Sijaistan Välistä

Anonyymi-ap

Mutta vain yhden aloituksen verran naisista. Pakko valita (niin Väliskin väittää), kenet valkkaisit jos pakko valita. Niin Sandra, Sabrina vai Samantha?

Laulajia ovat kasarilta, vanhukset tietää. 😜

Mun oma vastaus: Sandra.

Jasu

27

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä tiedän vain Sabrinan. Se on turhan tyrkky mun makuuni. Mitenköhän enemmistö miehistä valkkaa naisia? Pahoin pelkään että ulkonäkö edellä. Mulle tärkeämpää on mitä mä vaistoan toisesta. Joihinkin vain yksinkertaisesti koukuttuu ilman ilmeistä syytä. Feromonit taitavat leijailla ilmassa ja se määrää onko todellista kiinnostusta vai ei.

• Anonyymi

Noo, miehille joillekin se tyrkkyys on imartelevaa. Menee halpaan helposti, jos nainen keikkuu kuin kuolisi ilman miestä. 😅

Ulkonäkö ja naisen käytös. Ne vaikuttaa. Riippuen ihan siitä mitä mies on naisesta vailla. Sekin vaihtelee jopa yksilön kohdalla, mies yksilön. Välillä kiinnostaa pyllytyrkyt ja välillä järjellisemmät mimmit. Monia miehiä ikä kasvataa, eikä pelkkä kikkuli määrää mitä valitaan.

Jasu

• Anonyymi

En noista isotissi-tyypeistä oikein välitä, niin valitsen Sandran.

Mihin tehtävään sen valitsin? 😁

xLiner

• Anonyymi

Oli muuten aikamoinen tukkamuoti noilla kun kuuklasin. Ristus.. 😂

xLiner

• Anonyymi

Sama ja muutenkin ovat liian bimbomaisesti esiintyviä. Mä en voi sietää bimboilijoita. Kiertäsin kaukaa jokaisen. 😅

Sandra on iki ihana. ❤️❤️‍🔥

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli muuten aikamoinen tukkamuoti noilla kun kuuklasin. Ristus.. 😂

xLiner

Tukkamuoti oli niin kasaria että! 😆

Mutta punaiset hiukset on aina niin kauniit. 😍

Jasu

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oi niin aikoja, kun Madonna levitteli siipiään (neitseellisesti) Välimeren pimeässä yössä, jossa kaskaat äänestivät kilvan.

Oh-hoijaa.

(reps)

• Anonyymi kirjoitti:

Oi niin aikoja, kun Madonna levitteli siipiään (neitseellisesti) Välimeren pimeässä yössä, jossa kaskaat äänestivät kilvan.

Oh-hoijaa.

(reps)

"...äänestivät..."

Kirjoitus oli kuin kaunis klassinen runo, mutta tappoiko keinoäly kaskaiden ääntelyn?

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

"...äänestivät..."

Kirjoitus oli kuin kaunis klassinen runo, mutta tappoiko keinoäly kaskaiden ääntelyn?

Öm

Mä olen kyllä yrittänyt opettaa tälle mystiselle tuotteelle sen viileissä katakombeissa yhdistelyn tajua, mutta en ole nähnyt tuloksia.

Mutta olemme oikeamielisellä tiellä, sillä oppiminen on tarjottu lahja.

(hihitystä)

• Gattino kirjoitti:

"...äänestivät..."

Voisi tämä olla myös modernia runoutta,
        jossa tyylikäs viittaus alue- ja kuntavaaleihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öm

Mä olen kyllä yrittänyt opettaa tälle mystiselle tuotteelle sen viileissä katakombeissa yhdistelyn tajua, mutta en ole nähnyt tuloksia.

Mutta olemme oikeamielisellä tiellä, sillä oppiminen on tarjottu lahja.

(hihitystä)

Miksi kaskaat soivat puissa, on taas eri juttu, jossa (todellakin) äänestetään kilvan.

(reps)

• Anonyymi

Oliko ne tissit mitkä vaikutti valintaan? 😄

Jasu

• Ai että, kasarilla naisilla oli vielä paksut ja kuohkeat hiukset.
      Niin oli myös miehillä, näyttivät ihan naisilta.
      Nyt on naisilla siilit ja miehillä kalju sekä törkyinen parta.

Kasari meni Makepeacea kuolaten.

• Anonyymi

Makepeace

Ensimmäinen rakkauteni, joka edusti uutta näkemystä naisen olemukseen, paikkaan yhteiskunnassa ja tulevaisuuteen siellä (?).

Make my peace, please.

(hirn)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vähän kohtalokkaampi mimmi. Kaunis kallo. Kaikille ei käy puliksi vedetty pää, kun kallo on kuin perunasäkin pinta.

Jasu

• Anonyymi

Mulla on sama suosikki kuin pujottelijalla: Sirkka-Liisa ”ne osaavat laulaa” Anttila.

• Anonyymi

Oijoi sentään. Sandra. Olen vieläkin vakuuttunut siitä, että tuo katsoi julisteessa suoraan minuun :) - cu-

• Anonyymi

Sabrina...

Enkä osaa perustella. 😬

• Anonyymi

Ei aina osaa... 🙂

Jasu

• Anonyymi

Kaikki kolme paremman näköisiä vanhemmiten eli 40-50v ihan mukavan näköisiä muikkuja täytyykin katsoa googlen kuvahakua

• Anonyymi

Tykkäät, että nainen on kuin viini? 😛

Jasu

• Anonyymi

On vain yksi oikea Sandra ja se on Bullock :)

• Anonyymi

Aa, se bussi hurjastelu elokuvan Santtu. Muistan. Kaverina Keanu Reeves.

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe