Älä vain ikinä rakastu minuun nainen. Haluan nuuhkia kaikkia naisia.

Anonyymi-ap

Ja lopuksi aah tiedät. Rakastella heidät tainnuksiin. Olenko sinusta uskottava?

17

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin voit syylistyä tappoon tai murhaan

• Anonyymi

Olen rehellinen kunnon kansalainen. Sellainen oon aina ollut, mitä nyt pikku panoja teen sinne sun tänne. Ei kai niistä lukua saa...tai mukuloita, sydän tahtoo olla kovilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rehellinen kunnon kansalainen. Sellainen oon aina ollut, mitä nyt pikku panoja teen sinne sun tänne. Ei kai niistä lukua saa...tai mukuloita, sydän tahtoo olla kovilla.

Jos naiselta lähtee taju niin sun pitää katsoa hengittääkö hän ja soittaa hätänumeroon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vähän sama homma. Nyt olen rakastunut aika moneen täl hetkellä. Nuorempi on parempi ja sä näytät kyllä aika vanhalle miehelle jo mitä netistä katsoo. Mulla on ainakin nyt 4 menossa tässä säätöjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vähän sama homma. Nyt olen rakastunut aika moneen täl hetkellä. Nuorempi on parempi ja sä näytät kyllä aika vanhalle miehelle jo mitä netistä katsoo. Mulla on ainakin nyt 4 menossa tässä säätöjä

Sinun säädöt tiedetään, ne on jääkaapissa. Pakastelokerossa syväjäädytettyinä. Munat voit lokeroida, mutta et saa niitä lisääntymään, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun säädöt tiedetään, ne on jääkaapissa. Pakastelokerossa syväjäädytettyinä. Munat voit lokeroida, mutta et saa niitä lisääntymään, sori.

Sul tapana käydä tutkimassa pakastimia vai katoitko kristallipallosta. Ai nii täähän olikin sun tapa eristää ja vainota keksimällä juttuja.

• Anonyymi

Todennäköisesti vaihdevuosista kärsivä lörppäkyrpä.

• Anonyymi

Sinä et tiedä siitä vehkeestä mitään, uneksit vain?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä siitä vehkeestä mitään, uneksit vain?!

En haluakaan tietää sun tussumunasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluakaan tietää sun tussumunasta.

Ai nyt olet mitä parhain asiantuntija, heh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt olet mitä parhain asiantuntija, heh?

Voi kuule.

• Anonyymi

Et sitä en tosin epäile ettetkö joka ainoaa vastaan tulevaa naista panna haluaisi

• Anonyymi

En rakastu keneenkään sillä tavalla että haluaisin seksiä!

• Anonyymi

Aloittaja ei ole uskottava , vaan täys trolli ,

• Anonyymi

Joo no et. Kyllä se silti oli vähän sellaista…

• Anonyymi

Sun sellaset ei ole siis mitään tyhjiä sanoja helisee

• Anonyymi

Hyviä vastuksia kiitos. En ole Ap (/ap) enkä myöskään pettäjä. Olen mies, Halusin testata teitä Suomi24 keskustelijoita, mitä mieltä olette, sori. Tehkää tekin vastaavia aloituksia, niin saatte eloa tähän yksitoikkoseen keskustelupalstaan. Tulos on, etten suosittele tätä niille, jotka vielä uskovat rehtiin maalaisromantiikkaan tai siihen, mitä ette näe vastakkaisen sukupuolen silmistä. K mies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe