Nyt mosmotetaan painavasta syystä. Se on turhaa. Riku Aaltokin ilakoi, että he torppasivat irtisanomissuojan heikennyksen. Höpö, höpö.
Kaveri oli rahan kanssa tekemisissä ja syyllistyi vilppiin. Purin työsopimuksen. Liitosta soitettiin, että eikö voisi olla irtisanomisaika. Sanoin, että ei. Ja niin mentiin.
Meillä oli selvä asia kaikille työntekijöille, että töissä ei saa olla juovuksissa. Yksi kaveri oli ja hänet sanottiin irti. Kukaan ei kysellyt perään.
Jos pidetään YT:t, niin tuotannollisista ja taloudellisista syistä tulee kenkää.
Kaksi kertaa pidin, ja yhteensä 40 sanoin irti. Yritykselle tärkeimmät työntekijät säästettiin.
Painava syy tai ei? Turhaa poskensoittoa.
Painava syy tai ei, kenkää annoin, eikä liitot haukkuneet perään
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen oli pitänyt kysellä juopun perään.
- Anonyymi
Varasta liito ei puolusta.
Muuten mitä yrität kertoa. - Anonyymi
Epäonnistunut rekrytointi on työnantajan moka.Mutta työntekijö kärsii.
- Anonyymi
Irtisanomisen asemesta työsopimuksen purku ilman pätevää perustetta.
Verukkeeksi esitettiin yhteistyökyvyttömyyttä.
Olisi pitänyt poistua työpaikalta heti. Luottamusmies antoi kirjallisen lausunnon joka osoitti väitteen perusteettomaksi.
Yhteys liittoon. Toimitsijan ehdotuksesta jatkoin entisen tehtäväni hoitamista.
Kun minua uhattiin työtuomioistuimella niin sanoin, että antaa liittojen juristien riidellä. Olin itse maksanut suoraan liittoni jäsenmaksut joten dirikka luuli minua villiksi.
Kahden päivän kuluttua minut kutsuttiin johtajan puhutteluun. Paikalla oli myös hänen "oikea kätensä". Minulle tajottiin loppuvuoden palkka ilman työvelvollisuutta. Eli syyskuun puolikas + loka-, marras- ja joulukuun palkka kertasuorituksena "kotiin".
Lisäksi minule kuuluvat kaksi bonusta jotka vastasivat noin 2,5:n kuukauden palkkaani.
Liiton heppu ehdotti tarjouksen hyväksymistä kuten teinkin.
Kyllä minulle tälläiset potkut sopivat. - Anonyymi
Juuri noin pitää toimia.
Kylläpä porvaria mahtoi vituttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783