Haluan laihtua,olen tällä hetkellä 74kg ja haluan vähintään olla 55-70kg. Onko kenelläkään tietoa miten pystyn pudottamaan painoni 2-3kk noin paljon ja auttaako oikeasti jotkut lääkkeet painonpudotuksen rinnalla?
Onko kenelläkään kokemuksia all day burn laihdutus lääkkeestä
Anonyymi-ap
3
2402
Vastaukset
- Anonyymi
Jos luet arviointeja tuotteesta niin sitä on kehuttu. Joten tilaa toki. Ite en usko tollasiin tuotteisiin. Tuon tuotteen kanssa pitää syödä terveellisesti . En ymmärrä mikset voi laihduttaa syömällä terveellisesti koska noi pillerit vaatii sitä että laihdut.
- Anonyymi
Painonvartijat ovat netissä nykyään, moni laihduttaa sen turvin
- Anonyymi
Laihdut syömällä vähemmän ja harvemmin kuin tähän asti! Lisää vielä liikuntaa, niin tuloksia syntyy nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006