Nimityksiä

Anonyymi-ap

Minun tulisi pyöräyttää muutama sämpylä, mutta en jaksa nousta ylös. Tyydyn muistelemaan, mitä kaikkea ihmeellistä sämpylätaikinaan tulisi laittaa, jotta se olisi tasapainoista ja kohoavaa. Ehkä hieman siirappista ja kenties jopa suolaista.

Äh

Täten ääänestän tämän vuoden parhaimman nimimerkin valituksi.

Nimimerkki on niin hyvä, että olin hetken hyvin elävissä, jopa absurdeissa tiloissa hihittelemässä kaikelle visualisoimalleni.

Onneksi olkoon, vuoden nimimerkille, Koipireisimiehelle.

(hirn)

8

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raadon perustelut

Koipireisimiehen nimimerkki on yksinkertaisuudessaan nerokas, nöyrä, arkinen ja karvaton. Jokainen ihminen, jopa nainen voi samaistua Koipireisimiehen maailmaan, joko maustamattomaan tai värjättyyn. Likäksi Koipireisimiehen ote elämään on yhtälailla liikunnallinen kuin se on staattinen.

Koipireisimien on kuin levollinen kolmoisdraama vakuumipaketissa.

(hihitystä)

• Anonyymi

Erotan raadin jäsenen.

Aivan liikaa sekavia lyöntivirheitä.

(reps)

• Anonyymi

Gaala

Gaala on sana, jota kaikki inhoavat. Tämän vuoksi me emme ole lähettäneet Koipireisimiehelle kutsua osallistua nimitystilaisuutensa huipentumaan, Koipireisi-gaalaan, joka järjestettiin jo.

Tämä siksi, että gaalat jos mitkä ovat Koipireisimiehelle kammotuksi. Kunnioitamme hänen näkemyksiään ja sulkeudumme hänen suosioonsa.

Raatimme ilmoittaa tästä postuumisti, eli nyt.

(hihitystä)

• Anonyymi

Gaalan jälkimainingit

Suurten juhlien humu ja tuoksumeri yhdessä vellovien ajatusten ja ihmiskohinan aaltojen kera saattaa olla kokemattomille liikaa. Pelkkä maisema tällaiseen tapahtumaan on monelle yliannostus. Saati että ottaisi tällaiseen kaaokseen osaa ja heittäytyisi sen virtaan, ja antautuisi sen vietäväksi.

Onneksi raatimme on inhimillisyydessään armollinen, joten olemme säästäneet juhlakalun turmiollisuudeltamme ja dekadenssilta elämäntyyliltämme.

Juokse vapaana ja palkittuna, oi nimimerkkimme.

Takaisin arkeen

Koska minun on tänään(kin) käytävä kaupassa, niin olen täysin varma siitä, että joku toinen asiakas saattaa hiljaa mielessään pohdiskella, että ei kanapaketin valitseminen voi olla noin vaikeaa. Ei kanapaketissa ole mitään katseltavaa tai pohdiskeltavaa.

Kuinka väärässä he ovatkaan.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gaalan jälkimainingit

Suurten juhlien humu ja tuoksumeri yhdessä vellovien ajatusten ja ihmiskohinan aaltojen kera saattaa olla kokemattomille liikaa. Pelkkä maisema tällaiseen tapahtumaan on monelle yliannostus. Saati että ottaisi tällaiseen kaaokseen osaa ja heittäytyisi sen virtaan, ja antautuisi sen vietäväksi.

Onneksi raatimme on inhimillisyydessään armollinen, joten olemme säästäneet juhlakalun turmiollisuudeltamme ja dekadenssilta elämäntyyliltämme.

Juokse vapaana ja palkittuna, oi nimimerkkimme.

Takaisin arkeen

Koska minun on tänään(kin) käytävä kaupassa, niin olen täysin varma siitä, että joku toinen asiakas saattaa hiljaa mielessään pohdiskella, että ei kanapaketin valitseminen voi olla noin vaikeaa. Ei kanapaketissa ole mitään katseltavaa tai pohdiskeltavaa.

Kuinka väärässä he ovatkaan.

(hihitystä)

Kylmäallas

Elämä on joskus kuin kävisi keskustelua kanapaketin kanssa. Ympäröivä hälinä taukoaa ja aika pysähtyy. Et oikein muista edes olevasi olemassa. On vain… jotain.

- Anteeksi. Ottaisin tuosta kanapaketin, jos sopii. On hieman kiire. Kassoillakin näyttäisi olevan vallan jonoa. Ei tämä kellonlyömä nyt mikään ruuhka-aika luulisi olevan. Enemmän se kyllä tuntuisi kallistuvan tuonne iltapäivän puolelle, kun ihmiset ovat lopetelleet työnsä ja koulunsa ja mitä näitä nyt menoja kaikkia on.
        Itse olen menossa Katajanokalle konferenssiin, mutta toimitan ensin nämä ostokset äidilleni. Hän ei enää jaksa oikein itse kaupassa käydä. En kyllä jaksaisi minäkään. Onhan tässä nyt jo tovi ravattu. Minä ottaisin ehkä tuon paketin tuosta, mutta taidan jättää sen teille, koska olitte tässä ensin. Se on….

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmäallas

Elämä on joskus kuin kävisi keskustelua kanapaketin kanssa. Ympäröivä hälinä taukoaa ja aika pysähtyy. Et oikein muista edes olevasi olemassa. On vain… jotain.

- Anteeksi. Ottaisin tuosta kanapaketin, jos sopii. On hieman kiire. Kassoillakin näyttäisi olevan vallan jonoa. Ei tämä kellonlyömä nyt mikään ruuhka-aika luulisi olevan. Enemmän se kyllä tuntuisi kallistuvan tuonne iltapäivän puolelle, kun ihmiset ovat lopetelleet työnsä ja koulunsa ja mitä näitä nyt menoja kaikkia on.
        Itse olen menossa Katajanokalle konferenssiin, mutta toimitan ensin nämä ostokset äidilleni. Hän ei enää jaksa oikein itse kaupassa käydä. En kyllä jaksaisi minäkään. Onhan tässä nyt jo tovi ravattu. Minä ottaisin ehkä tuon paketin tuosta, mutta taidan jättää sen teille, koska olitte tässä ensin. Se on….

(naurua)

Puhe

Ihmiset puhuvat minulle paljon. Yleensä kuuntelen puhujia, toisinaan en. Olen toisinaan kuin lomalla puheesta ja haluan puhua itse. Pidän äänestäni. Minulla on kaunis ääni. En vain koskaan sano sitä kenellekään, edes itselleni, sillä ääneni hukkuu maailman puheeseen ja katoaa sen kohinaan.

Minusta se on sekä surullista että hauskaa.

(hirn)

• Anonyymi

Jumala katselee pilven päältä iloitsee ja hykeretelee miten ihmiset maapallollaq tqappaqvat jo vauvojakin kuin jossain mini elektro-niikka-pelissas hihiii Jumalalla on hauskaa, hähää

• Anonyymi

milloin tuo mielenvikainen ihme-jurri-Zelenski saadaan vallasta ppois olisi kammottavaa jos tuollainen yöpupukumies olisi diktaattorina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      62
      2848
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      126
      2541
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      8
      1762
    4. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      17
      1504
    5. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      2
      1489
    6. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      60
      1419
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      307
      1350
    8. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1154
    9. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1121
    10. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      80
      1082
    Aihe