Vien nämä tunteet hautaan asti

Anonyymi-ap

Epäonnistuin elämässä. T. Johanna

5

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tsemppiä sulle. Joskus kaikki vaan tuntuu kaatuvan päälle ja iloa on vaikea löytää mistään. Sydämen murskajaiset pahimpia asioita tunteen puolesta. Aika kai auttaa.

• Anonyymi

Kiitos!

• Anonyymi

miten olet epäonnistunut? Eikait nyt koko elämässä sentään viellä, on kait sitä uusia aikoja tulossa ja edessä.

• Anonyymi

Ehkä on pilannut muiden elämiä ja siitä huonovointisuus johtuu? Ehkä koston halua tuntenut liikaa omassa arjessaan? Itse ainakin kohdannut tällaisen ja siksi asioiden kehityskulku voi muuttua itsesyytöksiin, kun huomaa paljastuneen? Muuten en ymmärrä, että ottaa noin jyrkästi kantaa asioihin? Haluaisin olla väärässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on pilannut muiden elämiä ja siitä huonovointisuus johtuu? Ehkä koston halua tuntenut liikaa omassa arjessaan? Itse ainakin kohdannut tällaisen ja siksi asioiden kehityskulku voi muuttua itsesyytöksiin, kun huomaa paljastuneen? Muuten en ymmärrä, että ottaa noin jyrkästi kantaa asioihin? Haluaisin olla väärässä?

Ehkä hän onkin vankilasta käsin kirjoitteleva sarjamurhaaja, se on todennäköisintä. On sitten tosiaan pilannut monen elämän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11458
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5459
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2737
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2385
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1861
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1815
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1624
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1460
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1436
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      38
      1387
    Aihe