Mahdollisesti hallintalaitteisiin tulleen vian vuoksi sähköauto päätyi mereen keskiviikkona Högsåran lossirannassa Kemiönsaaressa.
"Sukeltaja oli saanut nostettua uhrin takaisin veden pintaan, mutta auto jätettiin merenpohjaan turvallisuussyihin vedoten."
Bensa- tai dieselauton voi nostaa uppoamisen jälkeen välittömästi pintaan, mutta sähköautoa ei uskallettu nostaa kun pelättiin akun vaurioituneen onnettomuudessa.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011063187.html
Sähköauto-onnettomuus Kemiönsaaren lossilla
20
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut sähköauto eikä kiinnosta lainkaan ketään.
- Anonyymi
Patteripojua alkoi heti ahdistaa, kun totuus paljastui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patteripojua alkoi heti ahdistaa, kun totuus paljastui.
Aloittajaa alkoi heti ahdistamaan kun VALHE oikaistiin. Linkin uutisartikkelissa ei missään kohtaan sanottu että oli sähköauto. Puhuttiin vain "ajoneuvosta". Ja lainaus suoraan itse artikkelista minkä aloittaja on trollauksen takia kirjoittanut selvästi väärin.
"Tapaus sattui keskiviikkona, kun Högsåran ja Svartnäsin välillä liikennöivältä lossilta putosi mereen kuljetuksessa ollut ajoneuvo.
Lisäksi poliisi valottaa tapahtumien kulkua, joka on nyt alkanut valottua. Lossi oli saapunut Högsåran puoleiselle pysäkilleen, jolloin onnettomuusauto oli peruuttanut aluksen peräramppia päin. Ramppi oli mennyt rikki, jonka seurauksena ajoneuvo oli päätynyt mereen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaa alkoi heti ahdistamaan kun VALHE oikaistiin. Linkin uutisartikkelissa ei missään kohtaan sanottu että oli sähköauto. Puhuttiin vain "ajoneuvosta". Ja lainaus suoraan itse artikkelista minkä aloittaja on trollauksen takia kirjoittanut selvästi väärin.
"Tapaus sattui keskiviikkona, kun Högsåran ja Svartnäsin välillä liikennöivältä lossilta putosi mereen kuljetuksessa ollut ajoneuvo.
Lisäksi poliisi valottaa tapahtumien kulkua, joka on nyt alkanut valottua. Lossi oli saapunut Högsåran puoleiselle pysäkilleen, jolloin onnettomuusauto oli peruuttanut aluksen peräramppia päin. Ramppi oli mennyt rikki, jonka seurauksena ajoneuvo oli päätynyt mereen."Tämä kommentointi onnettomuuksista on polttisvajkkien taholta aika sairasta. Yksi pohjanoteeraus oli " olisi hauskaa jos kuolisit sähköautosi sytyttämässä palossa. Sähköautoilijat eivät sentään hekumoineet muutama viikko sitten tapahtunutta traagista onnettomuutta. Yksi oli oikein kerännyt paljonko " raatoja" on Tesloissa tullut. Vajakki on vajakki. Kyllä surullista. Osanottot ja läheisille voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaa alkoi heti ahdistamaan kun VALHE oikaistiin. Linkin uutisartikkelissa ei missään kohtaan sanottu että oli sähköauto. Puhuttiin vain "ajoneuvosta". Ja lainaus suoraan itse artikkelista minkä aloittaja on trollauksen takia kirjoittanut selvästi väärin.
"Tapaus sattui keskiviikkona, kun Högsåran ja Svartnäsin välillä liikennöivältä lossilta putosi mereen kuljetuksessa ollut ajoneuvo.
Lisäksi poliisi valottaa tapahtumien kulkua, joka on nyt alkanut valottua. Lossi oli saapunut Högsåran puoleiselle pysäkilleen, jolloin onnettomuusauto oli peruuttanut aluksen peräramppia päin. Ramppi oli mennyt rikki, jonka seurauksena ajoneuvo oli päätynyt mereen."En minäkään ole ikinä ennen kuullut, että mereen pulahtanut auto pitäisi turvallisuussyistä jättää sinne. Yleensä pyritään pikaiseen nostoon ettei pääsisi polttoaineet ja öljyt leviämään mereen.
Patterivatkain siis hyvinkin uskottava selitys tälle toimintamallille.
Ja selittäisi senkin, miten autolla on pystytty puskemaan ylös nostetut rampin läpi. Siis rampin, eikä minkään hentoisen kaiteen läpi.
Esim. USAssa huolestuttu siitä, ettei maanteiden reunakaiteet kykene pysäyttämään tolkuttoman painoisia sähköautoja ja Englannissa sama huoli vanhojen pysäköintihallien kantavuudesta.
Tavismallin polttomoottoriauto kun painaa jotain 1300 kg, mutta vatkaimet pääsääntöisesti 1800 kilosta ylösäin ja "vain taivas kattona". Esim. I4 omasmassa 2300 kg ja kokonaismassa 2700 kg. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole ikinä ennen kuullut, että mereen pulahtanut auto pitäisi turvallisuussyistä jättää sinne. Yleensä pyritään pikaiseen nostoon ettei pääsisi polttoaineet ja öljyt leviämään mereen.
Patterivatkain siis hyvinkin uskottava selitys tälle toimintamallille.
Ja selittäisi senkin, miten autolla on pystytty puskemaan ylös nostetut rampin läpi. Siis rampin, eikä minkään hentoisen kaiteen läpi.
Esim. USAssa huolestuttu siitä, ettei maanteiden reunakaiteet kykene pysäyttämään tolkuttoman painoisia sähköautoja ja Englannissa sama huoli vanhojen pysäköintihallien kantavuudesta.
Tavismallin polttomoottoriauto kun painaa jotain 1300 kg, mutta vatkaimet pääsääntöisesti 1800 kilosta ylösäin ja "vain taivas kattona". Esim. I4 omasmassa 2300 kg ja kokonaismassa 2700 kg.Jos se auto nyt jonkun aikaa siellä meressä on niin mikä siinä on ongelma? Erityisesti jos on kyse sähköautosta, jolloin ei ole riskiä että polttoaineet tai öljyt pääsisivät veteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole ikinä ennen kuullut, että mereen pulahtanut auto pitäisi turvallisuussyistä jättää sinne. Yleensä pyritään pikaiseen nostoon ettei pääsisi polttoaineet ja öljyt leviämään mereen.
Patterivatkain siis hyvinkin uskottava selitys tälle toimintamallille.
Ja selittäisi senkin, miten autolla on pystytty puskemaan ylös nostetut rampin läpi. Siis rampin, eikä minkään hentoisen kaiteen läpi.
Esim. USAssa huolestuttu siitä, ettei maanteiden reunakaiteet kykene pysäyttämään tolkuttoman painoisia sähköautoja ja Englannissa sama huoli vanhojen pysäköintihallien kantavuudesta.
Tavismallin polttomoottoriauto kun painaa jotain 1300 kg, mutta vatkaimet pääsääntöisesti 1800 kilosta ylösäin ja "vain taivas kattona". Esim. I4 omasmassa 2300 kg ja kokonaismassa 2700 kg.Lisää vajakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se auto nyt jonkun aikaa siellä meressä on niin mikä siinä on ongelma? Erityisesti jos on kyse sähköautosta, jolloin ei ole riskiä että polttoaineet tai öljyt pääsisivät veteen.
Ei ne akun tiivisteet kovin kauan kestä veteen upotettuna, tuollainen 400 volttia kun kulkeutuu ympäröivään vesimassaan niin tulee hyvä kalasaalis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne akun tiivisteet kovin kauan kestä veteen upotettuna, tuollainen 400 volttia kun kulkeutuu ympäröivään vesimassaan niin tulee hyvä kalasaalis
Jos tuossa olisi sähköiskun riski niin alue olisi kyllä eristetty, nythän tuossa ei ollut kuin huomionauha ja öljynimeytyspuomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole ikinä ennen kuullut, että mereen pulahtanut auto pitäisi turvallisuussyistä jättää sinne. Yleensä pyritään pikaiseen nostoon ettei pääsisi polttoaineet ja öljyt leviämään mereen.
Patterivatkain siis hyvinkin uskottava selitys tälle toimintamallille.
Ja selittäisi senkin, miten autolla on pystytty puskemaan ylös nostetut rampin läpi. Siis rampin, eikä minkään hentoisen kaiteen läpi.
Esim. USAssa huolestuttu siitä, ettei maanteiden reunakaiteet kykene pysäyttämään tolkuttoman painoisia sähköautoja ja Englannissa sama huoli vanhojen pysäköintihallien kantavuudesta.
Tavismallin polttomoottoriauto kun painaa jotain 1300 kg, mutta vatkaimet pääsääntöisesti 1800 kilosta ylösäin ja "vain taivas kattona". Esim. I4 omasmassa 2300 kg ja kokonaismassa 2700 kg.Ei 1300 kiloisia polttareita ole tehty aikoihin. Minulla on pieni, 430 pitkä plugari, jonka akku painaa 75 kg, sen kokonaismassa on vähän päälle 2000 kg. Kestävät rakenteet painavat. Nuo 1300 kg autot olivat surmanloukkuja ja jäivät törmäystesteissä ilman tähtiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 1300 kiloisia polttareita ole tehty aikoihin. Minulla on pieni, 430 pitkä plugari, jonka akku painaa 75 kg, sen kokonaismassa on vähän päälle 2000 kg. Kestävät rakenteet painavat. Nuo 1300 kg autot olivat surmanloukkuja ja jäivät törmäystesteissä ilman tähtiä.
Ja jos verrataan kokoluokaltaan samanlaisia autoja niin perusmallin i4:n omamassa on 2125 kg, ja kooltaan vastaavan 320d:n 1705 kg (katsottu Traficomista Nettiautosta poimituilla rekkareilla). Eli ei noissa oikeasti kovin monen sadan kilon eroja ole.
- Anonyymi
Kyseessä on Kia Niron plugari.
https://media.kayttoauto.fi/pub/vehicles/486/4866688/f0a37fca284db1_4866688.jpg?c=webp_x1080&fb- Anonyymi
Plug-in hybrideissäkin suurjännite akku ja bensaa. Sähköiskuvaaran vuoksi ei uskallettu nostaa heti ja öljypuomit laitettu.
- Anonyymi
Katsopas tuota vannetta uudelleen. Tuttu polttomoottoriauto se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas tuota vannetta uudelleen. Tuttu polttomoottoriauto se on.
Kia niroissa voi olla erilaisia vanteita. Vanteen keskellä lukee kia kun suurentaa kuvankäsittelyohjelmalla. Tuossakin keskustelussa todettiin sen olevan kia niro plug-in hybrid vm. 2023 tai uudempi.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=44905 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas tuota vannetta uudelleen. Tuttu polttomoottoriauto se on.
Tuossa samanlainen Kia samoilla vanteilla.
https://www.nettiauto.com/kia/niro/14556719 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kia niroissa voi olla erilaisia vanteita. Vanteen keskellä lukee kia kun suurentaa kuvankäsittelyohjelmalla. Tuossakin keskustelussa todettiin sen olevan kia niro plug-in hybrid vm. 2023 tai uudempi.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=44905Ei ole välttämättä plugari, voi olla myös ihan perus ei-ladattava hybridi.
- Anonyymi
Kiassa ei näköjään toimi törmäyksen esto. Oma VW polo pysähtyy ku seinään jos peruuttaessa takana on joku este.
- Anonyymi
Tästäkin viestiketjusta jälleen näkee,
kuinka löylynlyömää ryhmää nämä patteri-imeväiset ovat.
HEH HEH- Anonyymi
Ja yksi kommentti oli kuin Muskin aivojen kuntoraportti. Minusta on fantastista, miten Trump ruokkii hänen mielisairauttaan, sillä se on itsetuhoista sorttia. Voin sanoa, että sitä tyyppiä ei tule ikävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818