Epäonnistuin elämässä. T. Johanna
Vien nämä tunteet hautaan asti
5
629
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä sulle. Joskus kaikki vaan tuntuu kaatuvan päälle ja iloa on vaikea löytää mistään. Sydämen murskajaiset pahimpia asioita tunteen puolesta. Aika kai auttaa.
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
miten olet epäonnistunut? Eikait nyt koko elämässä sentään viellä, on kait sitä uusia aikoja tulossa ja edessä.
- Anonyymi
Ehkä on pilannut muiden elämiä ja siitä huonovointisuus johtuu? Ehkä koston halua tuntenut liikaa omassa arjessaan? Itse ainakin kohdannut tällaisen ja siksi asioiden kehityskulku voi muuttua itsesyytöksiin, kun huomaa paljastuneen? Muuten en ymmärrä, että ottaa noin jyrkästi kantaa asioihin? Haluaisin olla väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on pilannut muiden elämiä ja siitä huonovointisuus johtuu? Ehkä koston halua tuntenut liikaa omassa arjessaan? Itse ainakin kohdannut tällaisen ja siksi asioiden kehityskulku voi muuttua itsesyytöksiin, kun huomaa paljastuneen? Muuten en ymmärrä, että ottaa noin jyrkästi kantaa asioihin? Haluaisin olla väärässä?
Ehkä hän onkin vankilasta käsin kirjoitteleva sarjamurhaaja, se on todennäköisintä. On sitten tosiaan pilannut monen elämän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416