Mitä järkeä on liberaalien ja ateistien kuulua kirkkoon?

Anonyymi-ap

Ja muutta kirkko ei kristilliseksi?

36

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He liittyivät kirkkoon johon eivät halunneet kuulua. Outoa käytöstä.

• Anonyymi

Se on jonkinlainen vallankaappausyritys, jossa pyritään tukahduttamaan haitalliseksi kokemansa kristillinen oppi käytäntöineen ja tuomaan tilalle omia oppeja ja ohjelmia.
      Kirkolla on omaisuutta ja näkyvyyttä, mikä houkuttaa.

• Jaa vai että joku on liittynyt kirkkoon sen vuoksi että sillä on omaisuutta? No kerro toki miten sinä itse voi "käyttää hyväksi" kirkon omaisuutta? Itse asiassa kirkkoon kuuluminen tarkoittaa menoja. Vai etkö ole koskaan kuullut kirkollisverosta?

PS. Kuinka pihalla tuollaisia kirjoittava voi olla todellisuudesta?

• Anonyymi

Siinä ei ole mitään järkeä, mutta se on täysin agendan mukaista.
      11. Perinteiset instituutiot on vallattava sisältäpäin: koulu, kirkko, media.

• Anonyymi

Minäkin olin joskus liberaali, nykyään olen konservatiivi. Kirkko oli pitkään ensimmäinen paikka jossa kävin. Sitten tutustuin herätysliikkeisiin ja sillä tiellä ollaan. Kyllä kirkko kuuluu kaikille, jopa sille ateistille. On tärkeää pitää kirkko pyhänä paikkana, eikä muuttaa sitä synnin pesäksi. Silloin se ei eroa mitenkään mistään.

• Anonyymi

Kirkkohan on kaikkia syntisiä varten ja ei sehän vaan osoittaa Kirkon olevan Kristillinen.
      Herätysliikkeesi saattaa olla luopunut Raamatusta ja Kristillisyydestä jos kerran te ette hyväksy kaikkia syntisiä sinne.

• Jos kaikki liberaalit ja ateistit erovat kirkosta, niin silloin kirkko on auttamatta konkursissa. Täytyy ihan suoraan sanoen ihmetellä että kuka todellisuudesta täysin vieraantunut voi kysellä noin tyhmiä....

• Anonyymi

Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Yhtä hyvin voi kysyä mitä järkeä kenenkään on kuulua kirkkoon?

• Anonyymi

Aloitukseen liittyi myös kysymys: ”ja muuttaa kirkko ei-kristilliseksi?”

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitukseen liittyi myös kysymys: ”ja muuttaa kirkko ei-kristilliseksi?”

Minä odotan sitä vastausta siihen että miten kirkon jäsen voi käyttää hyväkseen kirkon omaisuutta..?

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Minä odotan sitä vastausta siihen että miten kirkon jäsen voi käyttää hyväkseen kirkon omaisuutta..?

Mene Ämpäripää muualle vinkuun tai oot kohta taas bannissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, koska minä olen ollut bannissa? En ole huomannut. Ja mistä kohtaa raamattua löytyy sana "ämpäripää"? Onko se sama sana kuin "lähimmäinen" jota pitää rakastaa kuin itseään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on taas maanisessa vaiheessa. 😆

• Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Ai jaa, koska minä olen ollut bannissa? En ole huomannut. Ja mistä kohtaa raamattua löytyy sana "ämpäripää"? Onko se sama sana kuin "lähimmäinen" jota pitää rakastaa kuin itseään?

Et siis osaa vastata? Vai oletko sinä taas bannissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on taas maanisessa vaiheessa. 😆

Siinä se taas yrittää saada huomiota. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä aito_Iainen kommentoida nätimmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Yritä aito_Iainen kommentoida nätimmin.

Se tais joutua - taas - banniin kun laittoi tulemaan vähemmän kohteliaan viestin, joka tuli mulle kyllä läpi mutta ei mennyt julkiseksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se taas yrittää saada huomiota. 😆

Huomaatko, se alkaa jo sekoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko, se alkaa jo sekoilla.

Joo, trollaa itseään, 😆

• Anonyymi

Se tais joutua - taas - banniin kun laittoi tulemaan vähemmän kohteliaan viestin, joka tuli mulle kyllä läpi mutta ei mennyt julkiseksi...

En usko, että on bannattu, mutta voisi uskovana siivota kommentointiaan.

• Anonyymi

ateisti voikuulua kirkkoon vain etujen tähden ei maksumiehenä !!!

• Anonyymi

Mitä etuja?

• Niin siis mitä etuja? Voisitko mainita niitä edes pari-kolme? Tai edes yhden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä etuja?

monikos käyttää kirkon omaisuutta kuin omanaan ?

• Anonyymi

Niin siis mitä etuja? Voisitko mainita niitä edes pari-kolme? Tai edes yhden?

onko sulla se viinikellarin avain vielä käytössä 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

monikos käyttää kirkon omaisuutta kuin omanaan ?

Tuskin kukaan taviskirkonjäsen.

• Anonyymi kirjoitti:

onko sulla se viinikellarin avain vielä käytössä 🤣🤣🤣

Juu. On. Mutta älä kerro kenellekään. Pidettään tänä ehtoona Naantalin nunnaluostarin nunnien kanssa kunnon orgiat Niille kun antaa vähän punkkua niin kyllä estot poistuu ja vaateet vähenee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan taviskirkonjäsen.

ihan evluttien toimintaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan evluttien toimintaa !

Olet siis kokemusasiantuntija.

• Anonyymi

Ateistituttuni ei ole halunnut erota kirkosta ja on konservatiivien/uskovien puolella kirkossa, vaikka itse ei ole konservatiivi arvoiltaan. Hän osaa erottaa kirkon arvot ja maallisen politiikan.

• Anonyymi

minä fanaattisena ateistina en voi kuulua kirkkoon🤣

• Anonyymi

mitäs ne piispat tekeekään niin kun vapaa aikana 🤣 ei minulla olisi pääsyä niihin tavallisena kirkkoon kuuluvana , joten ei tule diiliä , puitteeni ovat ihan ok 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitäs ne piispat tekeekään niin kun vapaa aikana 🤣 ei minulla olisi pääsyä niihin tavallisena kirkkoon kuuluvana , joten ei tule diiliä , puitteeni ovat ihan ok 🙂

työetukiinteistöt hyvässä käytössä 🤣

• Niin on se nii väärin. Liberaalit antoivat silloin noiden kapinalahkojen jäädä herätysliikkeiksi.

• Anonyymi

Nii jatkossa kannattaa miettiä mistä valittaa🤣

• Anonyymi

Vallan käyttö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3513
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2630
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2486
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2341
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2006
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      300
      1896
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1373
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1347
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1255
    Aihe