Lue ennen kuin ostat Toyotan, ettet pety.

Anonyymi-ap

17

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Sähköautot menestyivät mainiosti tässäkin kokoluokassa. Tesla Model 3 on vähävikaisimpien joukossa kolmessa nuorimmassa ikäryhmässä, Škoda Enyaq ja Volkswagen ID.4 ovat kärkijoukossa nuorimmassa ikäryhmässä."

Toyota kannattaa ostaa, jos haluaa päästä katsastuksista läpi, eikä haittaa jos auto jättää tielle.

Tesla kannattaa ostaa, jos ei halua, että auto jättää tielle.

• Anonyymi

suurin ongelma on käynnistys akku...jos akusta pitää huolta ja välillä huolto lataa niin ,suurin osa noista hinauksista poistuu.,

• Anonyymi

Sitä akkua pitääkin ladata yhtenään, sillä autossa on sellainen suunnittelu virhe joka aiheuttaa ettei se akku lataannu niin kuin olisi järkevää.

• Anonyymi

Miks lukea? Mulla on ollut parikin tojotaa ja oli erittäin hyviä ja luotettavia. Ne olikin vielä kunnon peltiä eikä muovia, maalikin oli jotain muuta, kun nyky kynsilakkaa.

• Anonyymi

Ja sitten köyhä alkaa ylpeänä puolustamaan Toyotaansa ja köyhyyttään. Olet aika nolo.
        Ruoste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten köyhä alkaa ylpeänä puolustamaan Toyotaansa ja köyhyyttään. Olet aika nolo.
        Ruoste.

Kato, kaikki ei ole niin tyhmiä kuin esim sinä ja pistä niitä rahojaan autoihin, sulla ne "omat" rahat on rahoitusyhtiön rahoja, mulla omia ja laitan mielummin rahat kaikkeen muuhun kivaan, kuin uuteen autoon. Vanhallakin pääsee eteenpäin. Ai niin, mulla on myös niin hyvä itsetunto, ettei sitä tarvi pönkittää uudella autolla.

• Anonyymi

mitä nyt sähköautoihin tulee niin uutena voi olla vähän vikoja mutta vanhempana kalliita korjata.... 3 vuotta vanhalla 5 vuotta ja vaihtoon,,

• Anonyymi

Mistä olet tuollaista päähäsi saanut?
        Nyt setä vetää ihan tunteella ja tuntematta koko asiaa.

• Anonyymi

Naiset ostavat enemmän uusia autoja kuin miehet.
      Kaupantekijäisenä saat push- upit + kilon mascaraa

• Anonyymi

Onko noin, oletko ihan vakavissasi?

• Anonyymi

Eihän tuo koskenut kuin joitain hybridi malleja.

• Anonyymi

Suurinta osaa ja yleensäkin Toyota on nykyään kovin ongelmallinen ja vikainen ja piru ruostuukin hetkessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinta osaa ja yleensäkin Toyota on nykyään kovin ongelmallinen ja vikainen ja piru ruostuukin hetkessä.

Et taida osata lukea,tai ainakaan ymmärrä lukemaasi ja toyota ei ruostu yhtään sen enempää kuin muutkaan kun pitää autostaan huolen.

• Anonyymi

Toyota RAV4 jättää samalla matkalla tielle 20 kertaa todennäköisemmin kuin Tesla Model Y.

Vaikka Musk sekoilee, aion ostaa uuden Model Y:n tänä vuonna.

• Anonyymi

Model y on kyllä hyvä auto,itselläni ollut nyt 6kk perfi,,on se muovisempi ja nitisee enemmän kuin toyota rav4 mutta ei se minua haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Model y on kyllä hyvä auto,itselläni ollut nyt 6kk perfi,,on se muovisempi ja nitisee enemmän kuin toyota rav4 mutta ei se minua haittaa.

Model Y uusi malli on parempi kuin vanha.
        Hinta ei paljon noussu. Moni asia on parempi kuin vanhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Model Y uusi malli on parempi kuin vanha.
        Hinta ei paljon noussu. Moni asia on parempi kuin vanhassa.

Ei kyllä pysty sellaiseen,aivan liian iso arvonalenema uudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe