minua kiinnostaa myös ulkomaille muutto, ainakin osaksi,ja avartaa suhde hakuani rajojen ulkopuolelle-olen tosiaan itsevarma,tiedän mitä haluan ja sanon enkä kiertele. mistä voisin löytää palstan jossa voisi tutustua eri maiden ihmisiin, mulla ei ole täällä mitään mikä pidättelisi ja voisin muuttaa ulkomaille.olen 159/53 ja rakastan elämää ja tanssia.
jos tiedätte jotain mistä etsiä laittakaa ihmeessä.Minusta tuntunut etten ole koskaan kuulunut tänne..
Suomesta sinne jonnekkin
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme, jos nuo mitat tarkoittavat paino/ kengännumero
- Anonyymi
sanooko kukaan tuossa muodosssa painoa ja kengän nroa? pituus sekä paino
-kenkä on kooltaan 37...
- Anonyymi
pituus sekä paino....
- Anonyymi
Senkus menet, huomaat ettet kuulu mihinkään. Syyllistät meitä valkoisia kantaväestön edustajia. Taidat itse olla se hankaluus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921