Itsemääräämisoikeus?

Anonyymi-ap

Miten tästä pääsee ulos? Avioero viimeistä niittiä vaille mutta pois ei pääse. Olen puolisoni vanki. Yötäpäivää henkistä väkivaltaa. Rajoittamista määräyksiä alistamista nöyryyttämistä. Minut on eristetty muusta maailmasta ja muista ihmisistä. Turpaan on tullut myös fyysisesti ja lääkäriin ei pääse vaikka miten huonoon kuntoon menisin. Minua leimataan ja lavastetaan mielisairaaksi ja väkivaltaiseksi ja mitään en sille voi. Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. Ryöpytys vaan pahenee kun puoliso tietää että eron hetki lähenee. Mutta pääsenkö sinne asti.

17

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos menisit väkivallalla mässäilevä palstaäijä vaikka terveysasemalle kertomaan näitä kokemuksiasi, niin ohjaavat eteenpäin

      • Anonyymi

        ” Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. ” Juupa. Kai joku patologinen paroni haluaa heti tempautua kerrontaan mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minut on pakotettu hylkäämään lapseni ja olen menettänyt työpaikkani tuon ihmisen takia. ” Juupa. Kai joku patologinen paroni haluaa heti tempautua kerrontaan mukaan

        Kommentoija paljasti itsensä sekunneissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoija paljasti itsensä sekunneissa!

        Kerro ihmeessä lisää, että miten? En edes leiki tyhmää tai johdattele, vaan hämmennys on aitoa


    • Anonyymi

      ???

      • Anonyymi

        Sun pitää kokea tämä miehen melodraama nyt sinun ajatuksiisi sopivalla tavalla ja liittää se muihin pakkoajatuksiisi. Esim


    • Anonyymi

      Mistä päättelet että olen äijä? Menikö vikaan? Vai oletko itse tällä tavalla toimiva? Ja siis nainen.

      • Anonyymi

        Etkö miespuolinen aloittaja kestä sitä, että novelliesi agendasta huomautetaan? Surkuhupaisa kommentti kaikkiaan


    • Anonyymi

      Turvakotia suosittelen.

      • Anonyymi

        Oletko sinä niin turvallinen mies oikeasti mitä palstaäijän pakinoiden yhteydessä esität?


    • Ota yhteyttä nollalinja.fi
      Soita ja kerro tilanteestasi vaikka silloin, kun puolisosi ei ole kotona. Voit soittaa hätänumeroonkin. Jos et saa tilaisuutta, mene vaikka vessaan ja laita ovi lukkoon, soita sieltä.

      • Anonyymi

        Hienoa palstagubbe että oikein kirjauduit itseäsi neuvomaan👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa palstagubbe että oikein kirjauduit itseäsi neuvomaan👍

        Lopeta mun viestien seuraaminen ja turhanpäivänen
        💩jauhantasi, mua ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Lopeta mun viestien seuraaminen ja turhanpäivänen
        💩jauhantasi, mua ei kiinnosta yhtään.

        Asia selvä. Et kuitenkaan käynyt katsomassa sivulla, että olisiko sieltä löytynyt uusinta pääviurua tukeva päivitys. Nämä tarinallisuudet elää toisten päässä sekunti sekunnilta koska siellä on nääs rakka ku Lapin kesässä🙄


    • Anonyymi

      Turvakodin kautta jos et muuten onnistuit saamaan narsistin mieheksesi

      • Anonyymi

        Muista nyt narsistisia tendenssejä omaava mies heittää viimeinen slurri palstasedälle, niin olet voittanut pronssipalkinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nyt narsistisia tendenssejä omaava mies heittää viimeinen slurri palstasedälle, niin olet voittanut pronssipalkinnon

        Ehkä tämä herjaaminen on ku peukkua imisi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe