Näyttää pahalta euroopan turvallisuus ja suomi on osa eurooppaa huom.
Usa on osa venäjää nyt.
Tuhoaako trump euroopan maat
27
270
Vastaukset
- Anonyymi
Horoskooppi tuhoaa koko maailman.
- Anonyymi
Persulit juhlii pian trumpin tulleja. Ja sitä kun sekopää trump on putinin sätkynukke.
- Anonyymi
Suomi voi olla osa Venäjää tulevaisuudessa. Historia toistaa itseään.
- Anonyymi
Eiköhän venäjä jaeta osiin lähitulevaisuudessa.
- Anonyymi
Pahuutta usa puolella kauheaa euroopalle usa on nyt venäjän liittolainen! Miksi usa miksi!
- Anonyymi
Tutustupa Amerikan moniin ongelmiin, niin ymmärrät, miksi valitsivat Trumpin. WOKE on ollut suuri ongelmien aiheuttaja siellä.
- Anonyymi
No, Halla-ahohan voikin ryhtyä meidän omaksi pikku kotidiktaattoriksi Otto Ville Kuusisen tapaan. Osaa jo valmiiksi kirkkoslaavia, ehkä jopa venäjää.
- Anonyymi
Ette tajua tämän ketjun otsikon sanomaa trump trump trump
- Anonyymi
KOHTA TRUMPPI SANOO ETTÄ VENÄJÄ ON JENKKIEN OSAVALTIO
- Anonyymi
Koko maailman rauha järkkyy ja kaikki tuhkaksi palaa. Sen aiheuttaa herra Trump
- Anonyymi
Herra trump on diktaattori. Herra trum ei muista mitä eilen sanoi ja kyselee muilta kuka niin sanoi ja vastataan että te itse herra presidentti. Trump on arvaamaton sairas mies. Pelottavaa aikaa joka tunti. venäjä on syyllinen tähän kaikkeen.
- Anonyymi
Miksi muutama ihminen saa aiheuttaa kärsimystä miliardeille ihmisille!
- Anonyymi
Poliittiseen johtoon ei saisi valita narsisteja. Diktaattoreihin ja heidän puuhiin on vaikea puuttua. Joskus maan oma kansa nousee vastarintaan ja syrjäyttää diktatuurin.
- Anonyymi
Jos nyt ensin saataisi puomi pois!
- Anonyymi
Eurooppa on jo tuhottu EU:n toimesta. Ei siihen Trumppia enää tarvita.
- Anonyymi
Ihanko totta.
- Anonyymi
Ei venäläisetkään enää Putiniin usko muuta kuin pakosta. Sekin murtuu ennenpitkää. Ei orjuudessa ole mukava elää.
- Anonyymi
Ei tuhoa, jos emme päästä äärioikeistoa itse valtaan. Yhtenäinen Eurooppa on vahva ilman ääriliikkeitä.
- Anonyymi
Euroopan pitää luottaa kristinuskoon.
- Anonyymi
Eurooppa on liian hajanainen. Trump on USA:n kansan demokraattisesti valitsema johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppa on liian hajanainen. Trump on USA:n kansan demokraattisesti valitsema johtaja.
Oot aika peli.
- Anonyymi
Puomi pois ☝️☝️
- Anonyymi
USA venäjä ja Pohjoiskorea ovat nyt kimpassa.. Ja petturipersut tuulettaa ja juhlii idiootti trumppia.
- Anonyymi
Eurooppa ryhdistäytyy nyt kerrankin. Venäjä on heikko maa loppujenlopuksi. Yrittää korkeintaan uhkailla. Kolmessa vuodessa on tullut mitättömäksi vallaksi.
- Anonyymi
Aika totta...
- Anonyymi
Puomi tuhoaa Alajärven ☝️
- Anonyymi
Kyllä, puomi POIS!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258