Jos on 2 vaihtoehtoa aamupalaksi, toinen halvin mikropizza ja toinen vaihtoehto mikro teurasjätepullia. (Lihapyöryköitä)
Kumman valitset? Vaihtoehtoja ei ole ja kuolet, jos et syö!
Päälle saat laittaa ketsuppia, sinappia,tai vaikkapa bbq kastiketta.
Mitään erikoisempaa kastiketta/dippiä et saa käyttää.
Itse varmaan mikropitsa bbq kastikkeella. Söisin sen kylmänä ajatellen olevan leipää päälysteillä.
>simiti<
Pakko valita
10
156
Vastaukset
- Anonyymi
jooh uoassaq "aco-kultti wli hwlluewi wi aura luoriliicir joa joku jyaäyeeää Barret-konwkiicäwillä...
- Anonyymi
jooh opweaatio tisdien csihto jos troinen hslusas pienemmänt niin naisert oisicsr sihrssa keskewnään risswjä.
jooh joku hassu saeja uusi kausi Residewnr ASliwn... kun käynnisrän niin ruon Paqnasaonixin lueayn lairoir muisrurukswn ruosra jossas lspdset näkee ne swen saliwenin ja aikuiser ei rtwsai niin - Anonyymi
bi buub ryi oewauswbrru kwqjau Aeybb bötrröö jyub KUQB oWQWAUASQBEUKKQJUB XÖGÖB
Alien Presidentr kummamiws maesaisrw - Anonyymi
Kyllä on sekavaa settiä jollakin. Se riippuu pizzan koosta valitsisinko sen vai lihapullat. Jos muuten menehtyisi niin valitsisin enemmän vatsaani täyttävän vaihtoehdon. Jos miettii energiansaantia niin pizzan pitäisi olla periaatteessa energiapitoisempaa.
Energialla pysyy hengissä. Mulla on tällä hetkellä ruokaa mikä vaatii kypsentämistä. Muuta ei juuri olekaan. Täytyy jaksaa kypsentää tuo yksi lihaklöntti, jotta elämäni voi jatkua :).- Anonyymi
On hyvää, ja täyttävää. Makaronin keittäminen erikseen ja samaan aikaan sika-nautajauhelihan paistaminen. Yks lihaliemikuutio, yks tacopussi ja yks meksinkonpatapussi lihan sekaan ja sit syö kaiken yhdessä makaronin kanssa. Makaroniin voi lisätä suolaa mutta siihen lihamössöön ei kannata lisätä suolaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvää, ja täyttävää. Makaronin keittäminen erikseen ja samaan aikaan sika-nautajauhelihan paistaminen. Yks lihaliemikuutio, yks tacopussi ja yks meksinkonpatapussi lihan sekaan ja sit syö kaiken yhdessä makaronin kanssa. Makaroniin voi lisätä suolaa mutta siihen lihamössöön ei kannata lisätä suolaa.
Nyt mun vatsa alkoi ääntelemään kuin Predator. Tätä tää on ;D.
- Anonyymi
Matala-asteinen tulehdus,täältä tullaan!
- Anonyymi
Kumpikin kelpaa aamupalaksi.
- Anonyymi
Mikropitsan valitsen.
Ennemmin kuolen nälkään kun suostuisin syömään valmislihapullia. :(
-orig Valitsisin pizzan ja laittaisin siihen bbq:t päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349104- 374964
- 434823
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983704- 133093
- 422888
- 312786
- 442503
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682294- 1722177