Haluaisin auton joka vastaa arvojani äärioikeiston ja nazi aatteen tukijana. En ole tutustunut nyt mitkä autot sopisi aatteeni tueksi niin että muutkin näkevät että olen nazi. Mitä siis suosittelet? Kiitos paljon jo etukäteen.
Olen nazi ja etsin sopivaa autoa, mitä suosittelette?
26
154
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
polkuauto on sulle sopiva.
- AnonyymiUUSI
Et näköjään sanomatta ymmärrä, ettei näiden asioiden kanssa
voi leikkiä!- AnonyymiUUSI
Biili kuin biili kunhan on natsimobiili😆
- AnonyymiUUSI
Näillä asiaoilla todella tulee leikkiä ja paljon, tesla on lelu joka on myös lelun arvoin tänäpäivänä. Voi voi niitä joilla velka tesla pihassa. Eroon et pääse. Itku siinä tulee.
- AnonyymiUUSI
Mikä nuorta poikaa ahistaa?
Onko pelkotiloja vai eikö löydy paikkaa kaveriporukoista? - AnonyymiUUSI
Et sä mikään nazi ole, tyhmä vain.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen nazi. Nyt löysin tietoa että tesla voisi sopia juuri minun tarpeisiini.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen nazi. Nyt löysin tietoa että tesla voisi sopia juuri minun tarpeisiini.
Mercedes Benz. Mannerheim sai Mersun itse Aatulta. Aatu sai 25 Ford kuorma-autoa 50 V . lahjaksi, Ford F 150 olisi aika paikallaan. LePen, ( häissä kunniavieraana itse Putler) viimeisenä vaan ei vähäisempänä. Mopo Unkarissa lisenssillä valmistetulla Tomos moottorilla, sinulla taitaa olla sellainen. Kotimaiselle perus vastarannan kiiskelle voi olla se jo olemassa oleva vanha MB diesel ja 88 litran tankki.
- AnonyymiUUSI
No tietenkin joku saksalainen auto, nehän on natsien tekemiä. Niistä ehkä volkkari olisi paras, kun on itsensä Hitlerin toimesta rakennettu.
- AnonyymiUUSI
Hitler antoi aikanaan Ferdinand Porschelle käskyn suunnitella edullisen kansanauton ja näin syntyi Kupla, ilmeisesti paha asia hölmön mielestä?
Saksalainen vihaa nazeja ja heillä on siihen suuri kompleksi ja haluaisivat unohtaa koko tuon Hitlerin ajanjakson. Toki sillä on myös paikallisia Persuja jotka esiintyvät nazeina, mutta ovat pieni ääriliike. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitler antoi aikanaan Ferdinand Porschelle käskyn suunnitella edullisen kansanauton ja näin syntyi Kupla, ilmeisesti paha asia hölmön mielestä?
Saksalainen vihaa nazeja ja heillä on siihen suuri kompleksi ja haluaisivat unohtaa koko tuon Hitlerin ajanjakson. Toki sillä on myös paikallisia Persuja jotka esiintyvät nazeina, mutta ovat pieni ääriliike.Natsit olivat ja ovat saksalaisia, joten sinun mukaasi saksalaiset vihaavat saksalaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saksalainen vihaa nazeja ja heillä on siihen suuri kompleksi ja haluaisivat unohtaa koko tuon Hitlerin ajanjakson. Toki sillä on myös paikallisia Persuja jotka esiintyvät nazeina, mutta ovat pieni ääriliike.Saksassa joka viides on enemmän tai vähemmän ääriajattelija lieneekö kaikki pesun kestäviä. Amerikassa noin puolet. Suomessa 15% enää tunnustaa, vastuu painaa kannatusta.
- AnonyymiUUSI
Tesla 👍
- AnonyymiUUSI
Zaz on tunnettu natsimerkki. Tilaa se ennen kuin kaikki on tuhottu.
- AnonyymiUUSI
1930-luvun suuri avo Mercedes jossa voit seisoa selkä suorana ja nostaa kättäsi 48asteen kulmaan eteesi.
- AnonyymiUUSI
Et ole nazi, vaan nuori ja typerä Persujen äänestäjä.
- AnonyymiUUSI
Mercedes 540 K
- AnonyymiUUSI
Mercedes-Benz 770 on sinulle täydellinen.
- AnonyymiUUSI
Tämä se tosiaan on, hienosäädit vastaukseni.
- AnonyymiUUSI
Joku sellainen merkki millä oli läheiset suhteen Natsihallinnon kanssa. VW, BMW, Mercedes ja kaikkein läheisin suhde on oli Audilla (Auto union).
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä sanon että jokin venäläinen nykyauto on lähinnä. Niitä ei juuri tällä hetkellä saa mutta voit harjoitella Ladalla.
- AnonyymiUUSI
Tesla sopii tietääkseni juuri parhaiten nazeille.
- AnonyymiUUSI
Opel Kadett
- AnonyymiUUSI
Onhan noita natsien tekeleitä autoliikkeet täynnä; bmw, mersu, opel, porsche,volkkari, audi ja varmaan skodakin kelpaa, kun on volkkarikonsernin omistuksessa.
Natseille riittää kyllä valinnanvaraa. - AnonyymiUUSI
No Mersu tietenkin. Se on auto.
- AnonyymiUUSI
Volkkari on ihan hyvä alku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211129Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4133122Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671464
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21873Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858