Mitä teen

eijarina

kun vettä tulee taivaan täydeltä, telkusta ei tuu mitään ja kökötän yksin tääl kämpässä, ajankulutus vinkkejä kiitos! En viittis viel mennä nukkumaankaan.

37

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • primadonna

lähettele virtuaalikortteja ystäville, hyvällä runolla höystettynä ;)

• Dr.Swan

Jos vastauksesi on kyllä:Tule tänne,minulla on sinulle tekemistä piiitkääsi aikaa!

Ostin nimittäin tänään söpöjä pienen pieniä hiuspimpulapompuloita ja nyt pitäis saada pää TÄYTEEn (ei viinaa)pieniä ranskan lettejä,rivi riviin.Niitä on vaan hyvin vaikia saada itse tehtyä....

• eijarina

opetus tekee mestarin, kuulemma. Opetetko sä ekana mua tekeen niitä?

• Dr.Swan
        eijarina kirjoitti:

opetus tekee mestarin, kuulemma. Opetetko sä ekana mua tekeen niitä?

Anteeksi vain mutta etsin valmiiksi oppi taitoista kampaajaa.

Kiitos silti työ hakemuksesta!

• eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

Anteeksi vain mutta etsin valmiiksi oppi taitoista kampaajaa.

Kiitos silti työ hakemuksesta!

surku!! Oishan se pitänyt arvata.

• Dr.Swan
        eijarina kirjoitti:

surku!! Oishan se pitänyt arvata.

Katsos kun minulla on potilaatkin hoidettavana...muuten kyllä!

• eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

Katsos kun minulla on potilaatkin hoidettavana...muuten kyllä!

selityksen makua! Ammattilainen sen olla pitää...

• Dr.Swan

...niin minä ja naapurini päästään kaljalle."Ihan yhelle vaan..."
      Olis tietty kiva jos aamuksi olis krapula mässyiksi leivottu hyvää pizzaa...

• eijarina

lapsista kun ne on jonkun toisen ja joku muu hoitaa ne. Oon omani hoitanut ja tehkööt toiset samoin. Ei millään pahalla mut...

• Dr.Swan
        eijarina kirjoitti:

lapsista kun ne on jonkun toisen ja joku muu hoitaa ne. Oon omani hoitanut ja tehkööt toiset samoin. Ei millään pahalla mut...

...eiköhän täällä sinulle jotakin mieluisaa tekemistä keksitä!

• ..säkin luovia hommia.. mulla on nyt silinterihattuprojekti aluillaan..

• Dr.Swan

Etkö voi ostaa sen silinteri hatun jostain pilailu puodista?Ei varmaan olis kauheen kallis...

• Dr.Swan kirjoitti:

Etkö voi ostaa sen silinteri hatun jostain pilailu puodista?Ei varmaan olis kauheen kallis...

..netistä parin pilailupuodin sivut.. ei löydy oikean mallista kumma kyllä..

• eijarina

mä yhen luovan homman tien mut se ei oo kivaa yksin!

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..netistä parin pilailupuodin sivut.. ei löydy oikean mallista kumma kyllä..

Kuule jos se lakkis on sulle hyvin tärkiä niin minä voin etsiä sulle sellaisen täältä yhdestä pilailu puodista ja laittaa tulemaan!Mut sun täytyy sitten lähettää mulle niitä vesirinkeleitä...he he...

• Dr.Swan kirjoitti:

Kuule jos se lakkis on sulle hyvin tärkiä niin minä voin etsiä sulle sellaisen täältä yhdestä pilailu puodista ja laittaa tulemaan!Mut sun täytyy sitten lähettää mulle niitä vesirinkeleitä...he he...

..eipä vaan ihan ohuita keksejä.. kyl varmaan kaupoista pitäis löytyy..

juu hattu on tärkeä erästä projektia ajatellen.. mutta voihan se hatun teko olla yksi projekti itsessään..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..eipä vaan ihan ohuita keksejä.. kyl varmaan kaupoista pitäis löytyy..

juu hattu on tärkeä erästä projektia ajatellen.. mutta voihan se hatun teko olla yksi projekti itsessään..

...mutta kyllä ihan mietityttämään rupesi että mitä IHMEEN projektia...hmmm...taitaa olla mielenkiintoinen projekti....

Niin,jos on kädentaitoja niin saahan sellaisen väsättyä itsekin jotenkin...kerron jos saan jonkun kuninkas idean yhtäkkiä yllättäin...

vai litteitä keksejä...kuulostaa niin hölömön makuiselta että on pakko maistaa...he he:D

• Dr.Swan kirjoitti:

...mutta kyllä ihan mietityttämään rupesi että mitä IHMEEN projektia...hmmm...taitaa olla mielenkiintoinen projekti....

Niin,jos on kädentaitoja niin saahan sellaisen väsättyä itsekin jotenkin...kerron jos saan jonkun kuninkas idean yhtäkkiä yllättäin...

vai litteitä keksejä...kuulostaa niin hölömön makuiselta että on pakko maistaa...he he:D

..elämässä pitää olla mielenkiintoisia projekteja.. mä kun oon semmonen että pakko kokeilla kaikkee ..mut myönnetään hiukan saamaton oon ollut..

ei ne vesikeksit mitään hölmöjä oikeasti oo.. ne on jees.. juustojen ja punaviinin kanssa ainakin..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..elämässä pitää olla mielenkiintoisia projekteja.. mä kun oon semmonen että pakko kokeilla kaikkee ..mut myönnetään hiukan saamaton oon ollut..

ei ne vesikeksit mitään hölmöjä oikeasti oo.. ne on jees.. juustojen ja punaviinin kanssa ainakin..

Minun pikku broidini on projektejen maailman mestari...heh he...ihan oikeasti,sillä on aivan uskomattomia "projekteja" kavereidensa kanssa ja ne on aina täysin vakavissaan juttuinensa.Ja minä ihailen häntä :)
        ...itse en harrasta projekteja paitsi ehkä jotain tylsiä...

• Dr.Swan kirjoitti:

Minun pikku broidini on projektejen maailman mestari...heh he...ihan oikeasti,sillä on aivan uskomattomia "projekteja" kavereidensa kanssa ja ne on aina täysin vakavissaan juttuinensa.Ja minä ihailen häntä :)
        ...itse en harrasta projekteja paitsi ehkä jotain tylsiä...

..säkin harrastamaan "projekteja".. kehittele omasi..

mäkin oon vakavissani näiden mun juttujen suhteen mutta välillä on vaan vähän vaikeeta.. aina ei oo aikaa..rahaa tai ei oo muuten vaan mahdollista..

kova yritys päällä kuitenkin..

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

mä yhen luovan homman tien mut se ei oo kivaa yksin!

se sellainen duuni on kerrotko kipparillekin;=))

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..säkin harrastamaan "projekteja".. kehittele omasi..

mäkin oon vakavissani näiden mun juttujen suhteen mutta välillä on vaan vähän vaikeeta.. aina ei oo aikaa..rahaa tai ei oo muuten vaan mahdollista..

kova yritys päällä kuitenkin..

...minusta tuntuu että projektit on enemmän miesten heiniä...miehillä on jokin luonteen piirre tahi ominaisuus joka tekee teistä parempia projektin tekijöitä...ja ihan vilpittömästi en kyllä yhtään tiedä mikä se voisi olla...

..."Täytyykö" projektissa olla yleinsä kokonainen kaveri porukka?....se voisi olla ehkä se syy...miehet toimivat usein "jouhevammin"
        porukassa...yksin projektiin ryhtyminen taas voisi olla hieman yksinäistä...haa! Miten keksin noin nerokkaan idean!?!"Yksin-projektiin-ryhtyminen-taas-voisi-olla-hieman-yksinäistä!!!"
        Loistavaa!

• Dr.Swan kirjoitti:

...minusta tuntuu että projektit on enemmän miesten heiniä...miehillä on jokin luonteen piirre tahi ominaisuus joka tekee teistä parempia projektin tekijöitä...ja ihan vilpittömästi en kyllä yhtään tiedä mikä se voisi olla...

..."Täytyykö" projektissa olla yleinsä kokonainen kaveri porukka?....se voisi olla ehkä se syy...miehet toimivat usein "jouhevammin"
        porukassa...yksin projektiin ryhtyminen taas voisi olla hieman yksinäistä...haa! Miten keksin noin nerokkaan idean!?!"Yksin-projektiin-ryhtyminen-taas-voisi-olla-hieman-yksinäistä!!!"
        Loistavaa!

..kyllä naisetkin semmosiin pystyvät hyvin.. itseasiassa apunani on ollut naisia aika paljon johtuen siitä että tunnen (kavereina) aika paljon naisia..
        sit on ollut ihan jätkien juttuja.. ja sit jotkut projektit oon tehnyt ihan yksin.. idea vaan pitää keksiä..

ala toteuttamaan tuota projektiasi vaikken ihan sitä täysin käsitäkään.. aloitat yksin projektin.. hmm ööhhh häh?

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

se sellainen duuni on kerrotko kipparillekin;=))

vaikka jättäisin kertomatta?! Yritäppä päätellä ihan ite mitä se vois olla, voin antaa vihjeen ettei ole pitsin nypläystä.

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

vaikka jättäisin kertomatta?! Yritäppä päätellä ihan ite mitä se vois olla, voin antaa vihjeen ettei ole pitsin nypläystä.

arvaa jos se ei ollutkaan pitsin nypläämistä:=)))

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

arvaa jos se ei ollutkaan pitsin nypläämistä:=)))

kun nypläystä, onko se sit kivaa muka yksin???

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

kun nypläystä, onko se sit kivaa muka yksin???

kaikki taitaa olla kaksin kauniimpaa;=)

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

kaikki taitaa olla kaksin kauniimpaa;=)

ainakin tyydyttävämpää, siis enhän mä mitään kaks mielistä tarkota vaan ihan vaan...

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

ainakin tyydyttävämpää, siis enhän mä mitään kaks mielistä tarkota vaan ihan vaan...

on mukavampaa kun on toinen vaikka tekisi ruokaa yhdessä:=))

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

on mukavampaa kun on toinen vaikka tekisi ruokaa yhdessä:=))

haluisin mäkin että ois joku tekemässä ees ruokaa mun kanssa, saati sit muusta puhumattakaan, niinku vaik siivouksesta.

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..kyllä naisetkin semmosiin pystyvät hyvin.. itseasiassa apunani on ollut naisia aika paljon johtuen siitä että tunnen (kavereina) aika paljon naisia..
        sit on ollut ihan jätkien juttuja.. ja sit jotkut projektit oon tehnyt ihan yksin.. idea vaan pitää keksiä..

ala toteuttamaan tuota projektiasi vaikken ihan sitä täysin käsitäkään.. aloitat yksin projektin.. hmm ööhhh häh?

....niin tuo loisto ideani ei siis ollut mikään projekti jota alkaisin nyt projekteeraamaan....öööö....jos jätän projektit muille....kun en itsekkään nyt enää tiedä mistään mitään...

MUTTA LÄÄKÄRI OLEN !SE ON VISSI JA JUU!!!!

Ja punaviini maistuu,se olkoon ainokainen "projektini"...että saan pullon tyhjäksi...vaikkapa...

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

haluisin mäkin että ois joku tekemässä ees ruokaa mun kanssa, saati sit muusta puhumattakaan, niinku vaik siivouksesta.

se yksinäisen elämä on sitä joutuu kaikki tekemään itse ei ole ketään niitä tekemässä eikä auttamassa ja ei ne muutenkaan tule tehtyä:=(

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

se yksinäisen elämä on sitä joutuu kaikki tekemään itse ei ole ketään niitä tekemässä eikä auttamassa ja ei ne muutenkaan tule tehtyä:=(

se on! Nyt mä kömmin tonne sänkyyni ja teen sen varmaan ite kun et oo säkään mun "lakanoita oikomassa" enhän mä nyt muuta tarkoita...

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

se on! Nyt mä kömmin tonne sänkyyni ja teen sen varmaan ite kun et oo säkään mun "lakanoita oikomassa" enhän mä nyt muuta tarkoita...

mennä yksin nukkumaan,mut pakko se kipparinkin tonne on mennä et hyvät yöt sinulle:=)

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

mennä yksin nukkumaan,mut pakko se kipparinkin tonne on mennä et hyvät yöt sinulle:=)

yötä sinullekkin!! Toivottavasti näät Kauniita unia. Olipa imelästi sanottu mut hyviä unia kuitenkin!! Tavataan ehkä huomenna mikäli tää mun kone on yhteisymmärryksessä mun kanssa! Mä voin luoda mielikuvan et nukun vaiks sun vieressä, ei yhtään hassumman nälöinen se pallopää mikä on galleriassa, ois ees joku...

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

yötä sinullekkin!! Toivottavasti näät Kauniita unia. Olipa imelästi sanottu mut hyviä unia kuitenkin!! Tavataan ehkä huomenna mikäli tää mun kone on yhteisymmärryksessä mun kanssa! Mä voin luoda mielikuvan et nukun vaiks sun vieressä, ei yhtään hassumman nälöinen se pallopää mikä on galleriassa, ois ees joku...

no tässä sitä taas hereillä olen ja näinkin jotain unia,mut eipä enää muista mitä:=))No jos totta puhutaan onkai se kippari pikkusen komeempi kuin se pallopää galleriassa;=)))

• innokas-30

mene juoksemaan sateeseen.
      mun tekis mieli.
      oli kiva mukulana juosta mut nyt jos lähtis niin vois joku ajatella et nyt se on unohtanu ilta lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2179
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1655
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      756
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe