Persekärpäsestä kirjoitetaan monta kirjaa ja tiedemiehet ja filosofit tutkivat ja analysoivat hänen tuotoksiaan.
Aika kautensa suurin ajattelija, mestarillinen filosofi, noin häntä tulevaisuudessa kuvaillaan.
Tullaanko Persekärpänen muistamaan joskus yhtenä historian suurista ajattelijoista?
28
288
Vastaukset
- Anonyymi
Persekärpäsen velipuoli sittisontiainenhan kirjoitti jo paksut opukset dinosauruksista ja kuulennosta hänhän on itse lentävä nobelin esi isä dna piirretynä persiinsä
- Anonyymi
Persekärpänen toivoo useissa kirjoituksissaan Vikin kuolemaa.
Koska ei tunnu toimivan niin siirtyy kai toivomaan Vikin lasten kuolemaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen toivoo useissa kirjoituksissaan Vikin kuolemaa.
Koska ei tunnu toimivan niin siirtyy kai toivomaan Vikin lasten kuolemaa.En tahtoisi sua mitenkään masentaa, mutta tuo toive toteutuu absoluuttisen varmasti jonain päivänä.
Ja se päivä on tänään lähempänä kuin eilen.
Mutta miksi pitäs sen lasten delaamista toivoo? Ei toki, nauttikoon perinnöstään täysillä kun sen toivottavasti jo pian saavat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tahtoisi sua mitenkään masentaa, mutta tuo toive toteutuu absoluuttisen varmasti jonain päivänä.
Ja se päivä on tänään lähempänä kuin eilen.
Mutta miksi pitäs sen lasten delaamista toivoo? Ei toki, nauttikoon perinnöstään täysillä kun sen toivottavasti jo pian saavat!En minä ole Persekärpänen on Persekärpänen monasti kiistänyt.
Nyt se ite myöntää olevansa Persekärpänen, alhaisin sittiäinen maan päällä.
- Anonyymi
Mulla oli pikkupoikana maalla pikku harrastus.
Jahtasin kärpäsiä tuvassa lätkällä. Niiltä jotka vaan pökräsivät revin siivet irti ja laitoin veteen. Vimmatusti pörisivät ja surisivat.
Se oli kivaa.- Anonyymi
Mites siivettömät kärpäset surisevat kun se ääni tulee nimenomaan siivistä?
Tosin olet tosi sairas, jos tuollaisia edes kuvittelet, hae apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites siivettömät kärpäset surisevat kun se ääni tulee nimenomaan siivistä?
Tosin olet tosi sairas, jos tuollaisia edes kuvittelet, hae apua.Kauhiaa eläinrääkintää repijä siipijä.
Kyllä se kärpänen sirisee ja sätkii jos nyppää vaan toisen siiven kato.
Pörfisee sitten aikansa kunnes hukkumakuolee surkijasti kato.
- Anonyymi
Kukaan ei ole löytänyt Kosmoksesta niin montaa exo-Lättyplaneettaa kuin Persekärpänen. Siinä on Vikillä ihmettelemistä mitenkä niissä voisi muka esiintyä järjellistä elämää. Persekärpänen tietää sanoa jotta exo-Lättyplaneettojen elämä on piipohjaista. Ajatelkaas sitä !
Mitä hurjempia plasmamyrskyjä exo-Lättyplaneettojen keskustähti purskauttaa niin sitä enemmän piipohjaiset älykkäät oliot saavat energiaa. Ei tartte kuin vain mollottaa hiekkarannalla ja lihoaa koko ajan ilman vaaraa ihosyövästä.- Anonyymi
Ai niin vallan unohdin kirjoittaa etten ole Persekärpänen.
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten Youtubeen tuli dokumentti There are no forests on Flat Earth tms. Siinä esitettiin, että muinoin Maassa oli jättikokoisia piipohjaisia puita, joiden kantoja on jäljellä lattahuippuisina vuorina, joita on ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin vallan unohdin kirjoittaa etten ole Persekärpänen.
Lapseni päivähoitaja sanoi jo vuosia sitten: "joka toista haukkuu on itse"
Joten kyllä SINÄ olet tuo ao, kärpänen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapseni päivähoitaja sanoi jo vuosia sitten: "joka toista haukkuu on itse"
Joten kyllä SINÄ olet tuo ao, kärpänen.Olisit ylpeä tittelistäsi: Persekärpänen, aikamme suurin ajattelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ylpeä tittelistäsi: Persekärpänen, aikamme suurin ajattelija.
Eihän se ole minun tittelini, vaan SINUN, Ihan todistettavasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole minun tittelini, vaan SINUN, Ihan todistettavasti!
Pidät allekirjoittanutta aikamme suurimpana ajattelijana? Kiitos kohteliaisuudesta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät allekirjoittanutta aikamme suurimpana ajattelijana? Kiitos kohteliaisuudesta. :)
En pidä, mutta jos se kipeää mieltä rauhoittaa, ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä, mutta jos se kipeää mieltä rauhoittaa, ole hyvä vaan.
Kiitos, mestari.
- Anonyymi
Onko minun - Persekärpäsen - ymmärrettävä tämä tähän astisen erittäin älykkäiden komentaattoreiden kirjoittamisien seurauksena se jotta minä alhainen Persekärpänen olen sittenkin olemassa vaikka olenkin vain tämmöinen alhainen "raatokärpänen" Vikin sekä hänen Pattayn tyttöpoikien peppuleissa.
Nyt tämän asia päätin enkä ole enään persekärpänen vaan olen päätäi jylläten Vikin tuuheassa hiuksistossa. - Anonyymi
Kiitos tästä huomiosta, ja vastaus on "Kyllä".
- Anonyymi
Olkaa hyvä, herra Persekärpänen.
- Anonyymi
Ainoastaan mielisairaat kirjoittavat sanan "Persekärpänen".
- Anonyymi
Ota vaan kohteliaisuutena, että sinua pidetään aikamme suurimpana ajattelijana. :)
- Anonyymi
Musta tuntuu, siitä tullaan Viki muistamaan ikuisesti.
- Anonyymi
Ajattelen joten olen siis Persekärpänen.
- Anonyymi
SINUT tullaan kyllä muistamaan yhtenä historian suurimmista idiooteista.
- Anonyymi
No sehän on hienoa, jostain muistetaan, suurin osa unohtuu kokonaan eikä jää historian kirjoihin. :)
- Anonyymi
Saanen korjata. Heidän. Ja niistä on jo kirjoitettu kirjoja.
Tämä perskärpäsen sanonnan tyyppi ei vain omista mitään kirjallisuutta, filosofiaa tai tiedettä. Hän vain itkee kuinka kaikki muut ovat perskarpäsiä ilman mitään argumentteja ja julistaa itsensä voittajaksi yli kaiken. - Anonyymi
Vikin lapset tulevat muistamaan isänsä siitä että viimeinkin jätti heille sen perinnön jota odottelivat kauan.
- Anonyymi
Miltä aloittaja tuntuu olevan noin epäkypsä? Et ole tainnut saavuttaa elämässäsi yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949