Minulle selvisi mutkan kautta, että naisellani on toinen mies kuvioissa, tapailee ... Mahdollisesti löynyt deittipalstalta, eil haku on ollut päällä arvuiolta kuukauden ajan.
Nyt nainen on alkanut vime aikoina arvostelemaan minua asiattomasti kaikesta mahdollisesta, milloin kaapin ovi jää auki, olen tyhmä, törppö jne. Ei aamulla puhu, ei töistä tullessa tervehdi, huutaa jos sanon jotain.. ei minua vit.. kiinnosta sun jutut jos kerron päivästäni. Menee eri aikaan nukkumaan, e halua olla samassa tilassa. Yhteinen telkka / leffa hetki kotona ei enää onnistu ei myöskään yhteinen ulkoilu. On nyt kiinnostuntu ostamaan uusia vaatteita, näemmä myös seksikkäitä alusvaatteita. Käytös on muuttunut paljon, tulevaa ei suunnitella. Sanoo välillä vihaavansa minua. En ymmärrä miksi ? Mielstäni ilmassa on selkeät eronmerkit, mutta ei puhu tästä kolmannesta. En ole kertonut hänelle, että tiedän hänen tapailevan toista, asutaan kuitenkinedelleen samassa asunnossa.
En tiedä onko tässä enää mitään tehtävissä. Olisin valmis keskustemaan, korjaamaan asioita ja jatkamaan hänen kanssa. En tiedä tuleeko minun keskustella tästä kolmannen osapuolen olemaassa olosta, kun hän ei sitä itse ole tuonut esille, enkä kertonut kenellekkään. muulle. En kysele hänen menoistaan, niitä on nykyisin usein iltaisin ( uutta käytöstä ) öitä ei vielä ole ollut poissa. Olen nyt ottanut linja etten puhu myöskään omista menoista. hänelle.
Kannattaako nostaa kissa pöydälle tästä pettämisestiä ja kolmannesta osapuolesta ja puhua asiasta, epäilen että hän ei suostu tästä keskustelemaan vai odottaako 8 viikkoa ja katsoa miten asiat etenee ja seuraatahiljaa sivussa, enkä painosta mihinkään yhteiseen jne. . Tämä oli eräään henkilön neuvo. Toivoisi ohjetta miten kannaattaa menetellä jotta nainen eii lähde,toki voi olla että lähtee kumminkin.
Onko mitään tehtävissä, ero edessä. Mies kysyy.
18
754
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti teillä on avioehto jos ootte liitossa.
- Anonyymi
Ei onneksi, naisella rutosti omaisuutta ja rahaa, sai muhkean perinnön.
- Anonyymi
Kyllä nostaisin kissan pöydälle,ehdottomasti! Näin naisena voin sanoa, että mielestäni merkit on aika selkeät,jos kerta noin raju muutos,valitettavasti.Itse joskus ihastuin voimakkaasti työkaveriin avioliiton aikana ja siis mitään suhde/pettämisjuttua ei ollut, mutta toinen pyöri koko ajan mielessä ja sen vuoksi rupesi omassa miehessä pienetkin asiat ärsyttämään ja ahdistamaan.Ja itse ainakin välttelin yhdessä nukkumaan menoa ja ärähtelin pienistä asioista ja se luultavasti josittain ohtui siitä, koska itsellä oli huono omatunto,mutta en voinut tunteilleni mitään.
Joten kyllä naisesi jotain ainakin käy läpi ja sinulla täysi oikeus tietää, missä mennään varsinkin kun käytös sinua kohtaan on muuttunut huonompaan!- Anonyymi
On hänen käytös muuttunut valtavasti kuukauden sisään. Aamulla ensimmmäisenä katsoi puhelintaan, kun toivotin huomenet lähti puhelin heti peiton alle piiloon. Puhelimesta on tullut ns, Unescon suojelukohde ja muut sanalliset ilkeydet ja huomautset jatkuivat häneltä luontevasti heti aamutuimaan, ahdistunut oloni helpottui heti kun sain oven kiinni ja pääsin lähtemään töihin. Miten teillä tilanne selvisi, menikö ihastus ohitse jossain ajassa ja palasitte ns " yhteen " eli tunneside löytyi uuudelleen. Miten olisit toivonut miehesi toimivan siiihen aikaa, kun sinulla oli ajatukset toisessa miehessä ? Meilä on 99,9 % menossa sama tilanne. En halua roikkua, enkä painostaa tms. pidän linjan "Keep Cool". Jossakin vaiheessa kissa on todellakin nostettava pöydälle ja keskusteltava, en tiedä kun tilanne on pahasti päällä onko vielä oikea hetki.
- Anonyymi
Minä antaisin kenkää välittömästi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hänen käytös muuttunut valtavasti kuukauden sisään. Aamulla ensimmmäisenä katsoi puhelintaan, kun toivotin huomenet lähti puhelin heti peiton alle piiloon. Puhelimesta on tullut ns, Unescon suojelukohde ja muut sanalliset ilkeydet ja huomautset jatkuivat häneltä luontevasti heti aamutuimaan, ahdistunut oloni helpottui heti kun sain oven kiinni ja pääsin lähtemään töihin. Miten teillä tilanne selvisi, menikö ihastus ohitse jossain ajassa ja palasitte ns " yhteen " eli tunneside löytyi uuudelleen. Miten olisit toivonut miehesi toimivan siiihen aikaa, kun sinulla oli ajatukset toisessa miehessä ? Meilä on 99,9 % menossa sama tilanne. En halua roikkua, enkä painostaa tms. pidän linjan "Keep Cool". Jossakin vaiheessa kissa on todellakin nostettava pöydälle ja keskusteltava, en tiedä kun tilanne on pahasti päällä onko vielä oikea hetki.
Itsellä ihastuksen tunteet saivat semmoiset mittasuhteet, että oli pakko kertoa miehelle siitä.Asiaan ei siis liittynyt mitään viestittelyä kolmannen osapuolen kanssa, eikä työn ulkopuolella näkemistä, sillä se oli vain pääni sisällä tapahtuvaa ja siihen aikaan mieheni oli poissaoleva itsekin muista syistä johtuen.Mutta sain miehelle taottua päähän ettei tule mitään tapahtumaan, sillä en kertonut ihastuksen kohteelle mitään.Pikkuhiljaa löysimme jonkinlaisen yhteyden ns.takaisin ja nyt vuosien päästä on jo unohtunut ainakin itsellä ja uskoisin, että myös miehelläni.
Itse olisin juuri toivonut mieheltä huomioimista ja että olisi ollut läsnä ja varsinkin kun kerroin asiasta, toivoin, että olisi tehnyt selväksi, että haluaa "taistella" minusta, mutta kyllä se ns.loppuselvitys piti itse tehdä siellä omassa päässä!
Mutta sinun tilanteessa en odottaisi kauhean kauaa, sillä jos on jo edennyt viestittelyyn ja tapailemiseen, pikkuhiljaa etääntyy sinusta, mutta mieti oletko valmis taistelemaan naisesta, varsinkin kun käytös on tuollaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ihastuksen tunteet saivat semmoiset mittasuhteet, että oli pakko kertoa miehelle siitä.Asiaan ei siis liittynyt mitään viestittelyä kolmannen osapuolen kanssa, eikä työn ulkopuolella näkemistä, sillä se oli vain pääni sisällä tapahtuvaa ja siihen aikaan mieheni oli poissaoleva itsekin muista syistä johtuen.Mutta sain miehelle taottua päähän ettei tule mitään tapahtumaan, sillä en kertonut ihastuksen kohteelle mitään.Pikkuhiljaa löysimme jonkinlaisen yhteyden ns.takaisin ja nyt vuosien päästä on jo unohtunut ainakin itsellä ja uskoisin, että myös miehelläni.
Itse olisin juuri toivonut mieheltä huomioimista ja että olisi ollut läsnä ja varsinkin kun kerroin asiasta, toivoin, että olisi tehnyt selväksi, että haluaa "taistella" minusta, mutta kyllä se ns.loppuselvitys piti itse tehdä siellä omassa päässä!
Mutta sinun tilanteessa en odottaisi kauhean kauaa, sillä jos on jo edennyt viestittelyyn ja tapailemiseen, pikkuhiljaa etääntyy sinusta, mutta mieti oletko valmis taistelemaan naisesta, varsinkin kun käytös on tuollaista.Tässä tilanteessa viestittely ja tapailu on jo varmuudella tapahtunut. Tulkitsen, että etääntyminen on jo hyvässä vaudissa ja siihen etäntymiseen liittyy irtiotto, mikä näkyy asiattomana arvosteluna, tiuskimisena ja nimittelynä. Hankalaksi tämän tekee asumisen tilanne, joudumme ilmeisesti jonkin aikaa asumaan edellleen saman katon alla ja se ei tietenkään teee kummankaan psyykkeelle kovin hyvää , erityisesti jos tämä jatkuva haukkuminen ja mollaaminen sekä mökötys jatkuu, kerran hän on jo fyysisesti tarttunut minuun kiinni tönien, tämä tapahtui muutamia päiviä sitten. Pakko tämä tilanne on selvittää, näin ei voi jatkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tilanteessa viestittely ja tapailu on jo varmuudella tapahtunut. Tulkitsen, että etääntyminen on jo hyvässä vaudissa ja siihen etäntymiseen liittyy irtiotto, mikä näkyy asiattomana arvosteluna, tiuskimisena ja nimittelynä. Hankalaksi tämän tekee asumisen tilanne, joudumme ilmeisesti jonkin aikaa asumaan edellleen saman katon alla ja se ei tietenkään teee kummankaan psyykkeelle kovin hyvää , erityisesti jos tämä jatkuva haukkuminen ja mollaaminen sekä mökötys jatkuu, kerran hän on jo fyysisesti tarttunut minuun kiinni tönien, tämä tapahtui muutamia päiviä sitten. Pakko tämä tilanne on selvittää, näin ei voi jatkua.
Osaan vaan kuvitella kuinka hankala tilanne on!Olisitko itse tuon kaiken mollaamisen ja ns.käsiksi käymisen jälkeen kumminkin vielä halukas selvittämään asioita ja jatkamaan toisen kanssa, jos se edes olisi enään mahdollista?On kyllä pattitilanne.Etkö kumminkin ajattele, että jos kerta toinen kohtelee noin rumasti , että ansaitset kyllä parempaa kohtelua!!!
- Anonyymi
Anna mennä. Luottamus on mennyt, sitä ei vaan niin takasin saakkaan.
Äläkä takaisin ota, kun hurma päättyy. No kissa pöydälle ehdottomasti, lähdit menemään tai et.
Itse kyllä lähtisin. Jos toinen huutaa ja nimittelee, niin silloin ei enää vain asiat riitele, vaan hän halveksii sinua ja asiat ovat henkilökohtaisia.
Jos hän sinua arvostaisi, niin toiseen ihmiseen ihastumisesta huolimatta hän ei nimittelisi sinua, vaan huomauttaisi vain sinun tekemistäsi virheistä.- Anonyymi
Luottamus ansaitaan mutta sen menettää kertalaakista. Pettäminen jää ikuisesti kalvamaan ja jyrsimään. Seksi on vastenmielistä ja jämähtää kuivuuttaan toisen kyntämässä laarissa. Sovinto on näennäistä. Anna mennä menojaan elikkä selkokielellä potku persuuksiin.
- Anonyymi
On hyvin todennäköistä että hänen uusi suhde tulee kestämään. Sitä on toki vaikea tietää ehtiikö hän jättää sinut uuden vuoksi ennen sitä vai ei. Itsearvostuksen voi säilyttää lähtemällä. Hän ei ole osannut hoitaa tilannetta sinua kohtaan reilulla tavalla. Kun hänen uusi suhde on ohi niin on mahdollista että hän tulee itkien luoksesi mikäli siis kyse olisi siitä että uusi häntä tovin pyörittää kunnes kyllästyy. Vaikka nyt haluat hänen kanssa jatkaa niin on mahdollista että mielesi sen suhteen muuttuu kun saat etäisyyttä häneen. Sinuna lähtisin viikoksi tai pariksi pois jonnekin että tilanne rauhoittuisi.
- Anonyymi
Kyllä tämä asia täytyy ottaa puheeksi ja mieluummin nopeasti. Jatko riippuu siitä, miten keskustelu etenee. Kuitenkaan ei kannata hätiköisä päätösten kanssa.
- Anonyymi
Todennäköisesti tuo hurma menee ohi jonkin ajan päästä ja hän palaa luoksesi anteeksi pyydellen. Eli mieti nyt rauhassa mitä sinä haluat, ja miten haluat loppuelämäsi elää. Pahan särön tuo jättää jokatapauksessa. Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi. Toisista ihmisistä välittävä henkilö puhuu haasteista ja vaikeuksista, joita kaikista suhteista löytyy. Heikko ihminen ylentää itsensä ja antaa oikeuden tekemisiinsä, jotka tietää loukkaavan toista. Valinta on sinulla, ei hänellä.
- Anonyymi
Eiköhän olisi parasta ottaa asia keskustelun alle. Ei ongelmien lakaiseminen maton alle ratkaise mitään - päinvastoin. Ja sitä paitsi, vaikka hän "palaisi luoksesi" ennemmin tai myöhemmin, voitko enää milloinkaan luottaa häneen?
Tuolla alussa mainitsit naisesi muhkeasta perinnöstä. Jo sekin sellaisenaan aiheuttaa helposti muutoksen hänessä. Ja mitä avioehdottomuuteenne tulee, niin varmistathan sen, että perinnössä ei ollut/ole aviopuolison poissulkevaa määräystä. Ihan vain siksi, ettei tule turhaa pettymystä, jos sellainen on.- Anonyymi
Muhkeaa perintöä hänelle ei ole tulossa, jostain tälläinen kommentti tänne ketjuun eksyi. Lähinnä hän on varaton vaikkakin käy töissä.
Olen rahallisesti auttanut häntä useasti, tosin siinä vaiheessa kun huomasin epärehellisyyttä rahan käytössä, eli antamani raha ei mennyt niihin asioihin kuin piti tein stopin. Kolmannen pyörän olemassa olo on sai taas vahvistusta kuluvan viikoa aikana. Sattumalta ja ilmeisen vahingossa kuulin puhelun mikä ei jättänyt mitään epäilyksen varaan. Pakko on ottaa tämä sivusuhde keskusteluun, mitä tästä sitten seuaaa jää nähtäväksi. Kipeetä tekee, mutta luottamus on mennyt. Kyseessä nainen joka on ollut yhdessäolo aikanamme välillä sairaaan mustasukkainen ilman syytä siihen. Työni takia minulla on joskus työmatkoja. Päivittäinen mykkäkoulu jatkuu, samoin ivallisuus ja halveksunta, "et osaa mitään jne" . Uutta on asioiden ilmoittelu isoin paperilapuin, kun ei halua keskustella. En tiedä pitääkö tässä itkeä vai nauraa.
- Anonyymi
Ei kait siinä. Kysyt vaan,.kuka tämä toimen mies on ja mitkä on suunnitelmat
- Anonyymi
Näitä nähty useampi, ja näin ne on mennyt:
-hän sättii sinua, koska yrittää etsiä niitä huonoja puolia sinusta jotta hän saa paremman omantunnon pettämiseen
-se sivusuhde tuskin tulee kestämään
Mieti huolella voisiko sen antaa anteeksi: se jää kyllä kaihertamaan ja niillä on tapana uusiutua. Itse annoin anteeksi pettämisen liian monta kertaa, siitä tuli hänelle tapa.
Tuo on erityisen moitittavaa jos salasuhde on löytynyt varta vasten hakemalla jostain palstalta. Se on ihan eri levelillä kuin joku satunnainen känninen yhdenyön juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802045
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461726- 1231493
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1581270Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561191Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27922- 15909