En ole mikään gynekologi, enkä edes oikeusoppinut patologi, mutta sen voin kertoa kauniista kielestämme, että sen lonkerot toisinaan ovat kaukana taitoluistelusta, jollaista juuri seuraan Helsingin jäähallissa.
(hirn)
Munanjohdin
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en tykkää lonkerosta? Katson uutisia nyt.
- Anonyymi
Mjoo
Perus-originaali on aika lailla sokeripommi, joten kevyempi kyllä käy.
Onhan tuo nyt sentään juhlajuomaa ihan fiftareilta asti.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Perus-originaali on aika lailla sokeripommi, joten kevyempi kyllä käy.
Onhan tuo nyt sentään juhlajuomaa ihan fiftareilta asti.
(hihitystä)Kevyt
Kevyt, vaalea ja originaali Töölönlahdella haisteli liikenteet tuoksuja ympärillään.
Kaislat.
Muistatko kaislojen tuoksun kesäyössä, kun oksensit kengilleni ja kusit puun nurin.
Stadi laskuttaa. Ja kisahalli on kaikkien dorkien ankea hotelli.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyt
Kevyt, vaalea ja originaali Töölönlahdella haisteli liikenteet tuoksuja ympärillään.
Kaislat.
Muistatko kaislojen tuoksun kesäyössä, kun oksensit kengilleni ja kusit puun nurin.
Stadi laskuttaa. Ja kisahalli on kaikkien dorkien ankea hotelli.
(reps)Mjuu
Minusta se oli rakkautta.
Rakkaus on läsnäoloa ulkoisen toimijan fiktiivisessä maailmassa. Rakkaus on yhteistä hulluutta, jossa on emotionaalinen spektri läsnä.
Kaikki
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Minusta se oli rakkautta.
Rakkaus on läsnäoloa ulkoisen toimijan fiktiivisessä maailmassa. Rakkaus on yhteistä hulluutta, jossa on emotionaalinen spektri läsnä.
Kaikki
(hirn)Kallioilla
Minä en tiedä, ymmärrä sitä mitä ihmiset etsivät, saati sitä mitä he löytävät.
Itse näen kaiken toisin.
Kaikki oli jo.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallioilla
Minä en tiedä, ymmärrä sitä mitä ihmiset etsivät, saati sitä mitä he löytävät.
Itse näen kaiken toisin.
Kaikki oli jo.
(hihitystä)Synkkyys
Koska sanana munanjohdin on hauska, niin munanjohdinta sanana on hankala sovittaa mihinkään kontekstiin sille nauramatta.
Munanjohdin on yksinäinen sanayhdistelmä, jolla on kyseenalainen status sanajoukoissa, joita lauseiksi kutsutaan.
Ab ovo
Perusesimerkki munasta on kananmuna. Kun siirrymme hieman vinoon tästä, löydämme suurimman ihmisen kantaman solun, eli munasolun; tällaisia soluja kantavat (nykytieteen mukaan) vain lajimme naaraat.
Johdin on tässä keississä se kompa, karmi tai kynnys, johon kompastua tai löydä päänsä.
Minne ihmeeseen tämäkin johtaa?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synkkyys
Koska sanana munanjohdin on hauska, niin munanjohdinta sanana on hankala sovittaa mihinkään kontekstiin sille nauramatta.
Munanjohdin on yksinäinen sanayhdistelmä, jolla on kyseenalainen status sanajoukoissa, joita lauseiksi kutsutaan.
Ab ovo
Perusesimerkki munasta on kananmuna. Kun siirrymme hieman vinoon tästä, löydämme suurimman ihmisen kantaman solun, eli munasolun; tällaisia soluja kantavat (nykytieteen mukaan) vain lajimme naaraat.
Johdin on tässä keississä se kompa, karmi tai kynnys, johon kompastua tai löydä päänsä.
Minne ihmeeseen tämäkin johtaa?
(hirn)Kosmologinen näkökulma
En tiedä teistä, mutta itselleni on lähes painokelpoista se missä & kuka olen.
Mutta koska en ole valmis, uteliaisuuttani valmennan itseäni alati.
Maailmat kulkevat minussa. Kaikki.
Se jos mikä on raskas taakka.
(reps)
- Anonyymi
Tiivis kieli on kaunista, ei mitään krumeluureja vaan suoraan asiaan.
Ilmankos en ollut siellä jäähallissa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Kyllä kyllä :) Mutta mihin se ukkosenjohdin johtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751