Sijaistan Välistä

Anonyymi-ap

Mutta vain yhden aloituksen verran naisista. Pakko valita (niin Väliskin väittää), kenet valkkaisit jos pakko valita. Niin Sandra, Sabrina vai Samantha?

Laulajia ovat kasarilta, vanhukset tietää. 😜

Mun oma vastaus: Sandra.

Jasu

27

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tiedän vain Sabrinan. Se on turhan tyrkky mun makuuni. Mitenköhän enemmistö miehistä valkkaa naisia? Pahoin pelkään että ulkonäkö edellä. Mulle tärkeämpää on mitä mä vaistoan toisesta. Joihinkin vain yksinkertaisesti koukuttuu ilman ilmeistä syytä. Feromonit taitavat leijailla ilmassa ja se määrää onko todellista kiinnostusta vai ei.

      • Anonyymi

        Noo, miehille joillekin se tyrkkyys on imartelevaa. Menee halpaan helposti, jos nainen keikkuu kuin kuolisi ilman miestä. 😅

        Ulkonäkö ja naisen käytös. Ne vaikuttaa. Riippuen ihan siitä mitä mies on naisesta vailla. Sekin vaihtelee jopa yksilön kohdalla, mies yksilön. Välillä kiinnostaa pyllytyrkyt ja välillä järjellisemmät mimmit. Monia miehiä ikä kasvataa, eikä pelkkä kikkuli määrää mitä valitaan.

        Jasu


    • Anonyymi

      En noista isotissi-tyypeistä oikein välitä, niin valitsen Sandran.

      Mihin tehtävään sen valitsin? 😁

      xLiner

      • Anonyymi

        Oli muuten aikamoinen tukkamuoti noilla kun kuuklasin. Ristus.. 😂

        xLiner


      • Anonyymi

        Sama ja muutenkin ovat liian bimbomaisesti esiintyviä. Mä en voi sietää bimboilijoita. Kiertäsin kaukaa jokaisen. 😅

        Sandra on iki ihana. ❤️❤️‍🔥

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aikamoinen tukkamuoti noilla kun kuuklasin. Ristus.. 😂

        xLiner

        Tukkamuoti oli niin kasaria että! 😆

        Mutta punaiset hiukset on aina niin kauniit. 😍

        Jasu


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oi niin aikoja, kun Madonna levitteli siipiään (neitseellisesti) Välimeren pimeässä yössä, jossa kaskaat äänestivät kilvan.

        Oh-hoijaa.

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi niin aikoja, kun Madonna levitteli siipiään (neitseellisesti) Välimeren pimeässä yössä, jossa kaskaat äänestivät kilvan.

        Oh-hoijaa.

        (reps)

        "...äänestivät..."


        Kirjoitus oli kuin kaunis klassinen runo, mutta tappoiko keinoäly kaskaiden ääntelyn?


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        "...äänestivät..."


        Kirjoitus oli kuin kaunis klassinen runo, mutta tappoiko keinoäly kaskaiden ääntelyn?

        Öm

        Mä olen kyllä yrittänyt opettaa tälle mystiselle tuotteelle sen viileissä katakombeissa yhdistelyn tajua, mutta en ole nähnyt tuloksia.

        Mutta olemme oikeamielisellä tiellä, sillä oppiminen on tarjottu lahja.

        (hihitystä)


      • Gattino kirjoitti:

        "...äänestivät..."


        Kirjoitus oli kuin kaunis klassinen runo, mutta tappoiko keinoäly kaskaiden ääntelyn?

        Voisi tämä olla myös modernia runoutta,
        jossa tyylikäs viittaus alue- ja kuntavaaleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öm

        Mä olen kyllä yrittänyt opettaa tälle mystiselle tuotteelle sen viileissä katakombeissa yhdistelyn tajua, mutta en ole nähnyt tuloksia.

        Mutta olemme oikeamielisellä tiellä, sillä oppiminen on tarjottu lahja.

        (hihitystä)

        Miksi kaskaat soivat puissa, on taas eri juttu, jossa (todellakin) äänestetään kilvan.

        (reps)


      • Anonyymi

        Oliko ne tissit mitkä vaikutti valintaan? 😄

        Jasu


    • Ai että, kasarilla naisilla oli vielä paksut ja kuohkeat hiukset.
      Niin oli myös miehillä, näyttivät ihan naisilta.
      Nyt on naisilla siilit ja miehillä kalju sekä törkyinen parta.

      Kasari meni Makepeacea kuolaten.

      • Anonyymi

        Makepeace

        Ensimmäinen rakkauteni, joka edusti uutta näkemystä naisen olemukseen, paikkaan yhteiskunnassa ja tulevaisuuteen siellä (?).

        Make my peace, please.

        (hirn)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vähän kohtalokkaampi mimmi. Kaunis kallo. Kaikille ei käy puliksi vedetty pää, kun kallo on kuin perunasäkin pinta.

        Jasu


    • Anonyymi

      Mulla on sama suosikki kuin pujottelijalla: Sirkka-Liisa ”ne osaavat laulaa” Anttila.

    • Anonyymi

      Oijoi sentään. Sandra. Olen vieläkin vakuuttunut siitä, että tuo katsoi julisteessa suoraan minuun :) - cu-

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sabrina...

      Enkä osaa perustella. 😬

      • Anonyymi

        Ei aina osaa... 🙂

        Jasu


    • Anonyymi

      Kaikki kolme paremman näköisiä vanhemmiten eli 40-50v ihan mukavan näköisiä muikkuja täytyykin katsoa googlen kuvahakua

      • Anonyymi

        Tykkäät, että nainen on kuin viini? 😛

        Jasu


    • Anonyymi

      On vain yksi oikea Sandra ja se on Bullock :)

      • Anonyymi

        Aa, se bussi hurjastelu elokuvan Santtu. Muistan. Kaverina Keanu Reeves.

        Jasu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe