Haluatko laihdutustuloksia

Anonyymi-ap

Se on sellainen homma JOS haluaa oikein hyviä laihdutustuloksia PITÄÄ tinkiä kovasti ruuan mausta,eli syödä kaikkia terveellistä ja samaan aikaan kova reeni.
Koska siinä pitää katsoa silloin VAIN ravintoainepitoisuutta.

Itse syön nyt jonkin aikaa verta,raejuustoa,kananmunia yms
- verestä saa rautaa ja kananmunista ja raejuustosta rautaa

42

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelin itse ryhtyä syömään oikeaa karkkia ja hyvää suklaata,koska vero ei noussut.

Niistä molemmista saa proteeseja.

• Anonyymi

Sinä 𝑠𝑒𝑛𝑘𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢 voit laittaa 𝑛𝑒𝑒𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 ja ℎ𝑖𝑛𝑘𝑎𝑡𝑎 sitä edestakaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä 𝑠𝑒𝑛𝑘𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢 voit laittaa 𝑛𝑒𝑒𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 ja ℎ𝑖𝑛𝑘𝑎𝑡𝑎 sitä edestakaisin.

Räväkkää tekstiä taas Pilailijalta. En itse olisi osannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilailija on paras!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räväkkää tekstiä taas Pilailijalta. En itse olisi osannut.

Onko sinulla jo poikaystävä kuten ikäisilläsi voi jo olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilailija on paras!

Tuo ei ole se aito pilailija, joka on hyväntahtoinen. Tuo kirjoittaja on paha ihminen.

• Anonyymi

JOS ajattelet vain sitä että ruoka pitäisi olla mahdollisimman hyvää,ei toimi JOS laihduttaa pienillä kaloreilla KOSKA terveellistä ravintoaineita ei niissä ole lähes ollenkaan.
      Vaikka söisit 100 kiloa niitä ravinteita ei niistä alemman ravintoainepitoisuuksien elintarvikkeista saa ollenkaan.

• Anonyymi

Ketogeenisessä ruokavaliossa proteenit saa olla korkeintaan 70 g päivässä ja siitä puuttuu paljon muitakin ravintoaineita.On siis erittäin huono.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketogeenisessä ruokavaliossa proteenit saa olla korkeintaan 70 g päivässä ja siitä puuttuu paljon muitakin ravintoaineita.On siis erittäin huono.

Paljonko tarvitaan proteeseja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko tarvitaan proteeseja?

Sen mitä hyvästä karkista ja oikeasta suklaasta saa.Se on proteesin määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS olet vekaani niin pitää syödä härkäpapuja yms
        Eikä esim vegaanista pitsoja yms.

JOS laihduta se pitää syödä siis SITÄ ruokaa mistä SAA ravintoa.😲

• Anonyymi

Aloittaja, sinä olet ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢 ja voit laittaa 𝑛𝑒𝑒𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 ja ℎ𝑖𝑛𝑘𝑎𝑡𝑎 sitä edestakaisin.

• Anonyymi

Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Kyllä se tosiasia on että oikein hyvä ruoka on monesti lihottavaa.JOS esim syöt vaikka salaatin ilman rasvaa se on pahan makuista ja sitten kun pistät siihen reilusti paprikamajoneesia se on niin hyvää että kielikin menee mukana perseeseen.
      Esim hampurilaisisissa on paljon majoneesia.

• Anonyymi

Paljonko salaatissa on proteesia?

• Anonyymi

Ne mitä syö niin katsotaan ravintoainetaulukoista.Ei sitä voi silloin syödä sitä mistä tykkää,JOS haluat laihtua terveellisellä tavalla NOPEASTI pienemmällä kalorimäärällä.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään,mutta ei siinä ole paljon kaloreitakaan.
        Kyllä silläkin voi mahaa täyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan proteenia?

Proteeni = valkuaisaine, valkuainen, esim.: eläinproteeni, kasviproteeni.

-teeni-päätteisiä sanoja ovat eteeni, gluteeni, kapteeni, karanteeni, karoteeni, korsteeni, pateeni, ruteeni

Proteesi = tekojäsen tai tekoelin, esim.: hammasproteesi, käsiproteesi, silmäproteesi.

-teesi-päätteisiä sanoja ovat : antiteesi, fotosynteesi, hammasproteesi, hypoteesi, nivelproteesi, proteesi, synteesi, teesi, työhypoteesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan proteenia?

Proteeni = valkuaisaine, valkuainen, esim.: eläinproteeni, kasviproteeni.

-teeni-päätteisiä sanoja ovat eteeni, gluteeni, kapteeni, karanteeni, karoteeni, korsteeni, pateeni, ruteeni

Proteesi = tekojäsen tai tekoelin, esim.: hammasproteesi, käsiproteesi, silmäproteesi.

-teesi-päätteisiä sanoja ovat : antiteesi, fotosynteesi, hammasproteesi, hypoteesi, nivelproteesi, proteesi, synteesi, teesi, työhypoteesi

sinä olet ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢 ja voit laittaa 𝑛𝑒𝑒𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 ja ℎ𝑖𝑛𝑘𝑎𝑡𝑎 sitä edestakaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä olet ℎ𝑎𝑖𝑠𝑒𝑣𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑘𝑎𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢 ja voit laittaa 𝑛𝑒𝑒𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑎̈𝑟𝑒𝑖𝑘𝑎̈𝑎̈𝑠𝑖 ja ℎ𝑖𝑛𝑘𝑎𝑡𝑎 sitä edestakaisin

Sekä sinä että tukihenkilösi tiedätte miten suusi saataisiin tukituksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä sinä että tukihenkilösi tiedätte miten suusi saataisiin tukituksi.

Sinähän tarjosit siihen moloasi. Onko tarjous vielä voimassa?

• Anonyymi

Jos pitää pienikalorisesta ruoasta kiinni, kannattaa syödä paljon samankaltaisia ruokia
      Minä söin kolme päivää muikkuja
      Perunasuikale peti.Päälle muikut,mausteet, sipuli ja ihan vähän vettä,kansi päälle.Hauduta

• Anonyymi

Veriruoka toimii hyvin pienillä kaloreilla koska siinä on paljon rautaa.Ei varmasti tule mitään heikotuksia jos sitä syö.Itsellä kävi niin että olin tehnyt veriohuksisia jonka olin pilannut liialla proteenijauholla.Tein niistä uuden ruuan lisäämällä kreikkalaista jugurttia,raejuustoa ja hieman banaania ja vettä.Sekoitin sauvasekoittimella ja uuniin 40 min.Oli ihmeen hyvää puolukkasurvoksen kera.Jos ei olisi onnistunut olisin pistänyt ne ne roskiin.
        Toinen ruoka on nyt proteeniletut mikä myöskin on todella herkullinen ruoka kun syö ne sitten pakastemansikoista tehdyn hillon ja omenasoseen kera jossa on vain vähän sokeria.Mansikkapitoisuus noin 90% kaupan hilloissa se on vain 30% eli käytännössä täyttä sokeria.
        Mansikoissa kalorit vain 100 g 37 kal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veriruoka toimii hyvin pienillä kaloreilla koska siinä on paljon rautaa.Ei varmasti tule mitään heikotuksia jos sitä syö.Itsellä kävi niin että olin tehnyt veriohuksisia jonka olin pilannut liialla proteenijauholla.Tein niistä uuden ruuan lisäämällä kreikkalaista jugurttia,raejuustoa ja hieman banaania ja vettä.Sekoitin sauvasekoittimella ja uuniin 40 min.Oli ihmeen hyvää puolukkasurvoksen kera.Jos ei olisi onnistunut olisin pistänyt ne ne roskiin.
        Toinen ruoka on nyt proteeniletut mikä myöskin on todella herkullinen ruoka kun syö ne sitten pakastemansikoista tehdyn hillon ja omenasoseen kera jossa on vain vähän sokeria.Mansikkapitoisuus noin 90% kaupan hilloissa se on vain 30% eli käytännössä täyttä sokeria.
        Mansikoissa kalorit vain 100 g 37 kal

Paljonko siinä on proteesia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalka on kohta sama kuin käsi eli eläkkeelle mentävä.Hiihto ja pyöräily on korvattuna uinnilla 3e tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

85 grammaa,mutta paljon rautaa.Se on paljon tavallisella vähäkalorisella ruokavaliolla 2300 pv
        Jos proteenit olisi 100 g pitäisi syödä vain kananmunia ja raejuustoa.
        Nilkka alkaa olla jo hyvässä kunnossa ja käsi pysyy kunnossa jos sitä ei rasita liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

85 grammaa,mutta paljon rautaa.Se on paljon tavallisella vähäkalorisella ruokavaliolla 2300 pv
        Nilkka alkaa olla jo hyvässä kunnossa ja käsi pysyy kunnossa jos sitä ei rasita liikaa.

100 g proteenia päivässä on vain silloin mahdollista jos syö 2800 kaloria päivässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑠𝑠𝑎𝑠𝑖 on 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑚𝑎𝑎?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se uinti nykyisin sujuu?

• Anonyymi

Aloittaja, paljonko 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑠𝑠𝑎𝑠𝑖 on 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑚𝑎𝑎?

• Anonyymi

Siellä on pelkkää proteesia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on pelkkää proteesia.

Käytätkö itse vielä 𝑡𝑒𝑘𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑠𝑡𝑎̈ vai oletko päässyt jo aidon makuun? Monilla luokkakavereillasi on nimittäin jo oma poikaystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö itse vielä 𝑡𝑒𝑘𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑠𝑡𝑎̈ vai oletko päässyt jo aidon makuun? Monilla luokkakavereillasi on nimittäin jo oma poikaystävä.

Yleensä otan tukihenkilöni 𝑚𝑜𝑙𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑘𝑒𝑒𝑛. Se tuottaa iloa meille molemmille. Käytän kuitenkin 𝑡𝑒𝑘𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑠𝑡𝑎̈, jos oikeaa ei ole saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑠𝑠𝑎𝑠𝑖 on 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑚𝑎𝑎? Siinäpä vasta pulma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑢𝑠𝑠𝑎𝑠𝑖 on 𝑠𝑝𝑒𝑟𝑚𝑎𝑎? Siinäpä vasta pulma.

Useimmiten ei yhtään. Tukihenkilöni vaatii, että nielen kaiken.

• Anonyymi

Täällä on paljon sairautta, joka näkyy rumina ja kursivoutuina teksteinä. Siitä puhe, mistä puute.

Vain otettu lääke voi auttaa. Vammanhan ei tarvitse olla suuri, jos se on päässä.

• Anonyymi

Sen huomaa aina jo aloituksesta.

• Anonyymi

Jos te härnäätte tai kiusaatte MKH:ta, niin vastaan samalla mitalla. Tyylilajin valinta on vapaa, eikä mikään teinityttöjen yksinoikeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos te härnäätte tai kiusaatte MKH:ta, niin vastaan samalla mitalla. Tyylilajin valinta on vapaa, eikä mikään teinityttöjen yksinoikeus.

Yleensä siis otat tukihenkilösi 𝑚𝑜𝑙𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑘𝑒𝑒𝑛. Se tuottaa iloa teille molemmille. Et ole mikään normaali ihminen, kun kerrot asiasi täällä.

Sinulla on äärimmäisen lihavan ihmisen sielu, olet ilmeinen koulukiusattu. Elämä on hakannut sinua päähän kovalla kädellä, siitä me muut olemme surullisia. Olisit voinut olla ihan normaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä siis otat tukihenkilösi 𝑚𝑜𝑙𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑘𝑒𝑒𝑛. Se tuottaa iloa teille molemmille. Et ole mikään normaali ihminen, kun kerrot asiasi täällä.

Sinulla on äärimmäisen lihavan ihmisen sielu, olet ilmeinen koulukiusattu. Elämä on hakannut sinua päähän kovalla kädellä, siitä me muut olemme surullisia. Olisit voinut olla ihan normaali.

Ei minulla ole tukihenkilöä. Olen aivan normaali teini-ikäinen tyttö. On sitä paitsi käsit­tääkseni aika harvinaista, että omalta tukihenkilöltä otettaisiin suíhín. Täytyypä huomenna kysellä koulussa, onko kenelläkään tukihenkilöä, ja jos on, niin otetaanko siltä suíhín. Sehän olisi sitä paitsi tukihenkilön puolesta rikollista, vaikka tyttö olisikin ollut aloitteen­tekijä. Suoja­ikäraja on 15 vuotta, mutta jos toisella osapuolella on auktori­teetti­asemaa, 18 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole tukihenkilöä. Olen aivan normaali teini-ikäinen tyttö. On sitä paitsi käsit­tääkseni aika harvinaista, että omalta tukihenkilöltä otettaisiin suíhín. Täytyypä huomenna kysellä koulussa, onko kenelläkään tukihenkilöä, ja jos on, niin otetaanko siltä suíhín. Sehän olisi sitä paitsi tukihenkilön puolesta rikollista, vaikka tyttö olisikin ollut aloitteen­tekijä. Suoja­ikäraja on 15 vuotta, mutta jos toisella osapuolella on auktori­teetti­asemaa, 18 vuotta.

Tuo kirjoittaja en ollut minä vaan joku muu.Olin hiihtämässä 4jän tunnin ajan kun nilkka on hyvä.Mansikkakakku oli sullottuna sauvoihin ja oikea hyvä suklaa oli pipan alla.Proteesi tuli kermasta.

• Anonyymi
      UUSI

En kyllä verta söisi siinä on eläimen sielua. Raamattu kieltää eli Jumalan sana syömästä verta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe