En jaksanut enää sitä kettuilua ja suoranaista vi**uilua ja vihaa mitä olen kokenut siitä että ajan bensalla. Olen ekoterroristi ja maailman paskaaja ja minun pitäisi tappaa itseni. Ainakin näin on sanottu ja melkein joka päivä työpaikalla.
Joka päivä pyöri mielessä että mitä kohta sanotaan enkä jaksanut sitä enää joten lopetin työt.
Ei se 5 litran kulutus nyt niin kamalaa voi olla, ja ostan sähköauton kun on sen aika. Mutta tavallisella työmiehellä ei ole sellaista summaa heittää tuosta vain.
Sähköautoilijat on kamalia ihmisiä
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sua yritetään aivopestä. Kysy niiltä, kuin pieni on?
- Anonyymi
TROLLITEHTAAN DISSAUS TUUBAA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! TOJO HÖNÖN AVAUS ! ! RYYYYYSSÄN TROLLITEHTAASEEN KUULUU TOJO HÖNÖ !! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! YLI 90 % AVAUKSISTA TOJO HÖNÖN AVAUKSIA ! ! MASSAPOSTAAJA AAAAAUUUTISTI NARSU JA VIELÄ RYYYYYSSÄKIN ! !
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan akkujen raaka-aineiden hankinta ja kuljetus saastuttaa paljon. Tarvitaan nikkeliä, kobolttia ja litiumia. Litium tulee Chilestä, koboltti ja nikkeli mm. Afrikasta Kongosta, jossa sitä louhitaan lapsityövoimalla käsin, kertoo Yle.
Lapsityövoimalla louhittava koboltti uhkaa myös loppua pian, kertoi Iltalehti hiljattain. Myös Turun Sanomat kertoi vuosi sitten, kuinka "Valtaosa tuotetaan lapsityövoimalla järkyttävissä olosuhteissa".
Yhden akun litiumia varten pitää louhia maata 62 tonnia Chilessä. Se on noin 20 kuutiota kiveä, eli yhden huoneen kokoinen kimpale. Ja kun akkuja tarvitaan 100 miljoonaa vuodessa, niin se on jo aikamoinen monttu Chilessä. (Se kuoppa on läpimitaltaan n. 1km ja 100m syvä.)
Kuljetus Eurooppaan tapahtuu isoilla valtamerialuksilla, jotka saastuttavat enemmän kuin kaikki Euroopan autot yhteensä, kertoo MTV. Jatkossa tuota kuljetusta tarvitaan enemmän, kun raaka-aineitakin tarvitaan entistä enemmän. Lisää luonnon kulutusta!
Sitten akun valmistus kivihiiltä energiaksi käyttävässä tehtaassa saastuttaa paljon. Valmistusprosessissa tarvitaan erittäin korkeita lämpötiloja kemiallisiin prosesseihin, kertoo Iltalehti.
Maailmalla on rakenteilla noin 15 jättimäistä akkutehdasta – yleensä tietysti kivihiilellä toimivia, koska se on tehokkain ja halvin energia.
Eli suosimalla sähköautoja edesautat kivihiilivoimaloiden lisääntymistä, lisäät valtamerilaivojen liikennettä, kaivat luontoon isoa kuoppaa ja pahin lopuksi: suosit lapsityövoimaa!
Vain jotta voimme muka-ajella vihreästi. Melko legenda tuo sähköauton vihreys!!💯🎪⚽📢🏀
Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä.Tämä hallitus on aivan pihalla ja rahan käyttö sen mukaista, velkaa tehdään kyljet vääränä.
Orpon puheet "velka laivan" käännöstä oli hatusta vedetty "kun en muutakaan keksinyt sanoa". Purra heiluu saksiensa kanssa ja kerää senttejä vähävaraisilta kun miljoonia olisi tarjolla varakkailta ja kapitalisteilta.
Kapitalistit pitää velvoittaa työllistämään meitä suomalaisia, eikä mennä "huonojen aikojen" selän taakse. Kyllä kapitalistikin voisi näihin talkoisiin osallistua.
Työntekijöiden oikeuksia on leikattu ja nekin rahat työnnetään kapitalistien liiveihin.
Tämä hallitus on ainoastaan rikkaiden asioiden hoitaja.
Joten lakot saa jatkua ja yleislakkoa kehiin jos suunta ei muutu.
Äänestä
Muistakaa aina kun raivo tullee raivoomaan
Että et väistänyt häntä
Sanot että et huomannut että hän kääntyy kun ei näyttänyt suunta merkkiä
Näytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle JeesuksenNäytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle Jeesuksen
Väittäisin jos voisinMiksi pyöräilijät ei näytä.suuntamerkkiä kun kääntyvät pyörätieltä risteykseen autoeteen ja ovat Muka oikeassa
Vilku rikki raivo pyörässä
Väittäisin jos voisin
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785