https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011049083.html
Suomenkin politiikkaa kiekkolegenda pitää tarkasti silmällä. Kuten USA:n tapauksessa myös Suomen asioista puhuttaessa Selänne mainitsee yksilön vapauden ja vastuun sekä yrittäjyydestä palkitsemisen.
– Minulla ei ole mitään sympatiaa laiskoja ihmisiä kohtaan. Niitä, jotka elävät tuilla, vaikka pystyisivät hyvin olemaan töissä.
– Ja minä olen ensimmäinen, joka auttaa ihmisiä, jotka apua tarvitsevat. Mutta sellaiset, jotka käyttävät järjestelmää hyväksi... Heille minulta ei heru mitään sympatiaa, Selänne sanoo painokkaasti.
Selänteen mielestä kaikkien maailman maiden pitäisi ”tehdä inventaario” siitä, mihin kaikkialle yhteistä rahaa valuu.
– Ei talous nouse veroilla, vaan sillä, että työn tekeminen kannattaa ja raha lähtee kiertoon.
– Tuntuu, että Suomessa on jopa kiellettyä, että jollakin hirveän ahkeralla ihmisellä menisi hyvin.
Teemu Selänne äänesti Trumpia
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
eikö se teemu aikanaan puhunut ääneen myös mamujen tekemistä raiskauksista?
- Anonyymi
ja syy puhumiseen oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja syy puhumiseen oli?
hyssss
- Anonyymi
Nolo gubbe
- Anonyymi
Päästäkää limppu eläkehyllylle. Limppu ei puhu.
- Anonyymi
Vasurit on oikeassa. Kyllä ihmisen täytyy saada huilata, jos ei jaksa ryhtyä työntekoon ja ihmisoikeus, että voi tulla mistä päin Maailmaa hyvänsä Suomeen lepäämään. Karvareuhkakin sen ymmärtää. Hulluhan sellainen on joka vapaaehtoisesti rehkii.
- Anonyymi
Kyllä kai aloittajakin äänestää ihan sitä, ketä itse haluaa ?
Mitäpä tuohon kukaan mitään sanomaan....- Anonyymi
Kertoo paljon arvoista…
- Anonyymi
Kaikki pahat tekonsa pitäisi kostaa Selänteelle, mahdollisimman raakana.
Vaikka tunnin verran turpaan ja velttona heitto roskikseen. - Anonyymi
Sellanen
- Anonyymi
sitten on nämä kusettajat, joita toinen pyramidiryhmä ostaa yrityksen pois satojen prosenttien ylihintaan 🤔
- Anonyymi
Moktarhan paineli häntä koipien välissä parkuen Espoosta Michiganiin koska uli uli persut!
Nyt Michiganissa äänestettiin Trumpia!
Urheilutermein, Jukkaseni, miltä nyt tuntuu?
SELKÄKEKKANAURUA! - Anonyymi
eikö se ole hyökkääjä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172843
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1122037Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171681Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141605Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2841448Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56948- 85905