- nainen on miehen omaisuutta
- kunniamurhat (isä/veli murhaa naisen)
- happoa tottelemattomien naisten kasvoille
- kamelikaravaanit
- terrorismia ympäri maapallon (mm. WTC)
- päivittäistä nyökyttelyä tiettyyn suuntaan
Vastaan mielelläni mahdollisiin kysymyksiin.
Islam pähkinänkuoressa
25
19438
Vastaukset
- maijatuulia
Et ole tutustunut islamiin laisinkaan. Mikään jutuistasi ei ole totta.
- Islam-info
tapahtuu.
- KArAVAANI
Islam-info kirjoitti:
tapahtuu.
Kaikkea näitä tapahtuu, ehkä Islam ei pakota siihen, mutta on myönnettävä. ISLAM ON MIESTEN USKONTO, EROTKAA SIITÄ HYVÄT NAISET!!!!!!!!!
- maijatuulia
KArAVAANI kirjoitti:
Kaikkea näitä tapahtuu, ehkä Islam ei pakota siihen, mutta on myönnettävä. ISLAM ON MIESTEN USKONTO, EROTKAA SIITÄ HYVÄT NAISET!!!!!!!!!
ei tokkiisa ole, päinvastoin!
Etkö tunne islamia! - Islam-info
Isät voivat myydä tyttäriään vaimoiksi miehille. Tapahtuuko?
Tapahtuuko? Mm. jokin aika sitten Ruotsissa
Tapahtuuko?
- kamelikaravaanit
Onko niitä?
Tapahtuuko?
Tapahtuuko?
Väitit, että kaikki oheiset esittämäni asiat ovat väärin. Mikään ei ole totta. Kumoa perustelujen kera kohta kohdalta mainitut asiat.
Odotan... Islam-info kirjoitti:
Tapahtuuko?
- kamelikaravaanit
Onko niitä?
Tapahtuuko?
Tapahtuuko?
Väitit, että kaikki oheiset esittämäni asiat ovat väärin. Mikään ei ole totta. Kumoa perustelujen kera kohta kohdalta mainitut asiat.
Odotan...maijatuulian vastaus vielä kerran, ihan ajatuksen kanssa.
- Islam-info
karvapää kirjoitti:
maijatuulian vastaus vielä kerran, ihan ajatuksen kanssa.
ja huomasin, että maijatuulia kirjoittaa pelkkää puppua. Saman huomasin toki jo ensimmäisellä lukemisella.
- suomalainen kristitty
karvapää kirjoitti:
Totuus on karvas.
- Ulalla
karvapää kirjoitti:
tarkoitat?
- Näitä riittääääääää
Maijatuulia itseään etsimällä löytänyt Islamin. Tuliko onnellinen olo ?
Olet varmasti heikon itsetunnon omaava luopio, joka ei yrittämisestään huolimatta ole keksinyt tarkoitustaan täällä maallisella vaelluksella.
Mutta onneksi keksit Islamin!
Luota siihen kuin lapsi äitiin, kyllä siitä hyvä tulee =)
Voi voi teitä... ..... - Mekka&Medina
KArAVAANI kirjoitti:
*ISLAM ON MIESTEN USKONTO, EROTKAA SIITÄ HYVÄT NAISET!!!!!!!!!*
voi joskus käydä hengen päälle. - Odottaja.
maijatuulia? Ei vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin.
- aye-serene
Odottaja. kirjoitti:
maijatuulia? Ei vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin.
...ajattele. ;)) Vastaus on hyvin helppo...
/aye - Odottaja.
aye-serene kirjoitti:
...ajattele. ;)) Vastaus on hyvin helppo...
/aye - Naketus
Odottaja. kirjoitti:
Tunnen monta islamin uskoista. He itsekin myöntävät että kotimaassaan uskonto on pahasta ja muokkaa vanhoillisten avulla ihmisistä pelkkiä pelkääviä tietämättömiä moukkia. Mutta Islam on ihan jees kunhan unohtaa maan omat perinteet ym. ja pääsee harrastamaan uskontoaan ns.vapaaseen maahan. Ikävä kyllä ennemmin tai myöhemmin Islam puree itseään nilkaan ja länsivaltojen täytyy "kurittaa" näitä terrori valtioita.
- Raisu
Naketus kirjoitti:
Tunnen monta islamin uskoista. He itsekin myöntävät että kotimaassaan uskonto on pahasta ja muokkaa vanhoillisten avulla ihmisistä pelkkiä pelkääviä tietämättömiä moukkia. Mutta Islam on ihan jees kunhan unohtaa maan omat perinteet ym. ja pääsee harrastamaan uskontoaan ns.vapaaseen maahan. Ikävä kyllä ennemmin tai myöhemmin Islam puree itseään nilkaan ja länsivaltojen täytyy "kurittaa" näitä terrori valtioita.
Ei ole yhtäkään ainoaa sivistynyttä Islam valtiota. Se on kuin kommunismi. Köyhyyttä ja fanaattisuutta. Ihmiset eivä saa tulla liian fiksuiksi. Käännypä kristityksi jossain islamilaisessa maassa niin varmasti kivitetään hengiltä aikas nopeasti...
- Aargh
Islam-info kirjoitti:
Tapahtuuko?
- kamelikaravaanit
Onko niitä?
Tapahtuuko?
Tapahtuuko?
Odotan...Siis miten voivat ihmiset olla oikeasti näin kapeakatseisia? En yhtään ihmettele, jos Maijatuulia ei vaivaudu vastaamaan viesteihisi Islam-info.
Mitenkähän nuo luettelemasi asiat liittyvät islamin uskoon ja siihen mitä se opettaa? Niinkö, että noita asioita ovat tehneet ihmiset jotka ovat tiettävästi kuuluneet islamin uskontoon?
Idioottius ei ole koskaan katsonut ihonväriä tai uskontoa. Latvalahoja löytyy niin islamista, tai vaikkapa luterilaisista tai ateisteista.
Jos halutaan, voitaisiin tehdä lista kaikista hirmuteoista mitä mitä ihmiset ovat aikojen saatossa tehneet ja sitten poimia sieltä vaikka kaikki tyypit, jotka ovat kristittyjä ja sitten syyttää kristinuskoa samalla tavalla, kuin sinä mollaat muslimeita. (Esim. pieninä esimerkkeinä tälläisistä EI muslimeista, vaikkapa Stalin ja Hitler.)
Minä vähän epäilen, että muslimien osuus siinä listassa saattaisi loppujen lopuksi olla melkoisen pieni.
Ja jos tuossa sinun listassasi olevat asiat ovat maailman suurimpia ongelmia, niin tuon otannan perusteella todella hyvin on meillä asiat loppujen lopuksi.
Ja lopuksi olen vielä olen todella kiinnostunut kuulemaan miten ihmeessä sinua haittaa, että jotkin ihmiset haluavat muutaman kerran päivässä kumartua rukoilemaan? Miten se on sinulta pois? Voihan se sinusta olla ehkä kummallista, mutta kyllä maailmaan pahempiakin asioita mahtuu.
Ja vielä sen verran että itse en kuulu mihinkään kirkkoon, kun uskonto ei oikein ole minun juttuni. Olen aina tykännyt ajatella asioita itsenäisesti. Mutta ei minun elämääni silti rasita se, että muut ihmiset uskovat mihin haluavat. Kunhan eivät minulle koeta sitä pakolla tuputtaa. - Wee.eeW
Islam-info kirjoitti:
Tapahtuuko?
- kamelikaravaanit
Onko niitä?
Tapahtuuko?
Tapahtuuko?
Odotan..."- kunniamurhat (isä/veli murhaa naisen)
Tapahtuuko? Mm. jokin aika sitten Ruotsissa "
keväällä asiasta tuli Ylen kanavalta dokumentti, jossa jonkun saksalaiskaupungin pormestari myönsi haluavansa eroon kaupungin islam-vähemmistöstä, koska heistä oli jatkuvasti haittaa (rikoksia jne) ja kaupungissa oli tehty kaksi kunniamurhaa.
Suomen ensimmäistä kunniamurhaa odotellessa.
- pöyristynyt
Kaikki on naimisissa sukulaistensa kesken.
Suvut on naitu ristiin jo vuosia, kaikki ovat montaa eri kautta sukua toisilleen. He ovat sisäsiittoisia. - Islam-limbo
- on ihan ok purkaa seksuaaliset tarpeensa nuorten poikien ja jopa poikalasten pyllyreikiin koska naisia ei ole saatavilla, usein asialla lähisukulainen tai naapurin setä
- on ihan ok harjoitella seksiä poikaryhmässä koska naisia ei ole saatavilla
lienee sanomattakin selvää, mitkä seksuaaliset vähemmistöt tykkäävät kovasti islamin lisääntymisestä maassamme!- siistii sulla
kaippa sitten ressukka tiedät senkin, että ns."kristityssä" maassamme esim. ev.lut.kuuluvat ns."kristityt" vankiloissamme ovat sitä mieltä että ei se oo homo joka ottaa vaan se joka antaa?
eli puhutaan RAISKAUS nimisestä toimenpiteestä joka tuntuu olevan täysin hyväksyttyä jos raiskataan mies.
nakkikioskilla opittua alistamista on kai niin vaikea saada pois päästään, vai mitä peppu-poju?
- Raamattu
Kuule
Koraani ja Islam on ihan eri asioita... - Islam hautoo sotaa
Islamin laissa sanotaan ettei uskonpuhdistus voi tapahtua kuin vallankumouksen kautta. Nyt islamilaiset vasta ovat soluttautumassa yhteiskuntaamme, sitten kun moskeijoita alkaa olemaan lähiöissä ja islam-naiset ovat puputtaneet vuosisadan pikkuislamistisotilaita maan täyteen, he kaappaavat vallan ja pimeä keskiaika voi taas alkaa.
- voi tsiisus
miksi pitäisi uskoa mihinkään? elämä on tässä. uskonnot on sivistymättömien ihmisten uskomuksia... uskomatonta että porukka uskoo tommoseen hölynpölyyn...
- älä väheksy niitä
voi tsiisus kirjoitti:
miksi pitäisi uskoa mihinkään? elämä on tässä. uskonnot on sivistymättömien ihmisten uskomuksia... uskomatonta että porukka uskoo tommoseen hölynpölyyn...
tai voit johtua kohtaamaan tosi ikäviä yllätyksiä. Kaiken ihmisen toiminnan ei tarvitse olla "järkevästi" perusteltua. Onhan se tässäkin maassa nähty ja naapurissa etenkin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991