Puuilo työpaikkana

Anonyymi-ap

Hei, Löytyykö kokemuksia Puuilosta työpaikkana. Mieluusti tuoreita suht tuoreita viime vuosilta. Sain kutsun työhaastatteluun ja etsin tietoa palkkauksesta niin törmäsin täällä pitkäänn keskusteluun jossa ei ollut oikeastaan yhtään positiivista kommenttia.

10

2489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samanlaista meno on nytkin, mitä vanhoissa kirjoituksissa sanotaan. Toki työtahtiin ja tehtävämääriin on tullut lisää kiristyksiä. Myynnit kasvaa ja henkilöstöä ei lisätä. Uudet nuoret kokemattomat kasvot saa paikan ja vanhempi asiantunteva myyjä joka osaa kyseenalaistaa toimintaa, potkitaan pois tekemällä varoituksia jopa negatiivisen asenteen vuoksi. Älä ainakaan kritisoi koskaan mitään toimintaa. Tasainen pikkusaikuttelu jopa on ok, kunhan et tuo mielipidettäsi julki.

      • Anonyymi00008

        Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa

        Olet köyhä, mutta auto sinulta kuitenkin löytyy? Vai semmosta. Osta omat makkarasi.

        Seuraavaksi menet hakemaan ilmaisia 1 euron ämpäreitä 50km päästä, ja bensaa kuluu 2-3 litraa. Ilmaisen ämpärin hinnaksi tulee arviolta 5-7,5 euroa x2 (meno-paluumatkat) eli ainakin 10 euroa. Nerokasta!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Puuilosta voi sanoa ilotalo. Ilmaista makkaraa tarjolla niin nuoret naiset hyvin ylimielisiä kun saivat määratä. Vanha ja jalaton mies ei saanut makkaraa. Voi tätä köyhän elämää. Näin hämeenlinnassa. Ei saanut autoon vaimo viedä,olis pitänyt kävellä mutta miten kävelee kun jalat on menneet. Sairasta porukkaa

        Hämeenlinnassa on suomen piheintä väkeä joten hyvä olla tarkkana kaikenlaisia selityksiä kuulee


      • Anonyymi00011

        No olipas hyvä kun luin tämän en tule koskaan ostamaan kyseisestä puljusta mitään. Onneksi on muita liikkeitä jotka kohtelee henkilökuntaa samallalailla kuin mitä asiakkaitakin eli hyvin ! Se miksi tämä tuli nyt eteeni ja mieleen näin mainoksen ja katselin lähintä liikettä.
        No sitten löytyi tiedot henkilökunnan kohtelusta en tule koskaan tarvitsemaan puuilopuljua pulju on pulju


    • Anonyymi

      Älkää nyt ihmeessä menkö puuiloon työhön, asiakas ja takuu palvelu tietyissä myymälöissä ihan ala-arvoista.

    • Anonyymi

      Hain kesätöitä. Valinta ei kohdistunut minuun. Siinä kokemukseni Puusurusta.

    • Anonyymi

      Jos mielenterveytesi on sinulle tärkeä, niin pysy kaukana siitä orjaleiristä. Siellä kohdellaan työntekijöitä kuin roskaa ja rikotaan räikeästi kaikkia lakeja. Hr-päällikkö on kaikista pahin.

    • Anonyymi

      Jätätkö menemättä jos täällä joku sinua neuvoo niin tekemään?

    • Anonyymi00007

      Kaljakauppaan ei kannata mennä työhön eikä asiakkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe