Kun täällä suurin osa sinkuista tekee hakemuksen ensi treffit alttarille ohjelmaan eli löytävät rakkauden ja kumppaninsa eli menevät pian naimisiin ja saavat aviopuolison itselleen ehkä tekevät lapsiakin ja hankkivat koiran tai kissan mutta hieno homma että hankkivat itselleen vaimon tai aviomiehen
Mahtaako täällä olla pian enään ketään
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Olen joskus laitanut mutta naiset haluaa pitkän komean miehen joten e mnua valittu.
En halua julkisuuteen. Se olis hirveetä, olla jossain iltalehden otsikoissa. Toisekseen, en halua mennä heti naimisiin. Onhan se nyt nähty moneen kertaan, tuon ohjelmankin kautta, että ei ne suhteet kauan kestä. Kun toiseen ei ole saanut tutustua ajan kanssa, niin sitten käykin ilmi, että ei tämä toimikaan.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Mä todella kannustan sua laittamaan sinne hakemuksen, kun oot sitä noin innostunut.
Mä taas en voi sietää julkisuutta, joten mua ei kiinnosta. Mä myös löydän kyllä halutessani parisuhteen muualtakin, mutta tällä hetkellä ajatus ei nappaa.- Anonyymi
Ja siis tietysti yksi iso ongelma on se, että mä en mene naimisiin. En siis lainkaan sovi tollaseen formaattiin.
- Anonyymi
Rmy' Baåilso åöartomswaböpmdoåeriilllo tutpoööe soos moom sols vaaöwa--
Kun anoin wrrä arvostan joirain ryrröjä koekwallwe kun aurranwwr minua kuin plaeinaa, kulraakin asecokkaampaa.
P<<y Oavouenwe - DFlying Hifh Afain. - Anonyymi
Varmaan vain me vuosikausia suhteissamme muhineet parisuhteelliset jäämme. 😅
Jasu Laita sä Välis tosiaan hakemus sinne. Ainakin kaks aloitusta siihen ohjelmaan liittyen oot tehnyt, eli asia selvästi kiinnostaa sua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428