Minä ja mieheni kävimme aikoinaan ammattikoulun. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta, yläasteelta saakka ja meillä on kaksi lasta.
Alkoi tuntumaan että en halua tehdä näitä hanttihommia ikuisesti joten tempaisin ja luin hulluna ja pääsin yliopistoon. Totuus on nyt se että minä olen kohta korkeasti koulutettu ja mies on duunari. Me kuulumme siis täysin eri yhteiskuntaluokkaan.
Osa minusta sanoo että jatka mutta suurin osa sanoo että jätä ja hae kumppani samasta luokasta. Lapsetkin saisin varmasti helposti itselleni kun olen korkeasti koulutettu ja tulen saamaan paljon rahaa.
Auttakaa!
Ollaan eri luokkaa, jätänkö?
8
430
Vastaukset
- Anonyymi
Hieman jäitä hattuun, vaikka onnittelen koulutuksesta. Tosielämässä tärkeää on kuitenkin hyvä työ josta tykkää. Ikävä kyllä mikään koulutus ei ole tae työpaikasta, onhan meillä tohtoreitakin työttömänä. Mutta tsemppiä silti, koulutus on kuitenkin hyvä asia ja tekee hyvää ennen kaikkea itsellesi.
- Anonyymi
Aivan täys vätys, vaihda esim dynaamiseen talousrikolliseen
- Anonyymi
Niin jotkut alkavat ja ovat parisuhteessa rakkaudesta. Ja sinä muista syistä. Niin ehdottomasti suosittelen eroa ja tätä suosittelen lähinnä puolisosi vuoksi koska hän saattaa luulla että olet hänen kanssaan rakkaudesta.
- Anonyymi
Tää on varmaan vitsi? :D
- Anonyymi
Ala-arvoinen provo!
- Anonyymi
Vastataan nyt provolle niin kuin aloitus olisi totta:
Ero on oikea vaihtoehto! Päästä miehesi vapaaksi! Hänen kuuluu löytää nainen, joka ei ajattele yhtä tyhmiä kuin sinä.
Sinä voit sitten 10 vuoden päästä tulla ulisemaan palstalle sitä, miten et kelvannukaan enää yhdellekään miehelle. - Anonyymi
Nyt on jouston aika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857