Nuo markettien lihapiirakat on pilattu excel-miesten taholta aivan täysin
Tekeekö joku Seinäjoella koti-lihapiirakoita
16
632
Vastaukset
- Anonyymi
uuuuuuuuuuuuuuuuupppupppupupupup
- Anonyymi
Kuule tekaiseppa ihan itse ja tulee niin hyvää!
https://www.myllynparas.fi/reseptit/peltilihapiirakka- Anonyymi
namnam njom njom
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
namnam njom njom
Myytiinkö eepeellä koskaan Amissan lihapiirakoita viranomaiset laittoi lafkan brutaalisti kiinni :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myytiinkö eepeellä koskaan Amissan lihapiirakoita viranomaiset laittoi lafkan brutaalisti kiinni :(
En enää muistanutkaan koko Amissaa, oli niitä lörtsyjä ennen kaupas mutta ei enää, Ne oli hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää muistanutkaan koko Amissaa, oli niitä lörtsyjä ennen kaupas mutta ei enää, Ne oli hyviä.
Muistaakseni se firma lakkautettin lievästi mielivaltaisesti takerruttiin johonkin luomutuotteiden kastikeisiin kuka helkettii niistä piittaa :D
- Anonyymi
Kiinnostaisi kanssa, tekeekö kukaan Seinäjoella lihapiirakoita myyntiin asti ja jos tekee, mikä on hinta?
- Anonyymi
Mä voin tehdä, kunhan hinnasta vain sovitaan!
- Anonyymi
Mä teen 80 euroa+alv. /Kpl
- Anonyymi
Vaimo antaa kotilihapiirakkaa ja jo 85-vuoden kokemuksella.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä Ruisherkulta.
- Anonyymi
Piirasta namskis namskis
- Anonyymi
Mä tässä just väsään lihiksiä!
- Anonyymi00015
Pitopalvelut tekevät, mitä pyydät.
- Anonyymi00016
Lihapiirakkaa saa kyllä helposti.
- Anonyymi00017
Meirän lasten äiree teköö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372668- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 40777
- 120743