Minä ja mieheni kävimme aikoinaan ammattikoulun. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta, yläasteelta saakka ja meillä on kaksi lasta.
Alkoi tuntumaan että en halua tehdä näitä hanttihommia ikuisesti joten tempaisin ja luin hulluna ja pääsin yliopistoon. Totuus on nyt se että minä olen kohta korkeasti koulutettu ja mies on duunari. Me kuulumme siis täysin eri yhteiskuntaluokkaan.
Osa minusta sanoo että jatka mutta suurin osa sanoo että jätä ja hae kumppani samasta luokasta. Lapsetkin saisin varmasti helposti itselleni kun olen korkeasti koulutettu ja tulen saamaan paljon rahaa.
Auttakaa!
Ollaan eri luokkaa, jätänkö?
8
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Hieman jäitä hattuun, vaikka onnittelen koulutuksesta. Tosielämässä tärkeää on kuitenkin hyvä työ josta tykkää. Ikävä kyllä mikään koulutus ei ole tae työpaikasta, onhan meillä tohtoreitakin työttömänä. Mutta tsemppiä silti, koulutus on kuitenkin hyvä asia ja tekee hyvää ennen kaikkea itsellesi.
- Anonyymi
Aivan täys vätys, vaihda esim dynaamiseen talousrikolliseen
- Anonyymi
Niin jotkut alkavat ja ovat parisuhteessa rakkaudesta. Ja sinä muista syistä. Niin ehdottomasti suosittelen eroa ja tätä suosittelen lähinnä puolisosi vuoksi koska hän saattaa luulla että olet hänen kanssaan rakkaudesta.
- Anonyymi
Tää on varmaan vitsi? :D
- Anonyymi
Ala-arvoinen provo!
- Anonyymi
Vastataan nyt provolle niin kuin aloitus olisi totta:
Ero on oikea vaihtoehto! Päästä miehesi vapaaksi! Hänen kuuluu löytää nainen, joka ei ajattele yhtä tyhmiä kuin sinä.
Sinä voit sitten 10 vuoden päästä tulla ulisemaan palstalle sitä, miten et kelvannukaan enää yhdellekään miehelle. - Anonyymi
Nyt on jouston aika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743860Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933251Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1122535Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.191720Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741505Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1231402- 991393
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä581363- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä581083