Ollaan eri luokkaa, jätänkö?

Anonyymi-ap

Minä ja mieheni kävimme aikoinaan ammattikoulun. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta, yläasteelta saakka ja meillä on kaksi lasta.
Alkoi tuntumaan että en halua tehdä näitä hanttihommia ikuisesti joten tempaisin ja luin hulluna ja pääsin yliopistoon. Totuus on nyt se että minä olen kohta korkeasti koulutettu ja mies on duunari. Me kuulumme siis täysin eri yhteiskuntaluokkaan.
Osa minusta sanoo että jatka mutta suurin osa sanoo että jätä ja hae kumppani samasta luokasta. Lapsetkin saisin varmasti helposti itselleni kun olen korkeasti koulutettu ja tulen saamaan paljon rahaa.
Auttakaa!

7

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieman jäitä hattuun, vaikka onnittelen koulutuksesta. Tosielämässä tärkeää on kuitenkin hyvä työ josta tykkää. Ikävä kyllä mikään koulutus ei ole tae työpaikasta, onhan meillä tohtoreitakin työttömänä. Mutta tsemppiä silti, koulutus on kuitenkin hyvä asia ja tekee hyvää ennen kaikkea itsellesi.

• Anonyymi

Aivan täys vätys, vaihda esim dynaamiseen talousrikolliseen

• Anonyymi

Niin jotkut alkavat ja ovat parisuhteessa rakkaudesta. Ja sinä muista syistä. Niin ehdottomasti suosittelen eroa ja tätä suosittelen lähinnä puolisosi vuoksi koska hän saattaa luulla että olet hänen kanssaan rakkaudesta.

• Anonyymi

Tää on varmaan vitsi? :D

• Anonyymi

Ala-arvoinen provo!

• Anonyymi

Vastataan nyt provolle niin kuin aloitus olisi totta:

Ero on oikea vaihtoehto! Päästä miehesi vapaaksi! Hänen kuuluu löytää nainen, joka ei ajattele yhtä tyhmiä kuin sinä.
      Sinä voit sitten 10 vuoden päästä tulla ulisemaan palstalle sitä, miten et kelvannukaan enää yhdellekään miehelle.

• Anonyymi

Nyt on jouston aika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      555
      7305
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      2755
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2045
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1254
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1213
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1149
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1016
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1002
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      981
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      852
    Aihe