Miksi todellakin maksaisi samoista tarpeista välikäsille?? Yrittäjiä me olemme. Ja taalat on tiukassa.
Ette voi toimia niin kuin Suomalainen olisi idiootti!!!
Valitsemmemme TEMUN!!
On turha mediassa painaa ales kyseistäkään yritystä. Kummallisilla väännöksillä esim Temusta. Mediassa.....???!!!!!!
EI ONNISTU!
Mekin otamme takkiin mutta se on ymmärrettävää.
Yrittäjät, te ette näe tai koe nälkää.
Kiitämme!
Hyvä Suomi!!
Me Temutetaan vaikka ei tarvitsisi, yrittäjät!!
16
120
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä asiaa temusta saa todella halvalla, mutta meidän pitäisi maksaa kolminkertainen hinta. Yraktorin merkkitarrat suomesta 89€ temusta 16€, €ttä näin...
- Anonyymi
Ja on muuten tosi hyvälaatuista tavaraa
- Anonyymi
Miesten sukat 10 paria 4,7 ekee
- Anonyymi
Ja turha valehdella että ei kestä samoja sukkia myy suomessa moni.
- Anonyymi
Olen tilannut temusta ja tilaan..
Tosi edullisesti saa temusta...- Anonyymi
Sama täällä samaa tuotetta suurimmaksi kuin täällä x herrojen osingoiksi jaettaviksi köyhällä ei ole varaa ostaa.
- Anonyymi
Yes. Hyvä sinä.
- Anonyymi
Jaa jos köyhällä varaa ostaa kivijalka liikkeestä vissiin tullut herrojen osingot joita jakavat tien päähän noihin ei tavallinen veronmaksaja osallistu hyvä temu tuotte köyhälle sen mahdollisuuden
- Anonyymi
Ihan hyvää tavaraa tuolta tullu kun tilannu ja edullista.
- Anonyymi
Hamsterit ostaa Temusta. Kannattaa kattoo monta ryysyä siellä kaapin perällä on hintalappu paikallaan. Temu myy halvalla ihan täyttä soopaa. Mutta jokainen tekee niinku haluaa. Minä en Temusta osta mitään.
- Anonyymi
Ostan kotimaista.
- Anonyymi
Minä ostan kirpparilta tosi edullisia jopa kotimaisia tuotteita. Aina ne Temun laadun voittaa.
- Anonyymi
Minä en osta mitään. Vasta kun on pakko. Tilillä rahaa. Voin matkustella ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Ja jos ostan jotain, se on laadukasta, mikä kestää. Kukin tyylillään.
- Anonyymi
Näin sanoo kunnon termospullo kokoomuslainen
- Anonyymi
Olen etsinyt Suomesta auton oviin tiivisteitä, mutta ei löydy. Temulla näkyy olevan monenlaisia, joten pitää sieltä tilata.
- Anonyymi
Tilaa kiireesti, ennen kuin unioni päättää tullimaksuista. Sitten joudut itse tullaamaan kalliimman ostoksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849