmasti kuulee että : Taasko kiusaat häntä ja olet ilkeä ,mikset anna edes iltaisin ihan rauhassa olla vaan yrität saada hänet aina huonoon valoon vaikka hän huomioi ja tekee kaiken vuoksesi " jos sanon tuohon että Hyssälä koko talo kuulee ja osa voi olla jo nukkumassa niin huutaa entistä isommalla äänellä että hänen on pakko korottaa ääntään kun et muuten lopeta hänen haukkumistaan ja ilkeilyä.
        Noniin,sitten pihalla asukkaat tuijottaa että siinä se menee miehensä kiusaaja. Ja mies on hymyilevä ja asiallinen heille. Tervehtii ja Livertelee. Kun kysyn miksi tekee noin niin supisee: koska et muuten tottele.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. Saattaa hyvin ollakkin nyt kun mietin. Tekee nimittäin asioita ilman omantunnon tuskia. En saa oikein mistään kiinni kun on niin liukas. Se mikä harmittaa myös niin valehtelu. Jos jokin hänen käytöksessään harmittaa ja otan asian puheeksi niin saa käännettyä keskustelun kulun parilla lauseella joksikin muuksi. Esim jos sanon illalla kun ollaan rauhoituttua että minusta tuntuu pahalta kun ei kerro menemisistään niin alkaa isoon ääneen huutamaan että koko talo barmasti kuulee että : Taasko kiusaat häntä ja olet ilkeä ,mikset anna edes iltaisin ihan rauhassa olla vaan yrität saada hänet aina huonoon valoon vaikka hän huomioi ja tekee kaiken vuoksesi " jos sanon tuohon että Hyssälä koko talo kuulee ja osa voi olla jo nukkumassa niin huutaa entistä isommalla äänellä että hänen on pakko korottaa ääntään kun et muuten lopeta hänen haukkumistaan ja ilkeilyä.
        Noniin,sitten pihalla asukkaat tuijottaa että siinä se menee miehensä kiusaaja. Ja mies on hymyilevä ja asiallinen heille. Tervehtii ja Livertelee. Kun kysyn miksi tekee noin niin supisee: koska et muuten tottele.

No voi että.

• Anonyymi

Tuo, kuka tekee aloitteen kuuluu ikuisuuskysymyksiin ja äärivastaukseia ovat: eikö ole ihan sama kuka aloitteen tekee, kun seksi toimii? ja toinen ääripää: elä tee sinäkään aloitetta kun toinenkaan ei tee.

Ja kaikkea tuolta väliltä. Jos et ole tyytyväinen, sinun tulee tehdä jotain, nimittäin jos miehesi on tyytyväinen tilanteeseen, hän ei mitään tee. Joko muutat asennoitumistasi tai aloitat itsetyydytyksen ja katsot kuinka pitkään homma jatkuu ja ajaako seksittämyys miehesikin aktiivisemmaksi aloitteentekijäksi. Jos ei, teillä on seksiä silloin kun sinä teet aloitteen.

• Anonyymi
        UUSI

Tuntee itsensä haluttavaksi jos toinenkin tekee joskus aloitteen. Ja sitäpaotsi miksi möllöttää eikä tee itse aloitetta? Jos tekee mieli niin miksei tee aloitetaan vaan odottaa toisen tekevän ja jos ei toinen ymmärrä tehdä niin alkaa mökötys.
        Jos teen pari kertaa viikossa aloitteen niinkuin on oma tarpeeni ja toinen haluaa lisää niin miksei ehdota vaan möllöttää tai alkaa huutamaan aiheen ohi. Sitten minun pitäisi siittä ymmärtää että jaahas nyt pitäisi tajuta ehdottaa.
        Halauksia tms hellyydenosoituksia ei myöskään anna koskaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntee itsensä haluttavaksi jos toinenkin tekee joskus aloitteen. Ja sitäpaotsi miksi möllöttää eikä tee itse aloitetta? Jos tekee mieli niin miksei tee aloitetaan vaan odottaa toisen tekevän ja jos ei toinen ymmärrä tehdä niin alkaa mökötys.
        Jos teen pari kertaa viikossa aloitteen niinkuin on oma tarpeeni ja toinen haluaa lisää niin miksei ehdota vaan möllöttää tai alkaa huutamaan aiheen ohi. Sitten minun pitäisi siittä ymmärtää että jaahas nyt pitäisi tajuta ehdottaa.
        Halauksia tms hellyydenosoituksia ei myöskään anna koskaan.

Eihän tuohon osaa vastata kukaan muu kuin miehesi. Omalta osaltasi sinä teet päätökset, siedätkö vai et ja teetkö asialla jotain vai et.

Mökötykseen ei ole kukaan kuollut ja jos ukkosi mököttää, keksi sinä itsellesi jotain kivaa tekemistä ja anna ukon mököttää , voit sanoa esim. kun nyt haluat murjottaa, en viitsi sitä katsella ja lähden ...jne.jne.

Olemme jokainen vastuussa omasta onnellisuudestamme, ja tyytyväisyydestä elämäämme; se on juuri sellaista millaiseksi sen päätöksillämme ja valinnoillamme teemme.

• Anonyymi

Onko seksi tarpeeksi vaihtelevaa ja säväyttävää vai aina samalla tympeällä kaavalla? Ja muistakaa että nykymaailmassa miehen on vaikea olla alotteellinen kun pahimmassa tapauksessa pelkästä olemassaolosta ahdistutaan

• Anonyymi

Riippuu ihmisistä millaista heidän seksinsä on. Toisilla sitä on enemmän ja toisilla vähemmän. Mutta kaikenkaikkiaan sen laadusta sekä kertojen määrästä ovat vastuussa molemmat,ei van toinen.

• Anonyymi
        UUSI

Eivät sirkustemput tee seksistä sen tyydyttävämpää kuin vaikka hyvä ja intiimi yhteys, joka säilyy jokaisella rakastelukerralla.

Jos haluaa, että seksin pitää olla säväyttävää niin kyllä se on itse se keksittävät eikä vastuutettava toista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihmisistä millaista heidän seksinsä on. Toisilla sitä on enemmän ja toisilla vähemmän. Mutta kaikenkaikkiaan sen laadusta sekä kertojen määrästä ovat vastuussa molemmat,ei van toinen.

Noin sen olisi pitänyt olla parisuhteessani aikonaan, että toisen osapuolenkin olisi pitänyt tehdä aloituksia, mutta jostain syystä johtuen se oli hänelle todella vaikeaa. Liittyy erityispiirteisyyteen ja siihen minkälainen hänen isänsä oli. En avaa täällä siihen liittyen sen enenpää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin sen olisi pitänyt olla parisuhteessani aikonaan, että toisen osapuolenkin olisi pitänyt tehdä aloituksia, mutta jostain syystä johtuen se oli hänelle todella vaikeaa. Liittyy erityispiirteisyyteen ja siihen minkälainen hänen isänsä oli. En avaa täällä siihen liittyen sen enenpää.

Sen verran voin kertoa lasteni isän isästä, että hänen mielestään edes pientä poikaani en olisi saanut pitää sylissä, koska muuten pojasta ei tule miestä. Vastasin hänelle, että olen täysin eri mieltä kanssasi ja pidän sylissä omaa lastani mahdollisimman paljon.

• Anonyymi
      UUSI

Juokse🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Se on digiväkivaltaa kännykkä käessä ja molemmilla ollessa yhteistä digiliiton ulkopuolista ronpoa.

• Anonyymi
      UUSI

Puolet aviosta päättyy eroon. Ei ole helppo olla yksin. Mutta se on vain sinun päätettävissä. Älä hae näiltä palstoilta tukea. Teit mitä hyvänsä niin et ole yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      293
      2548
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2491
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1696
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1350
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1225
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1050
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe