Yks Saarioisen pikkupizza päivällä, yks eskimopuikko illalla, jo 3kg lähteny 1kk:ssa!
SAARIOINEN-ESKIMOPUIKKO-
3
630
Vastaukset
- olet
päästäsi sekaisin! ei tod oo terveellistä tommonen "dieetti", siinä sun pikkupizzassas on kaloreita melkee 500 ja rasvaa lähes 20grammaa.. siihen samaa kalorimäärää saisit syödä ainaki kilon omenoita, eikä rasvaa kerry ku 3 grammaa..enpä kyllä suosittele sitäkää..
- kokemusta on
Juu, kyllä mäkin voisin tuollaista kuuria vtää hetken. Nami, pitsaa ja jädeä. Mutta en nyt kuiteskaan. Aika yksipuolista ja tuolla tyylillä saat roikkuvan nahkan päällesi, jos siis onnistut laihtumaan useita kiloja. Kiinteämpään vartaloon kun ei riitä tietty kalorimäärä päivässä vaan todella paljon väliä on mitä syöt ja urheilua päälle. Laiha läski on kyllä aivan kamalaa katottavaa:0
- *pimeetä*
nii ja sit sul on koko päivän heikko ja paha olo ja sun kaikki veriarvot ja kolesteroliarvot on päin v***uu!!! et tsempii sulle mut älkää muut kokeilko! on paljon terveellisempiäkin tapoja laihtua!!! ja 3 kiloo kuukaudessa ei oo kyl erityisen paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207