Nyt mosmotetaan painavasta syystä. Se on turhaa. Riku Aaltokin ilakoi, että he torppasivat irtisanomissuojan heikennyksen. Höpö, höpö.
Kaveri oli rahan kanssa tekemisissä ja syyllistyi vilppiin. Purin työsopimuksen. Liitosta soitettiin, että eikö voisi olla irtisanomisaika. Sanoin, että ei. Ja niin mentiin.
Meillä oli selvä asia kaikille työntekijöille, että töissä ei saa olla juovuksissa. Yksi kaveri oli ja hänet sanottiin irti. Kukaan ei kysellyt perään.
Jos pidetään YT:t, niin tuotannollisista ja taloudellisista syistä tulee kenkää.
Kaksi kertaa pidin, ja yhteensä 40 sanoin irti. Yritykselle tärkeimmät työntekijät säästettiin.
Painava syy tai ei? Turhaa poskensoittoa.
Painava syy tai ei, kenkää annoin, eikä liitot haukkuneet perään
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen oli pitänyt kysellä juopun perään.
- Anonyymi
Varasta liito ei puolusta.
Muuten mitä yrität kertoa. - Anonyymi
Epäonnistunut rekrytointi on työnantajan moka.Mutta työntekijö kärsii.
- Anonyymi
Irtisanomisen asemesta työsopimuksen purku ilman pätevää perustetta.
Verukkeeksi esitettiin yhteistyökyvyttömyyttä.
Olisi pitänyt poistua työpaikalta heti. Luottamusmies antoi kirjallisen lausunnon joka osoitti väitteen perusteettomaksi.
Yhteys liittoon. Toimitsijan ehdotuksesta jatkoin entisen tehtäväni hoitamista.
Kun minua uhattiin työtuomioistuimella niin sanoin, että antaa liittojen juristien riidellä. Olin itse maksanut suoraan liittoni jäsenmaksut joten dirikka luuli minua villiksi.
Kahden päivän kuluttua minut kutsuttiin johtajan puhutteluun. Paikalla oli myös hänen "oikea kätensä". Minulle tajottiin loppuvuoden palkka ilman työvelvollisuutta. Eli syyskuun puolikas + loka-, marras- ja joulukuun palkka kertasuorituksena "kotiin".
Lisäksi minule kuuluvat kaksi bonusta jotka vastasivat noin 2,5:n kuukauden palkkaani.
Liiton heppu ehdotti tarjouksen hyväksymistä kuten teinkin.
Kyllä minulle tälläiset potkut sopivat. - Anonyymi
Juuri noin pitää toimia.
Kylläpä porvaria mahtoi vituttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624499KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593388Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582707Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492614- 1422596
- 241903
- 241751
- 301636
- 1741600
- 411313