minua kiinnostaa myös ulkomaille muutto, ainakin osaksi,ja avartaa suhde hakuani rajojen ulkopuolelle-olen tosiaan itsevarma,tiedän mitä haluan ja sanon enkä kiertele. mistä voisin löytää palstan jossa voisi tutustua eri maiden ihmisiin, mulla ei ole täällä mitään mikä pidättelisi ja voisin muuttaa ulkomaille.olen 159/53 ja rakastan elämää ja tanssia.
jos tiedätte jotain mistä etsiä laittakaa ihmeessä.Minusta tuntunut etten ole koskaan kuulunut tänne..
Suomesta sinne jonnekkin
4
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme, jos nuo mitat tarkoittavat paino/ kengännumero
- Anonyymi
sanooko kukaan tuossa muodosssa painoa ja kengän nroa? pituus sekä paino
-kenkä on kooltaan 37...
- Anonyymi
pituus sekä paino....
- Anonyymi
Senkus menet, huomaat ettet kuulu mihinkään. Syyllistät meitä valkoisia kantaväestön edustajia. Taidat itse olla se hankaluus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661