Ilmansuuntia

Anonyymi-ap

Ilmansuuntien taju on katoamassa! Huomasin tämän tänään, kun oli sateinen ja pilvinen päivä.

Kehät

Kaupungit näyttävät toisenlaisilta luonnonvalossa kuin omissa valoissaan pimeydessä. Ero on valtava.

Länsiväylän uusi määritelmä on itäväylä. Nyt meillä on itäväylä kaikkiin ilmansuuntiin.

(reps)

8

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Jos tästä ottaa poliittisen vinoilun pois, niin mitä jää?

(naurua)

• Sataako teillä Helsingeissä sitten, ei täällä oo tullu tippaakaan. Pilvistä, mutta auringo paistaa pilven läpi, ei ihan hämärällä meilä.

• Anonyymi

Mjaa

Säätiloja ja poliitikkoja menee ja tulee, mutta akuutti tendenssi näyttää siltä, että aina kun yrittää ajaa jonnekin, joutuu idän ihmeisiin.

Eli olen sitä mieltä että vanhan ”läskiväylän” nimi muutetaan itäväyläksi, sillä se vie itään.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Säätiloja ja poliitikkoja menee ja tulee, mutta akuutti tendenssi näyttää siltä, että aina kun yrittää ajaa jonnekin, joutuu idän ihmeisiin.

Eli olen sitä mieltä että vanhan ”läskiväylän” nimi muutetaan itäväyläksi, sillä se vie itään.

(reps)

"Veri vetää itään, jos päihteistä pitää" (tai Steen1stä, niinkin on räpätty ;)). Etelä on suunnilleen siellä missä aurinko paistaa. Pimeys koittaa idästä ja pohjoisesta. Kesällä on tietty eri juttu, silloin aurinko laskee jopa luoteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Veri vetää itään, jos päihteistä pitää" (tai Steen1stä, niinkin on räpätty ;)). Etelä on suunnilleen siellä missä aurinko paistaa. Pimeys koittaa idästä ja pohjoisesta. Kesällä on tietty eri juttu, silloin aurinko laskee jopa luoteeseen.

Väännän vispilästä

Kun kaikki vihaavat meitä ympäröivässä idässä demokratiaa ja tavallisia veronmaksajia, niin ikivanha continentaalimme alkaa hiljalleen herätä ruusuisesta unestaan.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väännän vispilästä

Kun kaikki vihaavat meitä ympäröivässä idässä demokratiaa ja tavallisia veronmaksajia, niin ikivanha continentaalimme alkaa hiljalleen herätä ruusuisesta unestaan.

(hirn)

Kansalaisaktivismi

En itse ole järin aktiivinen kansalainen Euroopassa, sillä ymmärrän historiamme sen luonnollisessa kontekstissa.

Kuitenkin (Ohmy days) olen liittynyt ryhmään, joka liimailee tarroja tiettyjen autojen takaosaan.

Eli hieman kuin huonoa huumoria, mutta väärässä kontekstissa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansalaisaktivismi

En itse ole järin aktiivinen kansalainen Euroopassa, sillä ymmärrän historiamme sen luonnollisessa kontekstissa.

Kuitenkin (Ohmy days) olen liittynyt ryhmään, joka liimailee tarroja tiettyjen autojen takaosaan.

Eli hieman kuin huonoa huumoria, mutta väärässä kontekstissa.

(naurua)

Euroopan vahvuus

On olemassa kaikenlaisia määritelmiä vahvuudelle, mutta jos Eurooppaa ajattelee maana, maanosana tai käsitteenä, ei asu Euroopassa.

Tervetuloa Eurooppaan.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Euroopan vahvuus

On olemassa kaikenlaisia määritelmiä vahvuudelle, mutta jos Eurooppaa ajattelee maana, maanosana tai käsitteenä, ei asu Euroopassa.

Tervetuloa Eurooppaan.

(reps)

Europa

Astronomisessa mittakaavassa Europa on vain mytologinen kääpiö suurten seassa näitä kierrellen. Sekoitus tähtien jätettä.

Europa

Europa on kuu.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe