Vihlova paikka

Anonyymi-ap

Kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa?

N. 4viikkoa sitten paikattu toiseksi viimeinen poskihammas paikattiin julkisella, heti puudutuksen lakattua sietämätön vihlominen alkoi kylmää juodessa / kun syö jotain kovaa / rapeaa, kävin näyttämässä hammasta uudelleen viikko sitten, kuulemma siistin näköinen paikka muuta ei osannut sanoa, hioi vähäsen muttei auttanut tippaakaan, hammastikulla jos koittaa rapsuttaa purupinnalta hammasta niin vihloo niin s*atanasti. Voisiko olla että paikkauksessa tullut jokin moka hammaslääkärillä tai paikka muuten vaan jotenkin epäonnistunut, ensiviikolla ajattelin nyt mennä kolmannen kerran särky ajalla näyttämään jos saisi jonku lääkärin joka oikeasti tutkisi missä vika mahtaa olla…

Ikinä aikaisemmin ollut tälläistä ongelmaa hampaan paikkauksen jälkeen.. mitään kiinteää pysty puremaan ilman syvää vihlontaa, ja hammasta ei vaivannut yhtään mikään ennen paikkausta…

2

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos menet näyttämään hammasta, pyydä että ottavat kuvan, josko on isompi reikä kyseessä ytimeen asti, eikä paikkaus auttanut, sehän lähinnä ärsyttää hammasta, jos paikkaus osuu liian lähelle ydintä. Tai jos oli lääkeainepaikka, ne aiheuttavat aina mulle kamalan monen viikon kivun, mutta vain pahan jomottavan kivun, vihlonta tullut aina vetäytyneistä ikenistä. Vaikka hampaan painaminen vaikuttaa, voisiko olla ikenistä tulevaa? Mulla ärtyy vetäytyneet ikenet joka hammaslääkärin käynnin jälkeen, jos on käytetty niitä vesi- ja imuletkuja, fluoraus auttaa siihen hammaslääkärin se tehden samantien, muuten kärsin pahoista kivuista kotona viikkoja. Eli kokeile ensi hoitona jotain kunnon sensitive hammastahnaa (mulle suositeltiin Elmex sensitive professional, painotettiin viimeistä sanaa), ja katso auttaako se ollenkaan vihlontaan.

      Mutta jos hammas on oikeasti edelleen noin paino- ja kosketusarka, pitää se kuvauttaa hammasröntgenissä, eli mene uudelleen päivystykseen ja sano, että pitää kuvata, kun oireet vain jatkuvat pahana (voi vaatia myös eri paikkaan menon, mutta luulisi joka hammaslääkärin voivan yksittäisen kuvan ottaa, panoraamakuvaus leuasta ja hampaista on eri asia). Ja hammaslääkäreissäkin on eroja.

    • Anonyymi

      Minun mieheni koko ihan siten kun sinäkin , meni takaisin näyttämään ei löytynyt vikaa sanoin että menee toiselle hammaslääkärille , ja kun meni niin hampaan alla oli mätää joka haisi pahalta paikkaaja ei oikein ollut tutkinut kunnolla hammasta minkä paikkasi
      . Uusi lääkäri teki ilmoituksen väärästä hoidosta ja auttoi kirjoittamaan vakuutus yhtiölle . Mies sai hyvät korvaukset , eikä tartte sanoa vissiin että ei mennyt sen vanhan hammaslääkärin vastaanotolle enää koskaan .
      Ei sen pitäisi vihloa montaa päivää , jossain on vika silloin . Toivottavasti saat avun vaivaasi .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe