Ja lopuksi aah tiedät. Rakastella heidät tainnuksiin. Olenko sinusta uskottava?
Älä vain ikinä rakastu minuun nainen. Haluan nuuhkia kaikkia naisia.
17
195
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin voit syylistyä tappoon tai murhaan
- Anonyymi
Olen rehellinen kunnon kansalainen. Sellainen oon aina ollut, mitä nyt pikku panoja teen sinne sun tänne. Ei kai niistä lukua saa...tai mukuloita, sydän tahtoo olla kovilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rehellinen kunnon kansalainen. Sellainen oon aina ollut, mitä nyt pikku panoja teen sinne sun tänne. Ei kai niistä lukua saa...tai mukuloita, sydän tahtoo olla kovilla.
Jos naiselta lähtee taju niin sun pitää katsoa hengittääkö hän ja soittaa hätänumeroon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähän sama homma. Nyt olen rakastunut aika moneen täl hetkellä. Nuorempi on parempi ja sä näytät kyllä aika vanhalle miehelle jo mitä netistä katsoo. Mulla on ainakin nyt 4 menossa tässä säätöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähän sama homma. Nyt olen rakastunut aika moneen täl hetkellä. Nuorempi on parempi ja sä näytät kyllä aika vanhalle miehelle jo mitä netistä katsoo. Mulla on ainakin nyt 4 menossa tässä säätöjä
Sinun säädöt tiedetään, ne on jääkaapissa. Pakastelokerossa syväjäädytettyinä. Munat voit lokeroida, mutta et saa niitä lisääntymään, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun säädöt tiedetään, ne on jääkaapissa. Pakastelokerossa syväjäädytettyinä. Munat voit lokeroida, mutta et saa niitä lisääntymään, sori.
Sul tapana käydä tutkimassa pakastimia vai katoitko kristallipallosta. Ai nii täähän olikin sun tapa eristää ja vainota keksimällä juttuja.
- Anonyymi
Todennäköisesti vaihdevuosista kärsivä lörppäkyrpä.
- Anonyymi
Sinä et tiedä siitä vehkeestä mitään, uneksit vain?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä siitä vehkeestä mitään, uneksit vain?!
En haluakaan tietää sun tussumunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluakaan tietää sun tussumunasta.
Ai nyt olet mitä parhain asiantuntija, heh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt olet mitä parhain asiantuntija, heh?
Voi kuule.
- Anonyymi
Et sitä en tosin epäile ettetkö joka ainoaa vastaan tulevaa naista panna haluaisi
- Anonyymi
En rakastu keneenkään sillä tavalla että haluaisin seksiä!
- Anonyymi
Aloittaja ei ole uskottava , vaan täys trolli ,
- Anonyymi
Joo no et. Kyllä se silti oli vähän sellaista…
- Anonyymi
Sun sellaset ei ole siis mitään tyhjiä sanoja helisee
- Anonyymi
Hyviä vastuksia kiitos. En ole Ap (/ap) enkä myöskään pettäjä. Olen mies, Halusin testata teitä Suomi24 keskustelijoita, mitä mieltä olette, sori. Tehkää tekin vastaavia aloituksia, niin saatte eloa tähän yksitoikkoseen keskustelupalstaan. Tulos on, etten suosittele tätä niille, jotka vielä uskovat rehtiin maalaisromantiikkaan tai siihen, mitä ette näe vastakkaisen sukupuolen silmistä. K mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258