Miten tästä pääsee ulos? Avioero viimeistä niittiä vaille mutta pois ei pääse. Olen puolisoni vanki. Yötäpäivää henkistä väkivaltaa. Rajoittamista määräyksiä alistamista nöyryyttämistä. Minut on eristetty muusta maailmasta ja muista ihmisistä. Turpaan on tullut myös fyysisesti ja lääkäriin ei pääse vaikka miten huonoon kuntoon menisin. Minua leimataan ja lavastetaan mielisairaaksi ja väkivaltaiseksi ja mitään en sille voi. Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. Ryöpytys vaan pahenee kun puoliso tietää että eron hetki lähenee. Mutta pääsenkö sinne asti.
Itsemääräämisoikeus?
17
269
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos menisit väkivallalla mässäilevä palstaäijä vaikka terveysasemalle kertomaan näitä kokemuksiasi, niin ohjaavat eteenpäin
- Anonyymi
” Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. ” Juupa. Kai joku patologinen paroni haluaa heti tempautua kerrontaan mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. ” Juupa. Kai joku patologinen paroni haluaa heti tempautua kerrontaan mukaan
Kommentoija paljasti itsensä sekunneissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija paljasti itsensä sekunneissa!
Kerro ihmeessä lisää, että miten? En edes leiki tyhmää tai johdattele, vaan hämmennys on aitoa
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Sun pitää kokea tämä miehen melodraama nyt sinun ajatuksiisi sopivalla tavalla ja liittää se muihin pakkoajatuksiisi. Esim
- Anonyymi
Mistä päättelet että olen äijä? Menikö vikaan? Vai oletko itse tällä tavalla toimiva? Ja siis nainen.
- Anonyymi
Etkö miespuolinen aloittaja kestä sitä, että novelliesi agendasta huomautetaan? Surkuhupaisa kommentti kaikkiaan
- Anonyymi
Turvakotia suosittelen.
- Anonyymi
Oletko sinä niin turvallinen mies oikeasti mitä palstaäijän pakinoiden yhteydessä esität?
Ota yhteyttä nollalinja.fi
Soita ja kerro tilanteestasi vaikka silloin, kun puolisosi ei ole kotona. Voit soittaa hätänumeroonkin. Jos et saa tilaisuutta, mene vaikka vessaan ja laita ovi lukkoon, soita sieltä.- Anonyymi
Hienoa palstagubbe että oikein kirjauduit itseäsi neuvomaan👍
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa palstagubbe että oikein kirjauduit itseäsi neuvomaan👍
Lopeta mun viestien seuraaminen ja turhanpäivänen
💩jauhantasi, mua ei kiinnosta yhtään.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Lopeta mun viestien seuraaminen ja turhanpäivänen
💩jauhantasi, mua ei kiinnosta yhtään.Asia selvä. Et kuitenkaan käynyt katsomassa sivulla, että olisiko sieltä löytynyt uusinta pääviurua tukeva päivitys. Nämä tarinallisuudet elää toisten päässä sekunti sekunnilta koska siellä on nääs rakka ku Lapin kesässä🙄
- Anonyymi
Turvakodin kautta jos et muuten onnistuit saamaan narsistin mieheksesi
- Anonyymi
Muista nyt narsistisia tendenssejä omaava mies heittää viimeinen slurri palstasedälle, niin olet voittanut pronssipalkinnon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt narsistisia tendenssejä omaava mies heittää viimeinen slurri palstasedälle, niin olet voittanut pronssipalkinnon
Ehkä tämä herjaaminen on ku peukkua imisi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540