Väärät profeetat ja harhaopit riehuvat

Anonyymi-ap

Lopunajan merkit väärät profeetat, henkivallat ja eksytysten vyöryt.
Mistäpä muualta ne tulevat kuin Amerikasta = Babylonista.
Siellä oikein kova profetioiden vyöry menneillään.

"Trumpilla vain yksi päivä jäljellä"

https://youtu.be/lW1k_gvaY5Q?si=IVJ1oTFpl1qaYldW

28

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Raamatun ensi alku uudessa testamentissa oli saastaisten henkien ulosajamista.
        Koko ajan.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Raamatun ensi alku uudessa testamentissa oli saastaisten henkien ulosajamista.
        Koko ajan.

S*tana tietää tässä ajassa että hänellä on aikaa vähän.
        Henkivallat ja eksytykset ovat hänen hengestä syntyneitä.

• Anonyymi

Olet väärällä osastolla. Ei kuulu otsikkoon.

• Anonyymi

Missä pentecostaismi on syntynyt ?
        - Babyloniassa

• Anonyymi

Helluntailaisuudessa ei ole koskaan ollut uskonpuhdistusta. Uskontouhu on sitten sen mukaista.

Uskonpuhdistus eli reformaatio on 1500-luvulla Länsi-Euroopassa alkanut liike, joka pyrki oikaisemaan katolisen kirkon opissa näkemiään epäkohtia. Uskonpuhdistuksen taustalla oli jo kauan jatkunut paaviuden alennustila sekä levinnyt turmeltuneisuus kirkon piirissä.

Uskonpuhdistaja Martti Luther teoksensa Kirkon Babylonian vankeudesta kannessa.
      Uskonpuhdistuksen aloittajana pidetään luterilaisen käsityksen mukaan yleisesti saksalaista Wittenbergin yliopiston teologian professoria, tohtori Martti Lutheria.

• Anonyymi

Luther tapatti anabaptistit ensitöikseen.

• Anonyymi

Tätä oli luterilaisten suorittama uskonpuhdistus: Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.
        Luterilnen kirkko on puhdistanut Elävän Jumalan kirkkolaitoksensa ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther tapatti anabaptistit ensitöikseen.

Ei vaan parhami teki niin

• Anonyymi

Kuka mahtaa olla helluntailaisuudessa uskonpuhdistaja ?

• Manuo Maatila tietennii!😇👍🕊️

• Anonyymi

Babylon sijaitsee Lähi-idässä. Epäjumalain palveluksen kalut tuotiin Babylonista Turkin kautta silloiseen maailman pääkaupunkiiin, Roomaan. Muinaisten epäjumalalain temppelien kalusteisiin kuulu myös epäjumalan valtaistuin. Ilmestyskirjassa on todistettu Pergamosta: "Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun..." Persian kuningas Xerxes tuhosi Babylonin ja sen temppelit noin 487 eKr. Noin 480 eKr. Babylonian papit jättivät Babylonian ja siirtyivät Vähään-Aasiaan ja valitsivat keskuspaikakseen Pergamonin kaupungin. Vuonna 133 eKr. Pergamon liitettiin Rooman valtakuntaan. Babylonian papit ja uskonto ei jäänyt lopullisesti Pergamoon, sillä he siirtyivät ja muuttivat Rooman kaupunkiin, missä he jatkoivat Babylonian uskonnon harjoittamista.
      Niin myös saatanan valtaistuin siirrettiin Pergamosta Roomaan ja paavi otti kyseisen epäjumalien istuimen valtaistuimekseen.
      Saatanan valtaistuimella istuvalta paavin katolilaisuudesta on otettu suurin osa luterilaisn kirkon opeista.

• Anonyymi

Ei tämä oikein sovi paavin instituutioon:

Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta." Ilm. 18:3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä oikein sovi paavin instituutioon:

Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta." Ilm. 18:3

Sopii täydellisesti paavin kirkkoon: Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta." Ilm. 18:3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii täydellisesti paavin kirkkoon: Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta." Ilm. 18:3

Ei vaan helluntaikirkkoon

• Anonyymi

Mainitttakoon esimerkiksi muuan Jeesus, joka tarinan mukaan kusetti kansaa 2000v sitten mm Lasarus-performanssilla.

• Mummos kusetti kansaa.🧌

• Anonyymi

Rauhaa!

Jumala maalittaa omia palvelijoitaan keksimällä sanan Babylon. Se on MYSTEERI. Se johtaa porton nöyräksi kun häneltä viedään kaikki vaatteet ja liha syödään. Nyt onkin UMJ vienyt jo kaikki vaatetehtaat etelään ja itään. Kun etelä kieltäytyy toimittamasta vaatteita pohjoiseen niin kaikki täällä kulkee alastomina pitkin katuja.

Mutta MYSTEERIIN ELI SALAISUUTEEN KUULUU että portto puetaan uudestaan puhtaan valkoiseen pellavaan ja hän pääsee Karitsan häihin.

Samoin on PETO mysteeri. Sitäkin maalitetaan ja uhataan helvetin tulella. Mutta lopulta se paljastuu Pyhäksi Hengeksi, Kerubiksi tai muuksi enkeliksi. Jumalan tuomiot ovat tutkimattomat.
      Transendenssi merkitsee voimaa MUUTTUA PAHASTA HYVÄKSI. Pedosta Lampaaksi Jeesuksen avulla. Kalojen aikana transendenssi kukoistaa, mutta on tulossa Vesimiehen aika.
      Se aika ei hyväksy muutosta, vaan vain Alkuperäinen olemus saa olla olemassa.

Islam puhuu että joskus kääntymyksille tulee loppu. Dabbat al Ard peto eli Intian Ravana ja Ilmestys13 kymmenpäinen peto saa vallan. Silloin kääntymystä ei enää hyväksytä.

Alkaa olla kohta Vesimiehen aika ovella. Mutta jos Jeesus kykenee pelastamaan maailman niin hän vetää kaikki luokseen eikä mitään kadotustuomiota ole. Raamattu osottautuu viisauskirjaksi jonka tuomiot olivat vain varoituksia ja ehkäisemään syntiä.

Jopa Saatana muuttuu valkeuden enkeliksi. Hän on Danielin mainitsema VANHAIKÄINEN tai IKIAIKAINEN jota kumartamalla saa Jumalan Valtakunnan Kuningas kruununsa.

Ilmestys 12 muistaakseni sanoo ILOITKAA TAIVAAT JA TAIVAIDEN ASUKKAAT SILLÄ PELASTUS ON TULLUT!

Toki on ahdingoja vielä tiellä Jumalan Valtakuntaan 2028. Koska Lohikäärme vastustaa Jumalan palvelijoita ja pyhiä. Se ei taltu ennen kuin joka ikinen kumartaa sitä. Se on identiteettivaras ja on ominut Kristuksen aseman ja lahjat.

Lohikäärme pilkkaa Taivaan asukkaita ja Jumalaa 42 kuukauden (vuoden) ajan. Ja tahtoo valtaansa koko maailman. Se joka kumartaa sen petoa ja ottaa pedon merkin on vaikeuksissa.

Lohikäärmeen kesyttämistä on yritetty vuodesta 2013 alkaen mutta se ei taivu Jumalan alaisuuteen. Se aiheuttaa maan päällä yhä vaikeutta. Esim. Ukrainan sodan sai aikaan. Ilman sen jääräpäisyyttä Jumala olisi saattanut rauhan ja oikeuden voimaan. Mutta nyt pitää odottaa Oikeaa Imaami Mahdia varoen väärää Mahdia ja Jumalaa leikkiviä demoneja.

Mahdille on osoitettu kaikki suuret tehtävät.

• Anonyymi

Porttokirkon otsaan on kirjoitetuna salaisuus, sakramentti. Katolilaisuus ja sen lahkot mm. luterilaisuus ovat sakramenttiuskontoja, jossa kaikki mitä jumalissuuteen ja taivasosuuteen tarvitaan, tulee kirkon viranhaltijan suorittamien, pakanauskonnoista otettujen salaisuuksien eli sakramnettien kautta.
      Sana ei ilmoita kasteen sakramentin avulla pelastumista, vaan Kristuksen opin mukaan kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan lahjoitetaan Jeesuksen tuntemisen kautta.

• Anonyymi

Sehän on uudestikastajalässyttäjä joka inisee täällä tuskaansa. Kristinusko on sakrementtiuskonto johon kuuluvat Jeesukse asettamat sakramentit.

Sana ilmoittaa kasteen kautta pelastumista Jeesukseen uskoville.

• Anonyymi

Mitenkäs Trump ja Netanjahu?Ovat pahempia kuin saatana itse!

• Anonyymi

Amerikka ei ole sen enempää babylon kuin koko maailma.

Jeesus rukoilee kaikkien uskovien puolesta

Joh. 17:
      20. "Mutta minä en rukoile ainoastaan heidän puolestaan vaan myös niiden puolesta, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, Hepr. 7:25
      21. että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Rukoilen, että hekin olisivat yhtä meissä, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut. Gal. 3:28; Ef. 4:3-5
      22. Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, minä olen antanut heille, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä
      23. - minä heissä ja sinä minussa - jotta he olisivat täydellisesti yhtä ja maailma tietäisi, että sinä olet lähettänyt minut ja rakastanut heitä, niin kuin sinä olet rakastanut minua. Gal. 2:20
      24. Isä, minä tahdon, että myös nämä, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä, missä minä olen, ja näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua ennen maailman perustamista. Joh. 14:3; 1. Tess. 4:17
      25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole tuntenut sinua, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat saaneet tietää, että sinä olet minut lähettänyt.
      26. Minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet rakastanut minua, olisi heissä ja minä olisin heissä."

• Anonyymi

Jeesus lupaa rauhan opetuslapsilleen. Maailma ei voi sitä antaa.

Joh. 14
      27. "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö. Joh. 16:33; Fil. 4:7; Kol. 3:15

• Anonyymi

Pietari kutsui Roomaa Babyloniksi.

• Anonyymi

Lähes kaikki kristillinen opetus on paavin katolilaisen kirkon oppien saastuttamaa: "hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet"

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi

Helluntaiherätyksen paikallisseurakunnat ovat täysin itsenäisiä. Silloihan jokaisella seurakunnalla tulisi olla oma uskonpuhdistaja, jos siihen on tarvetta?

• Anonyymi

JA siihen on tarvetta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe