Lapsena maailmaa tutkiskellessani jäin monen aallon alle. Nyttemmin olen hieman pidempi ja kokeneempi, mutta yhä samanlainen ja aallot loivempia.
Minulle kerrottiin jo varhain, että hiekka jalkojesi alla ei ole hiekkaa.
Katselin rantaa allani, enkä ymmärtänyt, mitä sanottiin.
(hirn)
Maailman napa
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän, jos sitäkään.
https://www.youtube.com/watch?v=Dh9yonhu11o
AV- Anonyymi
Hiekasta saa hyviä sanoituksia, juoksuhiekkaahan elämä tavallaan on ja upotaan päivä päivältä tuntemattomaan tulevaisuuteen joka vähenee vähenemistään.
Mutta, kai viisaus on siinä että ymmärtää
ketä seurata pitkään, milloin kääntyy pois.
Ja että ihmistä pitkin sä et ikinä voi
Itseesi matkustaa...
AV
- Anonyymi
Miljoonia ja miljoonia
Miljoona on astronominen sana, ei luku. Miljoonan jälkeen ei tule muita lukuja, tai sanoja. Miljoonaan päättyy kaikki inhimillisesti kuviteltavissa oleva.
Miljoona on kuin seinä, joka lähestyy.
Kuitenkin miljoona ei ole mitään verrattuna suuriin lukuihin, jollaisia ihminen ei voi enää ymmärtää. Edes käsittää.
Lajimme todellisuus päättyy ykköseen ja kuuteen nollaan, mistä suurten lukujen todellisuus vasta alkaa.
Kaikki
On hieman kyseenalaista se että voiko ihmiselle opettaa tällaisen sanan, kuten kaikki, merkitystä, määrää, tai edes sen ideaa.
Jos sellainen on.
(naurua) - Anonyymi
aamun vireys on illanvirkun kauhistus 🙄 . Vastaukset eivät löydy paljosta vaan vähästä
- Anonyymi
Mjoo
Joku joskus mulle sanoi, että älä käytä sanoja, joita lukija ei voi käsittää.
En käsittänyt mihin hän viittasi.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880