Väärään aikaan
https://m.youtube.com/watch?v=nlg2hnlnkVM&pp=ygUgb2lrZWEgaWhtaW5lbiB2w6TDpHLDpMOkbiBhaWthYW4%3D
Onko sulle käynyt koskaan niin?
Oikea ihminen
25
503
Vastaukset
- Anonyymi
On käynyt juu.
- Anonyymi
Kaikki kohtaamasi ihmiset on oikeita.oli ne sitten hyvässä tai pahassa. Oppikouluja ,sinun parhaaksesi. Pyri tekeen hyvää,sillä tiellä et ainakaan eksy.🤷♀️
- Anonyymi
Vaikka olisi miten paha tilanne,kuuntele oikeuden ääntä. Tee se mikä on oikein,ei se mikä on itsekästä.🤷♀️
- Anonyymi
Oikea ihminen väärässä paikassa on tuttu juttu. Realiteetit jyräsi rakkauden.
- Anonyymi
Niin siinä taisi käydä.
- Anonyymi
Ainoa kerta kun on tarvinnut manata elämän epäoikeudenmukaisutta.
- Anonyymi
Tuskallinen kokemus oli.
- Anonyymi
Väärää aikaa ei ole olemassakaan se on vain asia jonka ihmiset haluaa mieltää niin ja oikea ihminen taas oikea mihin
- Anonyymi
Valitettavasti :(
- Anonyymi
On toki.
- Anonyymi
Ehkä just nyt toi tilanne meneillään
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Ei sitä voi tietää. Enkä mä mieti asioita muutenkaan noin. Väärään aikaan voi ihastua, muttei silloinkaan tiedä olisko ihminen ollut edes oikea tai pikemminkin olisiko koko homma toiminut ollenkaan.
Sitä kun helposti kuvittelee enemmän, mitä tietää kun hormonihuuruissa töhöilee. Sitten kun huuruista tokenee monesti silmät aukee, ei vittu mihin mä itteni änginkään.
Jasu Tavallaan voi näinkin sanoa.. uskon silti siihen, että kaikella on tarkoitus.. En olisi tässä missä nyt olen jos en olisi kohdannut elämäni aikana juuri niitä ihmisiä silloin, kun olen kohdannut. Kohtaamiset ovat saaneet ajattelemaan mitä itse elämältäni haluan ja tekemään päätöksiä.
Aliisa syrjä ja Robin🤭
https://youtu.be/KgwUF-0-I-Q?si=syqPH9y4NMlgan01- Anonyymi
Aliisa on hieno artisti. Yksi niistä nuorista naislaulajista, joilla on jotain ideaa lyriikoissa. Iskä-Syrjä on Martin ja Pantsen serkku notta musikaalista sukua.
M Anonyymi kirjoitti:
Aliisa on hieno artisti. Yksi niistä nuorista naislaulajista, joilla on jotain ideaa lyriikoissa. Iskä-Syrjä on Martin ja Pantsen serkku notta musikaalista sukua.
MItselle Aliisa on uusi tuttavuus, Robinin biisejä oon kyllä kuunnellut. Heh, pitääkin vähän muuttaa lausuntoa.. 🙄 niin siis googletin Aliisan ja oon hänen kappaleitaan aiemmin kuullut.😁 Itselle jää melodiat paremmin päähän, kuin artistejen nimet. Mutta kyllä tuore tulokas ja varmasti jatkossakin kuuntelen.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itselle Aliisa on uusi tuttavuus, Robinin biisejä oon kyllä kuunnellut. Heh, pitääkin vähän muuttaa lausuntoa.. 🙄 niin siis googletin Aliisan ja oon hänen kappaleitaan aiemmin kuullut.😁 Itselle jää melodiat paremmin päähän, kuin artistejen nimet. Mutta kyllä tuore tulokas ja varmasti jatkossakin kuuntelen.
Suosittelen livenä jos tilaisuus tulee. Eteerinen eleetön esiintyjä, jolla on vahva presenssi silti 😌 Selkosuomemmin sanottuna musa on pääosassa, ei show. Itte tykkään sellasesta.
M Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen livenä jos tilaisuus tulee. Eteerinen eleetön esiintyjä, jolla on vahva presenssi silti 😌 Selkosuomemmin sanottuna musa on pääosassa, ei show. Itte tykkään sellasesta.
MNäen jo silmissäni pienen klubin. Ei siis mitään tuhatpäistä yleisöä..
Kyllä on käynyt. Tuo on varmasti yleistä. Elämä jatkuu ja aika toivottavasti parantaa haavat. Sainpa ihania kiikkutuolimuistoja, jos jotain hyvää haluan asiassa nähdä. ❤️
Ei oikeastaan. 🤔 Vääriä ihmisiä, ainoastaan, jos jotakin. - Tai siis, minä olen ollut väärä ihminen, hänelle.
- Anonyymi
Ehkäpä, mutta loppujen lopuksi ei ollut oikea ihminen, kun ei ole nyt kanssani.
- Anonyymi
Kysy vaan..
- Anonyymi
Kaipuu jäi suuri. Ikävä
- Anonyymi
Aito rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. Selittelyn makua tuossa.
- Anonyymi
Niinpä juuri. Tuskin hän koskaan välitti edes ystävänä, kunhan olisi vain saanut toteuttaa omat haaveensa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566025
- 575462
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1123897- 543802
- 143745
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930