Kumpi on suositumpi, pieni vai iso takapuoli naisella? Pitääkö lantion olla leveä vai kapea?
Itselläni on mittasuhteet jotenkin niin, että painopiste on rinnoissa, mutta ei takapuoli pienikään ole. Se vaan näyttää suhteessa ylävartaloon siltä, että se olisi pieni.
Pitävätkö ns. peppumiehet nimenomaan siitä, että naisella on se päärynänmallinen vartalo?
Iso vai pieni takapuoli?
14
6346
Vastaukset
- Tane_k
Jos valita pitää, valitsisin ennemmin hiukan isomman kuin liian pienen takapuolen. Tosin takapuolen täytyy olla suhteessa muuhun kroppaan. Tajuttoman iso tai pieni ei saisi olla.
- Miesolento
...on erittäin kiihottava minun mielestäni ja pidän erityisesti pienistä takapuolista.
Takapuolelle en osaa sanoa mitään erityispiirteitä, milloin se on hyvä tai huono, mutta se pistää silmään, jos takapuoli on V-malliin lantiosta kapeneva, muutoin ei liiemmin väliä.- kuulemaan...
millainen Miesolennon takapuoli on? Omani kuvasit sellaisena kuin se on.
Pieni ja mahtuu mainiosti miehen syliin.
No, kerrotko, oi ihana Miesolento?
Viekottelevin ajatuksin,
Naisolento.............
- pikkunainen
mutta arvelen, että myös pepun muoto vaikuttaa.
Isoja peppujakin on monenlaisia, sekä kauniita kiinteitä että hyllyviä. Samoin pieniä peppuja on aivan litteitä "olemattomia" ja taas urheilijanaisilla treenattuja hyppypeppuja.
Ja todennäköisesti pepun pitää sopia muuten vartalon mittasuhteisiin, uskoisin. - vilperi
Treenatun pepun huomaa aina. sitä ainakin itse arvostan, jos joku jaksaa nähdä vaivaa asialle.
- Yks sinkkumies
...
- m......
sanoa että pieni tai iso,
ei saa mikään julmettu ahteri olla, eikä taasen mikään olematon lätty. semmonen, vaikea selittää ,runkoon sopiva - ovat
Ranskalainen pikkupeppu tai brittiläinen tamman perse. Näin olen jostain kuullut ja olen samaa mieltä.
- Barbababa
Leveä lantio sekä iso ja kiinteä takapuoli on paras yhdistelmä.
Pieni ja löysä takapuoli on huonoin. En ottaisi naista jolla on pieni ja löysä peppu vaikka muuten olisi kuinka kiva. Muuten voin kyllä tinkiä ulkomuodon suhteen.- kyllästynyt
http://www.killmyday.com/default~ShowMedia~x~play~changelight.htm
Peppu hyvä mutta nainen muuten aika hyh hyh... Yhdenillan panoksi juuri täydellinen. - noin
kyllästynyt kirjoitti:
http://www.killmyday.com/default~ShowMedia~x~play~changelight.htm
Peppu hyvä mutta nainen muuten aika hyh hyh... Yhdenillan panoksi juuri täydellinen.ketäs ja mitä peppua sä sieltä tarkoitit? :)
- Anonyymi
Mitä vitun väliä sillä ulkonäöllä on
- Rowen82
Sellainen kohtuullinen iso (siis ei mikään suhteettoman iso muuhun vartaloon nähden, mutta iso kuitenkin) peppu on minusta parempi, ja leveä lantio.
- mies
Lantio on hyvä olla leveämpi kuin vyötärö, ettei kokonaisuus ole "poikamainen". Rintojen ei oo niin väliä, pienet, keskikokoiset ja suuret käy. Kunhan ei liian suuret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996