Kiinnitin pitkästä aikaa huomiota kassan jonossa, että normaalipainoiset henkilöt alkaa olla vähemmistöä.
Sellaisia langan laihoja ei taida enää ollakkaan. Valtaosa näyttää olevan vähintään lievästi ylipainoisia, mukaan lukien nuoret lapset. Semmoisia kiljuvia pulleroita, mutta kotoahan se malli tietenkin opitaan.
Normaali painoiset vähemmistöä
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydellisistä syistä on hyvä olla hieman ylipainoinen , ivat uudet tutkimukset näyttäneet .
Joten ollaan vaan sellaisia kun ollaan pääasia kun saa olla terveenä luulisimolevan jokaisen Toivomus. - Anonyymi
Pitäähän vähemmistöjäkin edustaa ja puolustaa.
- Anonyymi
Kun katsoin edesmennyttä sukulaistani kuvista, hän näytti minusta harakalta. Oli tarkka painostaan. Minua hän kehoitti laihduttamaan normaalipainoiseksi. En ihan normaaipainoiseksi laihduta. Se ei pysy. Tallainen lievä lihavuus sopii minulle. Voi välillä herkutella. Tykkään ihan ruispohjaisesta näkkäristä. Päällä reilusti margariinia, hiukan suolaa päälle- Se olen luvannut itselleni, kun tulee ylimääräinen nälän tunne. Ja vanhemmalla ihmisellä muutama ylikilo suojaa luustoa.
- Anonyymi
Amerikan malliin olemme menneet painon kanssa ja muutenkin. Laihat ovat drugs-väkeä tai syömishäiriöisiä etc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283