Stringit rannalla

Anonyymi-ap

Hei!

Käytättekö stringejä rannalla? Julkisesti en ole käyttänyt, mutta olisi mukava mennä tänä vuonna. Onko teillä hyviä kokemuksia ja missä olette käyneet?

31

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutamana viime vuonna olen käyttänyt myös julkisilla rannoilla silloin tällöin. Aluksi tuli vähän vilkuiltua ympärille mutta nykyään käytän jo ihan rennosti. Koskaan ei oo mitään negatiivista sattunut. Nämä kokemukset Helsingistä ja Turusta. Mistä päin sä?

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt muilla? En haluaisi olla ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt muilla? En haluaisi olla ainoa.

        Ei oo tainnut samalla kertaa olla muilla mutta muuten on kyllä tullut silloin tällöin vastaan


      • Anonyymi

        Olisi tarkoitus mennä turun rannoille tämän kesän aikana.


    • Anonyymi

      Turun lähettyvillä olisi tarkoitus mennä rannalle tai rauhalliselle alueelle.

      • Anonyymi

        Joo ois kiva laittaa, mutta ei haluaisi olla ainoa mies. En ole toistaiseksi ollut. Jopa briefit harvinaisuus rannalla. Minnepäin Turun seudulla meinaat mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ois kiva laittaa, mutta ei haluaisi olla ainoa mies. En ole toistaiseksi ollut. Jopa briefit harvinaisuus rannalla. Minnepäin Turun seudulla meinaat mennä?

        En ole vielä varma. Onko suosituksia hyvistä rannoista?


    • Anonyymi

      Miksi stringit? Kuka teidän rusketusrajoja näkee? Vai yleisestikö kuljette stringeissä?
      Mitä puoliso tykkää, kun lähes koko naiseus on kaikkien nähtävänä? Entä lapset - äiti lähes alastomana, hyvä malli pienille tytöille? Entä mikä siinä itsensä esittelemisessä on niin hienoa?

    • Anonyymi

      Yhtä karmeaa olisi nähdä (karvainen) mies stringeissä.
      Jätän menemättä rannalle, jos siellä pitää katsella peppuvakoja.

      • Anonyymi

        Olen kuullut että naiset katsovat miesten pyllyjä siinä missä miehet naisten. Samoin alastomana. Jos laitetaan stringit jalkaan niin mikä siitä tekee vastenmielisen??? En vain ymmärrä. Käytän niitä rannalla ja muutenkin, ihan sama mitä mieltä muut ovat. Itsetunto kyllä kestää. En vain tykkää lahkeellisista uikkareista.


      • Anonyymi00032

        Ei pidä katsoa jos ei tykkää, tai parempi pysyä pois kokonaan jos on mahdollista nähdä paljasta ihoa rannalla, on se kauheaa. En vain halua että mulla on valkoinen alue navasta polviin jos käyttäisin niitä karseita pitkiä housuja mitä "kaikki" käyttää koska ahdasmielisessä Suomessa tarvii pukeutua kaikkien samalla tavalla. Katselen mielelläni naisia stringeissä, en välitä onko rannalla myös miehiä samanlaisissa uikkareissa. Älä katso ja tuijota jos ei näky miellytä!


    • Anonyymi00013

      Etelässä näkee miehiä joskus stringeissä. Muttei ahdasmielisessä suomessa. Oon etelässä käyttänyt koska suomessa "ei saa". Jonain päivinä kyllä pidän täälläkin.

    • Anonyymi00014

      Tänään menen. Rohkaisen mieleni, kauan harkinnut. Paikka on pohjoisella Pirkanmaalla oleva, suosittu paikka. Olen tässä lähellä asuntoautolla. Menen kyllä rannan toiseen päähän, toisessa enemmän perheitä. Siellä kauempana toisessa päässä näin pari vuotta sitten 2 naista ketkä meni alasti uimaan ja on siinä kohtaa muutenkin vapaampaa. Naiset ollut myös stringeissä, joskus joku yläosattomissa. En ole paikallisia joten täällä tuskin kukaan tuntee. Jos ei muuta niin jos herättäis tunteita ja paheksuntaa😂. Kerron sit illalla kuinka kävi.

      • Anonyymi00015

        No niin, käyty on. Eka kerta stringeissä. Olin aluksi häveliäästi selälläni tai istuen. Hetken kuluttua tuli nuoripari jossa molemmat stringeissä. Ottivat aurinkoa ja välillä kävivät uimassa. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota niin minäkin menin uimaan. Myöhemmin tämä nuorimies sanoi järvessä ohimennen että hyvä ettei ollut ainoa. Vastasinkin että eka kerta itsellä ja sit vasta tuli rennompi olo kun näin hänet. Kohta tulivat vilteillä viereen ja heidän seurassa vietin muutaman tunnin. Nyt on sit komeat rusketusraidat 😂😁


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No niin, käyty on. Eka kerta stringeissä. Olin aluksi häveliäästi selälläni tai istuen. Hetken kuluttua tuli nuoripari jossa molemmat stringeissä. Ottivat aurinkoa ja välillä kävivät uimassa. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota niin minäkin menin uimaan. Myöhemmin tämä nuorimies sanoi järvessä ohimennen että hyvä ettei ollut ainoa. Vastasinkin että eka kerta itsellä ja sit vasta tuli rennompi olo kun näin hänet. Kohta tulivat vilteillä viereen ja heidän seurassa vietin muutaman tunnin. Nyt on sit komeat rusketusraidat 😂😁

        No niin! Tämä siis tuolla Pirkanmaalla? Minkä ikäinen pariskunta oli? Millaiset stringit sillä miehellä ja entä sulla?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No niin, käyty on. Eka kerta stringeissä. Olin aluksi häveliäästi selälläni tai istuen. Hetken kuluttua tuli nuoripari jossa molemmat stringeissä. Ottivat aurinkoa ja välillä kävivät uimassa. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota niin minäkin menin uimaan. Myöhemmin tämä nuorimies sanoi järvessä ohimennen että hyvä ettei ollut ainoa. Vastasinkin että eka kerta itsellä ja sit vasta tuli rennompi olo kun näin hänet. Kohta tulivat vilteillä viereen ja heidän seurassa vietin muutaman tunnin. Nyt on sit komeat rusketusraidat 😂😁

        Mahtavaa! Kyllä se rohkaisee kun on muita stringeissä. Muutaman kerran olen ollut samaan aikaan kun on myös toinen mies stringeissä. Jep! Hienot rusketusraidat!!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        No niin! Tämä siis tuolla Pirkanmaalla? Minkä ikäinen pariskunta oli? Millaiset stringit sillä miehellä ja entä sulla?

        Arvelisin että olivat ehkä 25v. Ehkä 30. Naisella musta yläosa ja mustat stringit, miehellä valkoiset. Molemmat aika hoikkia ja urheilullisen näköisiä. Mulla mustat Joe Snyder stringit, eli semmoiset tosi niukat. On paljon muitakin malleja mut näillä aloitettiin😁.


    • Anonyymi00019

      Minulla melkein aina juoksutrikoiden alla. Jos tulee olotila että pakko päästä lenkillä jäähdytteleen, menen alkkareissa. Mulle ne on vaan alkkarit vaikka ovatkin string mallia. Käytän myös paljon joe snyder merkkiä, ovat juostessa napakat, ei vehkeet hölsky. Ehkä ovat kieltämättä hiukan minimaaliset. Pari kaveriakin käyttää lenkillä, emme ala rannalla pyytämään anteeksi että sopiiko että käymme uimassa. Jos siitä mielensä pahoittaa niin siitä vaan.

      • Anonyymi00020

        Se on just noin ja oikea meininki! Joe snyder merkki on tosiaan napakka mutta hyvä juostessa. Tuskinpa kukaan pahastuu uimareissustanne. Tekisin samoin. :)


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Se on just noin ja oikea meininki! Joe snyder merkki on tosiaan napakka mutta hyvä juostessa. Tuskinpa kukaan pahastuu uimareissustanne. Tekisin samoin. :)

        Joe snyder on hitti tai huti. Jossain malleissa hyvin tilaa edessä ja toisissa ei ollenkaan. Tosin ihan hyvät myös uikkareina.


    • Anonyymi00022

      Täällä samalla rannalla taas, stringeissä. Ei näy.muita miehiä samoissa housuissa, vain noita polvipituisia pitkiä housuja. Niistä vasta hieno valkoinen jälki jää keskivartaloon.

    • Anonyymi00023

      Viikonloppuna tuli oltua pariin otteeseen stringeissä rannalla Helsingissä. Vielä ei rajat kunnolla näy mutta toivottavasti pian.

      • Anonyymi00024

        Sama juttu. Rajat näkyy jo ihan mukavasti!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Sama juttu. Rajat näkyy jo ihan mukavasti!

        Mulla kans näkyy. Herättää varmasti pahennusta jos sellainen tilanne tulee. Jes😁!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla kans näkyy. Herättää varmasti pahennusta jos sellainen tilanne tulee. Jes😁!

        Heh mikäs siinä että on rajat! Kuka sitä paheksuisi? :)


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla kans näkyy. Herättää varmasti pahennusta jos sellainen tilanne tulee. Jes😁!

        millä rannalla kävit?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        millä rannalla kävit?

        No enpä kerro. Vai meinasitko tulla mukaan? 🙄


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        No enpä kerro. Vai meinasitko tulla mukaan? 🙄

        tietenkin! Ei ole mukavaa olla ainoa käyttäjä


    • Anonyymi00025

      En käytä koskaan stringejä, kerran läpällä kokeilin ja sellaisia, mutta ne hiersivät persvakoa ja munat eivät oikein mahtuneet mukaan.

      • Anonyymi00026

        Älä lannistu, koko ja malli ei ollut oikea. Se löytyy vain kokeilemalla. En enää osta g-string mallia, tekee juuri tuon. Oon tykästynyt Joe Snyder merkkiin, muitakin on kymmeniä. Harmi kun ovat vain tilattavissa, en ole koskaan nähnyt miehille kaupassa.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Älä lannistu, koko ja malli ei ollut oikea. Se löytyy vain kokeilemalla. En enää osta g-string mallia, tekee juuri tuon. Oon tykästynyt Joe Snyder merkkiin, muitakin on kymmeniä. Harmi kun ovat vain tilattavissa, en ole koskaan nähnyt miehille kaupassa.

        Komppaan. Hyvien g-stringien löytäminen vie aikaa, joten perus stringit leveämmällä nauhalla on mukavampi vaihtoehto. Aluksi menee aikaa tottua nauhaan, mutta sen jälkeen erittäin mukavat ja huomaamattomat!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe