Kaupassapa ei ollut yhtään krillikylkipakettia. Kattelin siinä ynpärilleni tarkenminkin ja huomasin joistahiin muistahiinsa hyllynkohtistalihatuotteijen loppuneellisoituneen.
Mistä tämä on merkki ja oletko sinällinen huomannut saman kuin minällinen?
Mä olen lännemiäs. Mä kaahtelin eilen jonkun aikaa lännevilmijä villi joukko 1976, mutta eipä sitä kauvan jaksanut kattella vaikka siinä sankariukkeli luki bibleekin ja oli ihan priestkin ilman pyssyllisii. Ja sitten oli sellainen rosvollistenjoukko , joka teki kaikenlaista pahaa ratsastajessaan kaupunnista toiseen ryästäjen pankkeja ja raiskaillen naisiakin. Tai yksi oli rosvojoukossa semmoinen , joka tykkäs raiskata.
Länne Sankari:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Van_Cleef
Varmaan pappi oli entinen asemies kun muistelen että sehän tässä on teema ollut ennenkin että kun rosvot tulee ja sherihvit kuolleet niin kukaan ei uskalla alkaa enneen serihviksi, paitsi tosi kovanaamallisuus, joka kaivoo kaapin periltä pyssyllisyytensä.
Selef Urge
Minun piti syyvä krillikylkijä
Anonyymi-ap
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Joh. 6:51
Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?&q=Rammstein+Mein+Teil+lyrics+youtube&&mid=306A8B8AB4F743EDB473306A8B8AB4F743EDB473&&FORM=VRDGAR - Anonyymi
Jaa että ihan krillejä.
- Anonyymi
Sä oot mahdoton, miten voi ihminen rakastaa noin paljon sapuskaa. Musta- Pekka on kallis kauppa..😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859