Selvisi, että miehelläni on profiili useammassa nettitreffipalvelussa ollut jo pitkään, ja viestejä niistä tulee hänelle ainakin viikottain, ellei päivittäin. Meidän seksielämä on mennyt suorittamiseksi; hellyyttä ei ole, vaan pelkkä pano ja siinä se. Itse laitan sen noiden nettideittihommien syyksi, ja tunnen itseni petetyksi. Miten muut naiset, on tuollainen pettämistä?
Nettitreffit
16
407
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko siis parisuhteessa, vai ettekö ole?
- Anonyymi
Naimisissa ollaan.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Voi hemmetti oikeesti. Mitä täältä kyselet? Kun miehellä on deittisovelluksia, niin hänen tarkoitus on hakea seuraa ja pettää sinua.
Onko kyseessä komea mallimies joka haluaa ottaa komeasta ulkonäöstään hyödyn irti?- Anonyymi
Ihan tavallinen, iäkkäämpikin jo. Ei mikään komistus.
- Anonyymi
Koettakaa nyt palstaprinssit jo pikkuhiljaa sisäistää ja myöntää tosiasiat: uskollisuus ei riipu ulkonäöstä, ja uskollisuus on sitä että EI HALUA pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koettakaa nyt palstaprinssit jo pikkuhiljaa sisäistää ja myöntää tosiasiat: uskollisuus ei riipu ulkonäöstä, ja uskollisuus on sitä että EI HALUA pettää.
Juuri näin 👍
- Anonyymi
Minkä takia täällä kyselet kun sinähän se olet miehesi kanssa määrittänyt rajat eli mikä on oikein ja mikä väärin.
- Anonyymi
Siksi kyselen, kun en oikein tiedä miten tällaiset nettideittisivustot toimii. Olen vain nähnyt, kun mieheni puhelimeen tulee ilmoituksia, että joku on lähettänyt viestin jostain flirttipaikasta tms. Minulla ei ole hajuakaan, että mitä noilla sivustoilla käytännössä tapahtuu. Sovitaanko siellä fyysisiä treffejä, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kyselen, kun en oikein tiedä miten tällaiset nettideittisivustot toimii. Olen vain nähnyt, kun mieheni puhelimeen tulee ilmoituksia, että joku on lähettänyt viestin jostain flirttipaikasta tms. Minulla ei ole hajuakaan, että mitä noilla sivustoilla käytännössä tapahtuu. Sovitaanko siellä fyysisiä treffejä, vai mitä?
Kyllä, siellä sovitaan nimenomaan fyysisiä treffejä. Eli miehesi päämääränä on löytää ja solmia sivusuhde ja pettää. Minusta on sivuseikka, onko hän onnistunut siinä. Jos hän ei ole ”vielä” käynyt treffeillä niin hän odottaa kieli pitkällä milloin tärppää. Uskollisuus on sitä ettei halua pettää. Pelkkä yritys on pettämistä, onnistumisesta riippumatta.
Jos ette ole yhdessä sopineet että on luvallista käydä vieraissa etkä ole antanut hänelle etsiä naisseuraa netistä vaan hän on puuhaillut tuollaista selkäsi takana, niin kyllä tuo on pettämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siellä sovitaan nimenomaan fyysisiä treffejä. Eli miehesi päämääränä on löytää ja solmia sivusuhde ja pettää. Minusta on sivuseikka, onko hän onnistunut siinä. Jos hän ei ole ”vielä” käynyt treffeillä niin hän odottaa kieli pitkällä milloin tärppää. Uskollisuus on sitä ettei halua pettää. Pelkkä yritys on pettämistä, onnistumisesta riippumatta.
Jos ette ole yhdessä sopineet että on luvallista käydä vieraissa etkä ole antanut hänelle etsiä naisseuraa netistä vaan hän on puuhaillut tuollaista selkäsi takana, niin kyllä tuo on pettämistä.Kiitos vastauksesta. Halusin saada vahvistuksen omille ajatuksilleni.
- Anonyymi
Pettää juu. Nyt ensimmäisenä dumppaat sen niin että tuntuu ja sanot ertää takasin ei ole tulemista ennen kun ymmärtää ettei ole mikään saalis. Jokunen kk kun menee niin huomaa että ei olekaan mikään jumalan lahja naisille.
- Anonyymi
Luultavasti en halua häntä takaisin. Pitäköön treffinsä. Itsekunnioitukseni haluan säilyttää kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti en halua häntä takaisin. Pitäköön treffinsä. Itsekunnioitukseni haluan säilyttää kuitenkin.
Oikein. Tuo päätös jo kertoo että sinulla on itsekunnioitusta.
- Anonyymi
Ehkä petät itseäsi jos luulet että liitossasi on kaikki hyvin, ei ole.
Suosittaisin terapeutille menoa jos haluat saada selville mikä liitossa on vikana. Yksin tuskin saat sitä selville. Jos suhteesi on sinulle oikeasti tärkeä on parempi puuttua ongelmaan kuin seuraukseen, ainakin itse haluaisin tehdä niin. Jos asiat ei terapeutilla selviä niin avioerolla sitten ainakin ja niin lähestymiskielto päälle tietenkin ja oikeustaistelu kaikesta omaisuudesta mitä on. Jos näkee pelkän pettämisen olevan ongelma niin ok jatka sillä. Pettäjä ei korjaannu sillä että sanoo lopettavansa, se ehkä korjaantuu sillä että tiedät mikä johtaa siihen ja haluatko korjata sen ja ennen kaikkea haluaako pettäjä korjata sen. - Anonyymi
Selityksiä mieheltä löytyy, sivulauseessa syyttää sinua, vaikka katsoessa peiliin tietää kenessä vika on. Ansaitset paljon enemmän ja myös saat sen, ja miehesi jää ennemmin tai myöhemmin kokonaan tyhjän päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745