Muistakaa että tänä viikonloppuna voitte tavata naisia ja löytää kumppanin vain jos lähdette yökerhoihin juomaan viinaa. Säännöllinen juominen ja yökerhossa käyminen on kaiken lähtökohta jotta vastakkaiseen sukupuoleen voi tutustua. Raittiina olette vain illat yksin kotona.
t. viinamies
Kumppanin löytäminen
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tpi mun mies varmaan tykkäisi, että lähden juomaan baariin ja nappaan naisenkin matkaani. Voisi tulla jopa avoero siltä istumalta. 😅
Hän tietää kyllä, että olen biseksuaali ja se ei häntä haittaa mitenkään, mutta toisen kainaloon meno tarkottausi hänelle ettei hän enää ole mulle tärkein vaan ylimääräinen. Ja alkoholisuhteenikin tietäen hän hämmästyisi mikä mut sai juomaan. 🤣
Jasu- Anonyymi
Oli mulla kaupassa mielessä tänään, että pitäisköhän juoda pitkästä aikaa yksi kalja tölkki. Jätin sitten ostamatta, kun mietin, että entäpä jos pukkaakin migreenin ja menee viikonlooun suunnitelmani tehdä terraariota vituiksi. Se ei olis yhtään kivaa, joten valinta oli helppo.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mulla kaupassa mielessä tänään, että pitäisköhän juoda pitkästä aikaa yksi kalja tölkki. Jätin sitten ostamatta, kun mietin, että entäpä jos pukkaakin migreenin ja menee viikonlooun suunnitelmani tehdä terraariota vituiksi. Se ei olis yhtään kivaa, joten valinta oli helppo.
JasuTeetkö terraarion nossen asuinsijaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö terraarion nossen asuinsijaksi?
En vaan poika hiirille. 😊
Minä asun Nossen terraariossa, joten ei mulla ole oikein valtaa sulloa häntä mihkään kotonaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan poika hiirille. 😊
Minä asun Nossen terraariossa, joten ei mulla ole oikein valtaa sulloa häntä mihkään kotonaan.
JasuEikä kyllä halujakaan sulloa. Jokaisella tarvii saada olla kotona hyvä olla.
Jasu
- Anonyymi
Näin on, kyllä viinamies tietää.
- Anonyymi
Auttaako aamukänni naisen saamiseen?
- Anonyymi
Korkaan kaljan kohta. Naiset alkanevat jonoutua oveni taakse?
- Anonyymi
Yökerhoissa käy epämääräistä känniporukkaa. Kotona on parempi juoda viiniä vaikka yksin.
T:viininainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638