Ilmansuuntien taju on katoamassa! Huomasin tämän tänään, kun oli sateinen ja pilvinen päivä.
Kehät
Kaupungit näyttävät toisenlaisilta luonnonvalossa kuin omissa valoissaan pimeydessä. Ero on valtava.
Länsiväylän uusi määritelmä on itäväylä. Nyt meillä on itäväylä kaikkiin ilmansuuntiin.
(reps)
Ilmansuuntia
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Jos tästä ottaa poliittisen vinoilun pois, niin mitä jää?
(naurua) Sataako teillä Helsingeissä sitten, ei täällä oo tullu tippaakaan. Pilvistä, mutta auringo paistaa pilven läpi, ei ihan hämärällä meilä.
- Anonyymi
Mjaa
Säätiloja ja poliitikkoja menee ja tulee, mutta akuutti tendenssi näyttää siltä, että aina kun yrittää ajaa jonnekin, joutuu idän ihmeisiin.
Eli olen sitä mieltä että vanhan ”läskiväylän” nimi muutetaan itäväyläksi, sillä se vie itään.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Säätiloja ja poliitikkoja menee ja tulee, mutta akuutti tendenssi näyttää siltä, että aina kun yrittää ajaa jonnekin, joutuu idän ihmeisiin.
Eli olen sitä mieltä että vanhan ”läskiväylän” nimi muutetaan itäväyläksi, sillä se vie itään.
(reps)"Veri vetää itään, jos päihteistä pitää" (tai Steen1stä, niinkin on räpätty ;)). Etelä on suunnilleen siellä missä aurinko paistaa. Pimeys koittaa idästä ja pohjoisesta. Kesällä on tietty eri juttu, silloin aurinko laskee jopa luoteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Veri vetää itään, jos päihteistä pitää" (tai Steen1stä, niinkin on räpätty ;)). Etelä on suunnilleen siellä missä aurinko paistaa. Pimeys koittaa idästä ja pohjoisesta. Kesällä on tietty eri juttu, silloin aurinko laskee jopa luoteeseen.
Väännän vispilästä
Kun kaikki vihaavat meitä ympäröivässä idässä demokratiaa ja tavallisia veronmaksajia, niin ikivanha continentaalimme alkaa hiljalleen herätä ruusuisesta unestaan.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väännän vispilästä
Kun kaikki vihaavat meitä ympäröivässä idässä demokratiaa ja tavallisia veronmaksajia, niin ikivanha continentaalimme alkaa hiljalleen herätä ruusuisesta unestaan.
(hirn)Kansalaisaktivismi
En itse ole järin aktiivinen kansalainen Euroopassa, sillä ymmärrän historiamme sen luonnollisessa kontekstissa.
Kuitenkin (Ohmy days) olen liittynyt ryhmään, joka liimailee tarroja tiettyjen autojen takaosaan.
Eli hieman kuin huonoa huumoria, mutta väärässä kontekstissa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisaktivismi
En itse ole järin aktiivinen kansalainen Euroopassa, sillä ymmärrän historiamme sen luonnollisessa kontekstissa.
Kuitenkin (Ohmy days) olen liittynyt ryhmään, joka liimailee tarroja tiettyjen autojen takaosaan.
Eli hieman kuin huonoa huumoria, mutta väärässä kontekstissa.
(naurua)Euroopan vahvuus
On olemassa kaikenlaisia määritelmiä vahvuudelle, mutta jos Eurooppaa ajattelee maana, maanosana tai käsitteenä, ei asu Euroopassa.
Tervetuloa Eurooppaan.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan vahvuus
On olemassa kaikenlaisia määritelmiä vahvuudelle, mutta jos Eurooppaa ajattelee maana, maanosana tai käsitteenä, ei asu Euroopassa.
Tervetuloa Eurooppaan.
(reps)Europa
Astronomisessa mittakaavassa Europa on vain mytologinen kääpiö suurten seassa näitä kierrellen. Sekoitus tähtien jätettä.
Europa
Europa on kuu.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877