Some pilaa parisuhteen

Olemme olleet naimisissa pian 38 vuotta. Meillä on neljä aikuista lasta ja kaksi pientä tyttärenpoikaa.
Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta huomasin mieheni käytöksessä reilu vuosi sitten muutosta. Kännykkä oli kaiken aikaa käytössä, whatsuppissa oltiin iltamyöhään. Hänen kännykkänsä on kasvojentunnituksella avattavissa, mutta muutaman kerran ehdin salaa katsoa kännykkää ennenkuin se lukittui.
Sieltä löytyi keskusteluja ulkomaalaisten nuorten naisten kanssa. Valokuvia ja sydämiä vaihdettiin. Kavereiden kanssa hän oli ulkomailla ja siltä reissulta oli joku naisen kuva kännykässä. Instassa tykkäilee nuorten naisten postauksista, minun kuvia ei kommentoi. Hänellä on myös tiktoktili salanimellä ja ilman omaa kuvaa. Siellä seurataan nuoria, vähäpukeisia naisia. Myös threads-ja telegram-sovellukset löytyy.
Tunnustin hänelle, että oon käynyt salaa hänen kännykällään ja sanoin, että voit haastaa oikeuteen. Hän väitti minua hulluksi ja pyysi minua menemään terapiaan. Hän ei omasta mielestä ole tehnyt mitään väärää vain jutellut.
Minun täytyy vain sietää hänen somekäytöstään ja yrittää olla mahdollisimman rakastettava. Lopetan hänen kyttäämisensä. Näinkö toimin?

10

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma mies jäi samasta kiinni ja kun selasin hänen TikTok historian, löytyi paljon lähetettyjä härskejä viestejä. Miehesi pettää sinua, maneerit on ihan selvät. Kortit pöytään eli KAIKKI tekoset kerrottava ja sitten päätetään miten jatketaan. Oma mies poisti tiktokin ja paransi tapansa.

• Anonyymi

Ei. Vaan jätät hänet. Nuo tyypit ei muutu koskaan. Onnea jo etukäteen.

• Anonyymi

Kauheaa. Jättäisin tuollaisen miehen.

• Anonyymi

Laihduta kaunispainoiseksi, kiinnostus sinuun saattaa palautua.

• Anonyymi

Ei se auta mitään, jos toisella on addiktio. Hän ei silloin näe eikä kuule mitään muuta kuin sen, mihin on koukussa.

Moni humaltuu somesta, siitä mahdollisuudesta, että pääsee niin "lähelle" naisia. Se on tietysti pelkkä illuusio. Mutta sanopa se näille herrasmiehille, jotka elää elämänsä parasta aikaa bikinityttöjen ympäröimänä.
        Älypuhelin pois vanhalta horiskolta, kuten juopolta viinapullo. Se saattaa tehota.

• Anonyymi

Mutta kun olen hoikka ja vartalokin on ok

• Anonyymi

Ei kukaan ole sun vanhasta äijästä kiinnostunut ilmaiseksi. (toim. huom.)

• Anonyymi

Andropaussi. Kukaan ei oikeasti ala olemaan sun miehen kanssa siis joku nuori. Mies vaan 3lää viimeistä päivää kuin oisi vielä nuoruutta jäljellä. Menny sekasi pikkasen kaikista ihanista some naisista sun muusta.
      Et sää voi aitä väkisin pitää. Jis mies haluaa mennä niin anna mennä. Wt sää turhasta valita,ihan törkeää juttua tommonen eikä mies tajua ite kun viuhuu ylänupissa ja lujaa.
      Sanot sille että mitä se sanois jos sää tekisit just samaa mitä se ite tekee sonessa ja jos meinaa ettei se haittais niin sano että se tarkoitraa toisin sanoen ettei se enää rakasta sua jos tuollaisesta ei välitä.
      Ihan paskasti sua kohtaan tekee. Näytä tää viesti sille ja sano ettei oo oikein sua kohtaan ja jis haluaa oikeasti sut ja rakastaa sua niin on MIES jq lopetraa tuollaisen haihattelun.
      Ja jos ei oo enää kiinnostusta sua kohtaan niin on MIES ja relusti löhtee siittä omilleen ja elää miten itae haluaa.
      Eihän tuossa oo mitään epäselvää,äijä toimii kuin kusipää.

• Anonyymi

Ei jessus. Miten siedät tällaista. Itse kesällä mainitsen miehelle jo siitä jos tuijottaa vähä pukeisia naisia ja sitä hän tekee joka päivä kaupungilla. Ja elämä onkin pelkkää riitaa siitä syystä. Nyt oikeesti pistät poikki. Hyi.

• Anonyymi

Miehellä taitaa olla vanhuuden höperyys. Yrittää vielä olla rantojen leijona, pohjoisen hidaldgo, lahja kaikille naisille jne.. Vasinkin kun on oppinut mitä kaikkea "ihanuutta" (roskaa) se löytääkään somesta!

Parasta olisi jos voisit kuitata tuon höperyyden vain naurulla etkä ottaisi sitä edes vakavasti.
      Anna sen rauhassa pelleillä, kyllä se aikanaan kyllästyy.
      Vain kohtele tuota käytöstä kuin et tietäisi siitä mitään. Tuo ei ole sinun mielenrauhan menettämisen arvoista.
      Keksi jotain mielenkiintoisempaa tekemistä ja ajattelemista sen sijaan.

Tietysti jos tuo höperyys muuttuu teoiksi muita naisia kohtaan, on asia toinen,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe