Ykkösen uusi meteorologi 😍 Pakko katsoa kaikki sen päivän uutiset, kun hän on vuorossa.
Näkeekö näitä vuoroja mistään netistä? 🤔
Ihana Elina!
18
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun makuun
- Anonyymi
Henriikka on tyttö minun makuuni! Naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiinni!
- Anonyymi
Osais vaan esiintyä meteorologina?
- Anonyymi
Läskist saa aina kii
- Anonyymi
Rupes ottamaan eteen.
- Anonyymi
Olen riuska käsityöihminen.....call me.
- Anonyymi
Kuinka paljon noita meteorologeja pitää olla? Konehan sen sään ennustaa. Robotti lukemaan, ei maksa mitään.
- Anonyymi
Meteorologit pois ja uutistenlukija kertoo sään , ei tarvitsisi katsella noita ärsyttäviä meteorolookeja. Toiset kävelee kartalla koko lähetyksen läpi ja toiset puhuu käsiään pyöritellen ja heilutellen , sekä tuo yksi mtveen meteorologi joka on liian pienissä, lyhyissä, paljasta pintaa näyttävissä vaatteillaan.
- Anonyymi
Meteorologien rekrytoijien kannattaisi katsoa millaiselta meteorologin tulee näyttää.
https://www.youtube.com/shorts/RJkl2qF27So- Anonyymi
Jenna, Jennako täällä ??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenna, Jennako täällä ??????
Meteorologit hel….! Jo kaikki!
- Anonyymi
Helve////. Noi kaikki kun eivät osaa esiintyä. Pelkkä ääni ja kartta näkyviin. Jäävät katsojilla ketutukset siten pois.
- Anonyymi
Mulle riittää äänikin, kun istun vessanpöntöllä runkkaamassa 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle riittää äänikin, kun istun vessanpöntöllä runkkaamassa 😋
Ilmeisesti runkkuja yrittää miellyttää noilla asuillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti runkkuja yrittää miellyttää noilla asuillaan
Määki haluu run(((((( ku toi näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määki haluu run(((((( ku toi näkyy
mää myös
- Anonyymi
Mikäs nyt maksaa kun kolmonen eikä Elina näkynyt aamulla? Varasin uuden tummeli purkin ja paperirullan, ei näkynyt kuin lumisadetta joka kanavalta ja piti turvautua Raquel Welshin kuvaan komeron ovessa, mutta jököttää siinä aina samassa asennossa eikä liiku yhtään.
- Anonyymi
Eikös se Elina oo Ylellä, eikä Mtveellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027