Oon ymmälläni Mies on töykeä ja puhuu vähän mutta sen minkä puhuu niin valittaa. Silloin kun käyttäytyy noin ja kun kysyn että mikä on kun on pahalla päällä niin siitä sillä palaa päreet. Alkaa hermostumaan,ihan vapisemaan ja sanoo että kuvittelen ja pitäisikö minun mennä hoitoon kun kuvittelen hänen olevan pahalla päällä ja hän oli ihan hyvällä tuulella ennenkuin minä aloin kiusaamaan häntä ja välttämään että hän olisi muka pahalla tuulella että minä haluan vain haastaa riitaa ja riidellä ja väittää että hän olisi muka pahalla tuulella. Aikansa möykkä ja sitten mököttämään koska oon kiusannut.
Mitä ihmettä? Voiko joku selventää? Mieheltä asiasta ei voi kysyä.
Mitä tällainen käytös on?
51
430
Vastaukset
- Anonyymi
Uhraatko elämäsi tuollaiseen?
Jotain se kipuilee mutta onko suomalainen mies edes. Käytös on outoa suomalaiseksi mieheksi. Jokin syy on tietenkin. Et ole eksyksissä ollenkaan.- Anonyymi
On suomalainen enkä usko että on jotenkin ikä sukupuoli tai etninen kysymys jos noin käyttäytyy. Mutta kyllä ihmetyttää..Lopulta niinkuin minä olisin ollut se riidankylväjä ja tiuskii sekä ilkeilijä. Vaikka vain kysyin onko väsynyt, pahalla tuulella kun tiuskinut koko päivän. Räjähtää ihan silmille . Jään hiljaa ,menen yleensä toiseen huoneeseen enkä ymmärrä yhtään mitä tapahtuu Eikö olisi saanut kysyä? Kannattaako olla aina ihan hiljaa kun on tuolla tuulella? Ehkä pysyä mahdollisimman kaukana tai lähteä ulos tms ja jättää mies yksikseen päiväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On suomalainen enkä usko että on jotenkin ikä sukupuoli tai etninen kysymys jos noin käyttäytyy. Mutta kyllä ihmetyttää..Lopulta niinkuin minä olisin ollut se riidankylväjä ja tiuskii sekä ilkeilijä. Vaikka vain kysyin onko väsynyt, pahalla tuulella kun tiuskinut koko päivän. Räjähtää ihan silmille . Jään hiljaa ,menen yleensä toiseen huoneeseen enkä ymmärrä yhtään mitä tapahtuu Eikö olisi saanut kysyä? Kannattaako olla aina ihan hiljaa kun on tuolla tuulella? Ehkä pysyä mahdollisimman kaukana tai lähteä ulos tms ja jättää mies yksikseen päiväksi.
Voisiko auttaa että et kuulustele vaan lähestyt iloisesti ilman että kokee olevansa kohde?
Kyllä vaikuttaa kulttuurit muuten suuresti. Niissä kun nainen on hiljaa ja vetää vaan kaapua päälle. Mies saa olla väkivaltainen ja orjuuttaa naistaan miten haluaa.
Mutta kokeile kertoa vitsejä ja naura itse niille ainakin. Ole hauska ja iloinen. Opettele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko auttaa että et kuulustele vaan lähestyt iloisesti ilman että kokee olevansa kohde?
Kyllä vaikuttaa kulttuurit muuten suuresti. Niissä kun nainen on hiljaa ja vetää vaan kaapua päälle. Mies saa olla väkivaltainen ja orjuuttaa naistaan miten haluaa.
Mutta kokeile kertoa vitsejä ja naura itse niille ainakin. Ole hauska ja iloinen. Opettele.Pahalla tuulella oleva ihminen voi suuttua lisää jos toinen vaan naureskelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kokeile kertoa vitsejä ja naura itse niille ainakin. Ole hauska ja iloinen. Opettele.Ei tarvitse opetella koska olen iloinen luonne ja tykkään vitsailla ehkä tuo on vain periytynyt kotoani. Olen myös liian laiska olemaan pahantuulinen koska se vie hirveästi turhaa energiaa ja siittä tulee muutoinkin huono olo. Olen siis iloinen ja jutustelen mutta kun huomaan että toinen on musta pilvi pään päällä koen tunteen että haluan auttaa tai lohduttaa joten menen viereen ja saatan silittää selästä tms ja kysyä mikä painaa mieltä tai mikä hätänä niin sama reaktio myös silloin eli alkaa huutamaan että ei oo mikään hätänä ja että pitäisikö olla muka joku hätänä ja tulit siihen vaan palamaan päivän että hänellä oli ihan hyvä olla ennenkuin tulit siihen väittämään että hänellä olisi muka joku hätänä ja sitten alkaa murjotus sekä puhumattomuus. Eli kysyä ei saa. En tenttaa vaan kysyn ja suuttuu ja häivyn äkkiä siittä jonnekkin kun en tiedä mitä tehdä tai sanoa kun toinen on ratkeamaidillaa .saatan sanoa että no hyvä ettei ole mitään ja leikin jonnekkin näkymättömiin.
- Anonyymi
Ei kuulosta rakkaudelle
- Anonyymi
Ai tämän kehnosti naista esittävän äijän hönöt jutut? No eipä kyl, rakkauden suurlähettiläs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämän kehnosti naista esittävän äijän hönöt jutut? No eipä kyl, rakkauden suurlähettiläs
Sinä et ole tainnut koskaan elää. Istut vain yksin netissä kiusaamassa. Kiusaat niitä joilla on elämä. Koska et ymmärrä oikeasta elämästä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole tainnut koskaan elää. Istut vain yksin netissä kiusaamassa. Kiusaat niitä joilla on elämä. Koska et ymmärrä oikeasta elämästä mitään.
Sinä sen sijaan näytät elävän unelmaasi ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen Olen jos noin voi enää sanoa. Niin paljon kokenut elämässä että pidän itseäni ennenkaikkea ihmisenä. Sika paljon on naiseudesta karissut ja ihmisyys kuoriutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen sijaan näytät elävän unelmaasi ❤️
Älkäähän nyt alkako riitelemään.. En usko että sillä saavutetaan mitään.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen Olen jos noin voi enää sanoa. Niin paljon kokenut elämässä että pidän itseäni ennenkaikkea ihmisenä. Sika paljon on naiseudesta karissut ja ihmisyys kuoriutunut.
Et sinä selvästi pidä naisia ihmisenä naisia esittävä äijä, se käy ilmi mm tästä tangertavasta tekstistä. Terveisin nainen
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Missä vaiheessa sinusta tuli tällainen ns outcast, joka väijyy täällä ainoana ajanvietteenä palstaäijälle avautuminen? Ei tämä lässytys tee tästä aloittajasta sinun pakkomielteisen katkeruuden kohdetta ei tänään eikä huomenna. Jaksuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa sinusta tuli tällainen ns outcast, joka väijyy täällä ainoana ajanvietteenä palstaäijälle avautuminen? Ei tämä lässytys tee tästä aloittajasta sinun pakkomielteisen katkeruuden kohdetta ei tänään eikä huomenna. Jaksuja
Kiukuttaako? Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttaako? Hyvä!
Eli sinä siis myönnät, että sinulla ei muuta elämää kuin työstää näitä valheellisia kuvia tai saada ihmisiä provosoitumaan?
- Anonyymi
Hassu. Minua nämä ei haittaa. Et satuta ketään. Jos koet tarvetta kirjoittaa tuon lyhyen lauseen niin siittä vain. Elämässä on paljon pahempiakin asioita kuin ylsi "voi että" laisen suomi 24 palstalla. Anna tulla vaan.
T. Alouttaja
- Anonyymi
Kirjoitat ihan kuin minun elämästäni. Minunkin mieheni käyttäytyy noin. Viimeksi perjantaina. Voisi olla sanasta sanaan minun kirjoittamani tää aloitus.
Ap, asutteko yhdessä? Onko usein tuollaista?- Anonyymi
On usein tai siis aina kun ajattelee niin. Oikeasti ei ole edes mitään miestä. Aikaa voi viettää tänne samoja juttuja aina uudelleen kirjoitellen ja itselleen vastaillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On usein tai siis aina kun ajattelee niin. Oikeasti ei ole edes mitään miestä. Aikaa voi viettää tänne samoja juttuja aina uudelleen kirjoitellen ja itselleen vastaillen.
No sinulta ei kysytty mitään. Miksi vastaat jos et tiedä kysytystä asiasta mitään? Vain siksikö että oot aina yksin ja mikään täällä ei osu sinun elämääsi, joten puhut puutaheinää aikasi kuluksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinulta ei kysytty mitään. Miksi vastaat jos et tiedä kysytystä asiasta mitään? Vain siksikö että oot aina yksin ja mikään täällä ei osu sinun elämääsi, joten puhut puutaheinää aikasi kuluksi?
Ei ollut tarkoitus suututtaa. Huomiotahan sinä haet, joten olisit tyytyväinen kun sitä saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sun mielestä elämän tärkein asia todistaa, että onko jollakin oletulla jota yrität rienata näihin miehen avauksiin miestä vai ei? Tuot esiin lähinnä oman miehenkipeytesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus suututtaa. Huomiotahan sinä haet, joten olisit tyytyväinen kun sitä saat.
Mitä muuta sinä haet kuin huomiota ja luulet, että tämän palstaäijän kanssa vänkääminen jotenkin tasaa nämä vaakakupit omassa päässäsi. Onko tämä nyt sitä tasokasta korkeakulttuuria näin nätisti ja ”todella verhotusti” ilmaisten?
- Anonyymi
Ikävä kuulla että joudut kuuntelemaan tuollaista eikö oo tympiä tunne ja satuttaa?
Asumme yhdessä tosin on paljin myös menossa. Yöt on kyllä kotona useimmiten. Ja sanottaisko että viikoittaista on tuollainen käytös entä teillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta sinä haet kuin huomiota ja luulet, että tämän palstaäijän kanssa vänkääminen jotenkin tasaa nämä vaakakupit omassa päässäsi. Onko tämä nyt sitä tasokasta korkeakulttuuria näin nätisti ja ”todella verhotusti” ilmaisten?
Ja kiukku vaan yltyy 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiukku vaan yltyy 😄
Eikö tämä minun tyylini ole yksisarvinen enemmänkin lakoninen? No, mutta jaksamisia aikuinen arvokkaasti käyttäytyvä nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä minun tyylini ole yksisarvinen enemmänkin lakoninen? No, mutta jaksamisia aikuinen arvokkaasti käyttäytyvä nainen
Missä voi nähdä lakonisen yksisarvisen?
- Anonyymi
Itse veikkaisin että mies on mokannut jotenkin, jäänyt kiinni valheesta tms. ja siksi ei kerro mitä on pahantuulisuuden syynä.
- Anonyymi
Onko sinulla useinkin tapana pohdiskella näitä palstaäijän stooreja monesta kulmasta? Kysyy neiti etsivä t,, onhan tämä vatvominen sentään nääs kuitenkin ihan kivaa toimijan näkökulmasta. Pakko kokeilla ku näyttää olevan muotia täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla useinkin tapana pohdiskella näitä palstaäijän stooreja monesta kulmasta? Kysyy neiti etsivä t,, onhan tämä vatvominen sentään nääs kuitenkin ihan kivaa toimijan näkökulmasta. Pakko kokeilla ku näyttää olevan muotia täällä
Voi sinua pikku sekopäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua pikku sekopäinen
Niin, et tunnu pitävän siitä jos mainitsen tästä harrasteestasi kokea tämä palstalla naisena esiintyvä tietyksi henkilöksi, johon tapasi suhtautua on hyvin intensiivinen nätisti ilmaisten. Et selvästi koe häntä ensinnäkään täysivaltaiseksi ja muutakin voisin psykologisessa mielessä luonnehtia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, et tunnu pitävän siitä jos mainitsen tästä harrasteestasi kokea tämä palstalla naisena esiintyvä tietyksi henkilöksi, johon tapasi suhtautua on hyvin intensiivinen nätisti ilmaisten. Et selvästi koe häntä ensinnäkään täysivaltaiseksi ja muutakin voisin psykologisessa mielessä luonnehtia
Sinä et tunnu pitävän siitä että ihmiset aidosti keskustelee täällä. Sekoilet vain ihme juttuinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tunnu pitävän siitä että ihmiset aidosti keskustelee täällä. Sekoilet vain ihme juttuinesi.
Ei tämä lääväily ole mitään keskustelua nähnytkään, erikoiset leijat heittelee kuittia ja misogyynisiä analyyseja
- Anonyymi
Tuo kävisi kyllä järkeen. Tosin on usein tuollainen joten siinä tapauksessa mokailisi jatkuvasti.
- Anonyymi
Ehkä mies jäi kiinni rikoksesta? Sellaisesta ei varmasti puhu vaan mököttää ja ilkeilee...
- Anonyymi
Sen verran voisin mainita rikollisuudesta, että mikäli olet rikollinen se kisailu näiden vastavoimien välillä kuuluu pelin henkeen. Mikäli et ole, on kyse jostain ihan muusta jos joku idioottien kerho ei osaa perustele edes itselleen
- Anonyymi
Veikkaanpa että mies pettää, sillä on toinen nainen. Ei saa sanottua totuutta, joten kehittelee aina riidan että pääsee livistämään toisen naisen luo.
- Anonyymi
Tuokin on mahdollista. Mutta miten voi elää itsensä kanssa jos harrastaa tuollaista? Jos olisi noin niin eikö halua nähdä totuutta eli tavallaan valehtelee myös itselleen jottei kokisi huonoa omaatuntoa. Kokee oikeudekseen pettää koska puoliso on hankalana eikä näe tai halua nähdä että on itse aiheuttanut puolison oahan mielen ja jos puoliso ottaa asian puheeksi niin mies välttelee ja kääntelee tilanteen asiat ja tapahtumat pois itsestään ettei kokisi huonoa omaatuntoa.
Hirveän kiero peli. Jos noin on niin olkoon hän päättää itse mitä tekee elämällään,pohdin tässä. Jokainen on vastuussa vain omista valinnoistaan. Jos valitsee kusipäisyyden niin siittä vain. Jos haluaa olla sellainen. Jos pystyy katsomaan itseään peilistä tuntematta mitään niin se on hänen oma pakokeinonsa pois todellisuudesta.
- Anonyymi
Tähän olisi mukava saada myös miehiltä rehellistä mielipidettä.
- Anonyymi
Totta!!! Ajattelen samoin.
T.Aloittaja
- Anonyymi
Taidat olla pihtari, siitä se johtuu.
- Anonyymi
Siinähän se sinun kaiken teoria tulikin, aloittajasetä. Eikä viisaus lisäänny.
- Anonyymi
En levittele seksielämäämme edes anonyyminä. Se jääköön mielikuvituksesi varaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En levittele seksielämäämme edes anonyyminä. Se jääköön mielikuvituksesi varaan.
No jos joku vetää sun jutuille kuivat itsesi kanssa keskusteleva äijä, niin olet vaikuttanut varmaan maailmaan👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos joku vetää sun jutuille kuivat itsesi kanssa keskusteleva äijä, niin olet vaikuttanut varmaan maailmaan👍
En ymmärtänyt
- Anonyymi
Luultavasti hän on mustasukkainen tosin jostakusta muusta kuin sinusta käytöksensä perusteella epäilee tämän pettävän häntä koska itse on parisuhteessa sinun kanssa olettaisin
- Anonyymi
Millon viimeks oot antanu p*lluu sille? Puutteen piikkiin vois ihan hyvin mennä tommonen käytös.
- Anonyymi
En levittele seksielämäämme edes anonyyminä. Mutta tämä ei ole vaihtoehto. Mennään seuraavaan
- Anonyymi
Tämä aloitukseni tultiin sotkemaan. Minua ei pidä kukaan miehenä mutta joku vainnkiusii väittääkseen niin. Ei hän itseltään usko minun olevan mies. Haluaa yrittää provosoida jotain hässäkkää. En kirjoita enää itse tähän ketjuun.
Terv. Aloittaja - Anonyymi
Sanopa ukkolles että käy hammaslääkärissä. 😎
- Anonyymi
Hei Ap, Oletko varmistanut ettei mies käytä huumeita? Entä viinaa? Nuo ovat aineita jotka repivät hermostoa. Ihminen alkaa käyttäytyä kuten kertomasi mies.
Tai sitten hänellä on liian suuria ongelmia korveinsa välissä joita sinä et pysty ratkomaan. Hän kokee läheisyytesi ärsyttävänä ja piinaavana.
Tuo ei ole teille kummallekaan hyväksi!
Miksi ette pitäisi muutaman kuukauden hajurakoa, antaen kummalekin tilaisuuden puhdistaa ilmaa. Kenties sitten olisitte valmiit jatkamaan yhdessä.
Ellei se onnistu, menette vain eri teitä ; ei tietenkään vihamiehinä vaan ymmärtäväisinä aikuisina. Tajuatte että te yksinkertaisesti ette sovi yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797