Olen nazi ja etsin sopivaa autoa, mitä suosittelette?

Anonyymi-ap

Haluaisin auton joka vastaa arvojani äärioikeiston ja nazi aatteen tukijana. En ole tutustunut nyt mitkä autot sopisi aatteeni tueksi niin että muutkin näkevät että olen nazi. Mitä siis suosittelet? Kiitos paljon jo etukäteen.

26

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

polkuauto on sulle sopiva.

• Anonyymi
      UUSI

Et näköjään sanomatta ymmärrä, ettei näiden asioiden kanssa
      voi leikkiä!

• Anonyymi
        UUSI

Biili kuin biili kunhan on natsimobiili😆

• Anonyymi
        UUSI

Näillä asiaoilla todella tulee leikkiä ja paljon, tesla on lelu joka on myös lelun arvoin tänäpäivänä. Voi voi niitä joilla velka tesla pihassa. Eroon et pääse. Itku siinä tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä nuorta poikaa ahistaa?
      Onko pelkotiloja vai eikö löydy paikkaa kaveriporukoista?

• Anonyymi
      UUSI

Et sä mikään nazi ole, tyhmä vain.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä olen nazi. Nyt löysin tietoa että tesla voisi sopia juuri minun tarpeisiini.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen nazi. Nyt löysin tietoa että tesla voisi sopia juuri minun tarpeisiini.

Mercedes Benz. Mannerheim sai Mersun itse Aatulta. Aatu sai 25 Ford kuorma-autoa 50 V . lahjaksi, Ford F 150 olisi aika paikallaan. LePen, ( häissä kunniavieraana itse Putler) viimeisenä vaan ei vähäisempänä. Mopo Unkarissa lisenssillä valmistetulla Tomos moottorilla, sinulla taitaa olla sellainen. Kotimaiselle perus vastarannan kiiskelle voi olla se jo olemassa oleva vanha MB diesel ja 88 litran tankki.

• Anonyymi
      UUSI

No tietenkin joku saksalainen auto, nehän on natsien tekemiä. Niistä ehkä volkkari olisi paras, kun on itsensä Hitlerin toimesta rakennettu.

• Anonyymi
        UUSI

Hitler antoi aikanaan Ferdinand Porschelle käskyn suunnitella edullisen kansanauton ja näin syntyi Kupla, ilmeisesti paha asia hölmön mielestä?
        Saksalainen vihaa nazeja ja heillä on siihen suuri kompleksi ja haluaisivat unohtaa koko tuon Hitlerin ajanjakson. Toki sillä on myös paikallisia Persuja jotka esiintyvät nazeina, mutta ovat pieni ääriliike.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hitler antoi aikanaan Ferdinand Porschelle käskyn suunnitella edullisen kansanauton ja näin syntyi Kupla, ilmeisesti paha asia hölmön mielestä?
        Saksalainen vihaa nazeja ja heillä on siihen suuri kompleksi ja haluaisivat unohtaa koko tuon Hitlerin ajanjakson. Toki sillä on myös paikallisia Persuja jotka esiintyvät nazeina, mutta ovat pieni ääriliike.

Natsit olivat ja ovat saksalaisia, joten sinun mukaasi saksalaiset vihaavat saksalaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saksassa joka viides on enemmän tai vähemmän ääriajattelija lieneekö kaikki pesun kestäviä. Amerikassa noin puolet. Suomessa 15% enää tunnustaa, vastuu painaa kannatusta.

• Anonyymi
      UUSI

Tesla 👍

• Anonyymi
      UUSI

Zaz on tunnettu natsimerkki. Tilaa se ennen kuin kaikki on tuhottu.

• Anonyymi
      UUSI

1930-luvun suuri avo Mercedes jossa voit seisoa selkä suorana ja nostaa kättäsi 48asteen kulmaan eteesi.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole nazi, vaan nuori ja typerä Persujen äänestäjä.

• Anonyymi
      UUSI

Mercedes 540 K

• Anonyymi
      UUSI

Mercedes-Benz 770 on sinulle täydellinen.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä se tosiaan on, hienosäädit vastaukseni.

• Anonyymi
      UUSI

Joku sellainen merkki millä oli läheiset suhteen Natsihallinnon kanssa. VW, BMW, Mercedes ja kaikkein läheisin suhde on oli Audilla (Auto union).

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä sanon että jokin venäläinen nykyauto on lähinnä. Niitä ei juuri tällä hetkellä saa mutta voit harjoitella Ladalla.

• Anonyymi
      UUSI

Tesla sopii tietääkseni juuri parhaiten nazeille.

• Anonyymi
      UUSI

Opel Kadett

• Anonyymi
      UUSI

Onhan noita natsien tekeleitä autoliikkeet täynnä; bmw, mersu, opel, porsche,volkkari, audi ja varmaan skodakin kelpaa, kun on volkkarikonsernin omistuksessa.
      Natseille riittää kyllä valinnanvaraa.

• Anonyymi
      UUSI

No Mersu tietenkin. Se on auto.

• Anonyymi
      UUSI

Volkkari on ihan hyvä alku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      272
      11129
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      413
      3122
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      93
      1768
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1575
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      67
      1464
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      86
      1046
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1001
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      917
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      873
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      858
    Aihe