Hei, Löytyykö kokemuksia Puuilosta työpaikkana. Mieluusti tuoreita suht tuoreita viime vuosilta. Sain kutsun työhaastatteluun ja etsin tietoa palkkauksesta niin törmäsin täällä pitkäänn keskusteluun jossa ei ollut oikeastaan yhtään positiivista kommenttia.
Puuilo työpaikkana
3
1290
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samanlaista meno on nytkin, mitä vanhoissa kirjoituksissa sanotaan. Toki työtahtiin ja tehtävämääriin on tullut lisää kiristyksiä. Myynnit kasvaa ja henkilöstöä ei lisätä. Uudet nuoret kokemattomat kasvot saa paikan ja vanhempi asiantunteva myyjä joka osaa kyseenalaistaa toimintaa, potkitaan pois tekemällä varoituksia jopa negatiivisen asenteen vuoksi. Älä ainakaan kritisoi koskaan mitään toimintaa. Tasainen pikkusaikuttelu jopa on ok, kunhan et tuo mielipidettäsi julki.
- Anonyymi
Älkää nyt ihmeessä menkö puuiloon työhön, asiakas ja takuu palvelu tietyissä myymälöissä ihan ala-arvoista.
- Anonyymi
Hain kesätöitä. Valinta ei kohdistunut minuun. Siinä kokemukseni Puusurusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161