Milähän olisi paras vaihtoehto? Ei valmisruokaa ja kerralla koko satsi.
Viikon ruokasatsi sinkulle
20
192
Vastaukset
- Anonyymi
Halvat ja helpot:
-Lihapullat ja muussi
-Makaronilaatikko tai lasagne
-Iso kattilallinen hernesoppaa
-Kinkkuperunalaatikko
Siinä on jo kaksi tai kolme viikkoa. Ei voi syödä mitään samaa koko viikkoa. Pakko saada salaattia tai kasviskeittoja väliin ja kasviskeitot saa tehtyä tuoreista tai paahdetuista juureksista ja sulatejuustoista. Lämpimiä voileipiä joinakin päivinä.- Anonyymi
Makaroniloota voisi olla. Eri sooseilla ja salaateilla. Kiitokset ideasta.
Oisko sittenkin, että sinkut tekis ruokaa yhdessä? Mieluummin useemmin ja isolle joukolle kuin yhdelle pitkäksi aikaa.
Sinkkuuden tarkoitus ei mulle oo koskaan auennut, jotenkin vaan tuntuu, että kaikki suoritetaan niin mahdottoman vaikeesti.- Anonyymi
Mikäs siinä, jos tykkää kommuunielämästä. Itse en koskaan suostuisi tuollaiseen, mutta ei se muita estä.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä, jos tykkää kommuunielämästä. Itse en koskaan suostuisi tuollaiseen, mutta ei se muita estä.
Mulla oma perhe tietenkin oli ykkösenä, mutta sen puutteessa kommuunikin käy. Kommuuni tosiaan sopii vain heille, jotka sille haluaa omistautua.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mulla oma perhe tietenkin oli ykkösenä, mutta sen puutteessa kommuunikin käy. Kommuuni tosiaan sopii vain heille, jotka sille haluaa omistautua.
Mä taas voin kyllä kokata ystävilleni (toki perheellekin) ja ystävieni kanssa, mutta siihen vedän rajan. Eikä todellakaan joka päivä ja ystäväni painuvat yöksi koteihinsa. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään kommuunielämä.
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas voin kyllä kokata ystävilleni (toki perheellekin) ja ystävieni kanssa, mutta siihen vedän rajan. Eikä todellakaan joka päivä ja ystäväni painuvat yöksi koteihinsa. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään kommuunielämä.
Se on hieno homma, että pääset kokkaamaan. Näitä mun kohelluksia ei välttämättä kovin moni haluaiskaan syödä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se on hieno homma, että pääset kokkaamaan. Näitä mun kohelluksia ei välttämättä kovin moni haluaiskaan syödä.
En sanonut kokkaavani. Sanoin, että voin kyllä kokata. Mä osaan kyllä kokata, mutta se on hiton tylsää puuhaa.
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut kokkaavani. Sanoin, että voin kyllä kokata. Mä osaan kyllä kokata, mutta se on hiton tylsää puuhaa.
No tylsäähän se onkin, ellei sitten saa palovarottimia huutamaan. Tai sitten jos täys kattilallinen kiehuvaa perunoita tippuu lattialle.
- Anonyymi
Tänään tein kanamurekkeen ja sen kera keitettyjä perunoita sekä porkkanaraastetta. Mureketta riittää monelle päivälle, perunoita keitin parin päivän tarpeiksi ja porkkanaraasteen tai salaatin teen aina tuoreen. Mä en tosin jaksa syödä samaa ruokaa koko viikkoa. Ylihuomenna teen minestronekeiton, josta kuitenkin vaihdan makaronin perunaan. Viikonloppuna keitän hernekeittoa.
- Anonyymi
Uunilenkkiä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uunilenkkiä myös.
Jos tykkää, niin voi tehdä. Mä en tykkää, enkä syö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkää, niin voi tehdä. Mä en tykkää, enkä syö.
Kyllä pitäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi
Ei sitä sinulta kukaan kiellä. Pistä popsien vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä sinulta kukaan kiellä. Pistä popsien vain.
Jos tällä hienolla eliittipalstalla sanotaan, että syöt myös uunilenkkiä niin silloin myös syöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tällä hienolla eliittipalstalla sanotaan, että syöt myös uunilenkkiä niin silloin myös syöt.
Nope. Jos jokin ei maistu ja on vielä kaiken lisäksi epäterveellistäkin, niin mulla ei ole yhtään ainoaa syytä syödä sitä. Se on minulle täysin yhdentekevää kuka ja missä sitä tyrkyttääkään. Mutta jos palsta on sinulle laki, niin se on ihan oma asiasi.
- Anonyymi
Miten olisi kanakeitto? Siihen voi laittaa kanan lisäksi kasviksia oman maun mukaan.
- Anonyymi
Voipi tulla ongelmia jos viikon syö samaa ruokaa.
- Anonyymi
Heippa olen mirva 41v korkeastikoulutettu ja en nyt tiedä minäkin muutaman päivän elän vain tinderimiesten pirtelölillä mutta välillä pääruokana miesten eliksiiriä ja siihen vihanneksia ja hedelmiä marjoja ja kauraa eri muodoissa mut tinderimiesten pirtelö on se josta saa protskui energiaa vitamiineja ja ravintoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa olen mirva 41v korkeastikoulutettu ja en nyt tiedä minäkin muutaman päivän elän vain tinderimiesten pirtelölillä mutta välillä pääruokana miesten eliksiiriä ja siihen vihanneksia ja hedelmiä marjoja ja kauraa eri muodoissa mut tinderimiesten pirtelö on se josta saa protskui energiaa vitamiineja ja ravintoo
Siihen ei kyllästy koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890