Hei, Löytyykö kokemuksia Puuilosta työpaikkana. Mieluusti tuoreita suht tuoreita viime vuosilta. Sain kutsun työhaastatteluun ja etsin tietoa palkkauksesta niin törmäsin täällä pitkäänn keskusteluun jossa ei ollut oikeastaan yhtään positiivista kommenttia.
Puuilo työpaikkana
10
2489
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samanlaista meno on nytkin, mitä vanhoissa kirjoituksissa sanotaan. Toki työtahtiin ja tehtävämääriin on tullut lisää kiristyksiä. Myynnit kasvaa ja henkilöstöä ei lisätä. Uudet nuoret kokemattomat kasvot saa paikan ja vanhempi asiantunteva myyjä joka osaa kyseenalaistaa toimintaa, potkitaan pois tekemällä varoituksia jopa negatiivisen asenteen vuoksi. Älä ainakaan kritisoi koskaan mitään toimintaa. Tasainen pikkusaikuttelu jopa on ok, kunhan et tuo mielipidettäsi julki.
- Anonyymi00008
Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa
Olet köyhä, mutta auto sinulta kuitenkin löytyy? Vai semmosta. Osta omat makkarasi.
Seuraavaksi menet hakemaan ilmaisia 1 euron ämpäreitä 50km päästä, ja bensaa kuluu 2-3 litraa. Ilmaisen ämpärin hinnaksi tulee arviolta 5-7,5 euroa x2 (meno-paluumatkat) eli ainakin 10 euroa. Nerokasta! - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa
Hämeenlinnassa on suomen piheintä väkeä joten hyvä olla tarkkana kaikenlaisia selityksiä kuulee
- Anonyymi00011
No olipas hyvä kun luin tämän en tule koskaan ostamaan kyseisestä puljusta mitään. Onneksi on muita liikkeitä jotka kohtelee henkilökuntaa samallalailla kuin mitä asiakkaitakin eli hyvin ! Se miksi tämä tuli nyt eteeni ja mieleen näin mainoksen ja katselin lähintä liikettä.
No sitten löytyi tiedot henkilökunnan kohtelusta en tule koskaan tarvitsemaan puuilopuljua pulju on pulju
- Anonyymi
Älkää nyt ihmeessä menkö puuiloon työhön, asiakas ja takuu palvelu tietyissä myymälöissä ihan ala-arvoista.
- Anonyymi
Hain kesätöitä. Valinta ei kohdistunut minuun. Siinä kokemukseni Puusurusta.
- Anonyymi
Jos mielenterveytesi on sinulle tärkeä, niin pysy kaukana siitä orjaleiristä. Siellä kohdellaan työntekijöitä kuin roskaa ja rikotaan räikeästi kaikkia lakeja. Hr-päällikkö on kaikista pahin.
- Anonyymi
Jätätkö menemättä jos täällä joku sinua neuvoo niin tekemään?
- Anonyymi00007
Kaljakauppaan ei kannata mennä työhön eikä asiakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453