Kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa?
N. 4viikkoa sitten paikattu toiseksi viimeinen poskihammas paikattiin julkisella, heti puudutuksen lakattua sietämätön vihlominen alkoi kylmää juodessa / kun syö jotain kovaa / rapeaa, kävin näyttämässä hammasta uudelleen viikko sitten, kuulemma siistin näköinen paikka muuta ei osannut sanoa, hioi vähäsen muttei auttanut tippaakaan, hammastikulla jos koittaa rapsuttaa purupinnalta hammasta niin vihloo niin s*atanasti. Voisiko olla että paikkauksessa tullut jokin moka hammaslääkärillä tai paikka muuten vaan jotenkin epäonnistunut, ensiviikolla ajattelin nyt mennä kolmannen kerran särky ajalla näyttämään jos saisi jonku lääkärin joka oikeasti tutkisi missä vika mahtaa olla…
Ikinä aikaisemmin ollut tälläistä ongelmaa hampaan paikkauksen jälkeen.. mitään kiinteää pysty puremaan ilman syvää vihlontaa, ja hammasta ei vaivannut yhtään mikään ennen paikkausta…
Vihlova paikka
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menet näyttämään hammasta, pyydä että ottavat kuvan, josko on isompi reikä kyseessä ytimeen asti, eikä paikkaus auttanut, sehän lähinnä ärsyttää hammasta, jos paikkaus osuu liian lähelle ydintä. Tai jos oli lääkeainepaikka, ne aiheuttavat aina mulle kamalan monen viikon kivun, mutta vain pahan jomottavan kivun, vihlonta tullut aina vetäytyneistä ikenistä. Vaikka hampaan painaminen vaikuttaa, voisiko olla ikenistä tulevaa? Mulla ärtyy vetäytyneet ikenet joka hammaslääkärin käynnin jälkeen, jos on käytetty niitä vesi- ja imuletkuja, fluoraus auttaa siihen hammaslääkärin se tehden samantien, muuten kärsin pahoista kivuista kotona viikkoja. Eli kokeile ensi hoitona jotain kunnon sensitive hammastahnaa (mulle suositeltiin Elmex sensitive professional, painotettiin viimeistä sanaa), ja katso auttaako se ollenkaan vihlontaan.
Mutta jos hammas on oikeasti edelleen noin paino- ja kosketusarka, pitää se kuvauttaa hammasröntgenissä, eli mene uudelleen päivystykseen ja sano, että pitää kuvata, kun oireet vain jatkuvat pahana (voi vaatia myös eri paikkaan menon, mutta luulisi joka hammaslääkärin voivan yksittäisen kuvan ottaa, panoraamakuvaus leuasta ja hampaista on eri asia). Ja hammaslääkäreissäkin on eroja. - Anonyymi
Minun mieheni koko ihan siten kun sinäkin , meni takaisin näyttämään ei löytynyt vikaa sanoin että menee toiselle hammaslääkärille , ja kun meni niin hampaan alla oli mätää joka haisi pahalta paikkaaja ei oikein ollut tutkinut kunnolla hammasta minkä paikkasi
. Uusi lääkäri teki ilmoituksen väärästä hoidosta ja auttoi kirjoittamaan vakuutus yhtiölle . Mies sai hyvät korvaukset , eikä tartte sanoa vissiin että ei mennyt sen vanhan hammaslääkärin vastaanotolle enää koskaan .
Ei sen pitäisi vihloa montaa päivää , jossain on vika silloin . Toivottavasti saat avun vaivaasi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818