En tiedä olenko ainoa tämän asian kanssa mutta olen tästä hyvin hämmentynyt. Naiset joita olen tapaillut ja sitten jonkin ajan kuluttua pyytänyt yöksi kylään ovat syystä tai toisesta pissineet sänkyyni. En ole vieläkään ymmärtänyt mistä tämä... miten sanoisin... varsin erikoinen asia johtuu? Ei tässä sinänsä mitään häiritsevää muuten ole mutta minua väsyttää ja turhauttaa viedä patja jatkuvasti pesulaan pestäväksi. Se maksaa eikä patja kestä kauaa jatkuvaa pesua. Voisivatko palstan naiset ja miksei myös miehetkin kertoa mistä tässä on kyse?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Oletko varma etteivät ole squirtanneet puuhakkaana hetkenänne ja olet huomannut asian vasta aamulla? Kohteliaisuushan se on jos aquirttaa sulle mutta sinuna hankkisin vedenpitävän patjasuojan.
- Anonyymi
Todennäköisesti näin?
- Anonyymi
Ehkäpä olet liian jännämies?
- Anonyymi
Squirt squirt💦
- Anonyymi
Mahdollisesti virtsankarkailua. Laita lakanan alle konepestävä patjansuojus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921235- 47891
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164793MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84748- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55669- 53638