Juoksumatto on paras kotikuntoilulaite

Anonyymi-ap

Tästä näkee miten miten sillä laihtuu.On minulla soutulaitekkin,mutta ei sillä mitään tee,myyn se ehkä pois lähiaikoina.

https://vm.tiktok.com/ZNde4njvh/

13

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta !
      40 minuuttia joka päivä
      no mutta sunnuntaina huojahtelen kebabille

• Anonyymi

Itse käytän sitä nyt 1-1,5 tuntia päivässä.Keksin hyvän tavan lisätä sen käyttöä,laitoin mittariston aisaan kiinni kännykän suojakotelon rautalangalla navan korkeudelle ,nyt voin selata samalla nettiä kun kävelen matolla.
        Suojakoteloon tein pienen reiän rautalankaa varten.

Ennen tuota muutosta makasin sohvalla kännykkä kourassa eli nyt matolla on tuon muutoksen ansiosta ainakin 900 % enemmän käyttöä.
        Se on erittäin hyvää lisäliikuntaa iltapäivisin.Pyöräily on edelleen päälaji mitä mitä harrastan joka päivä kesät ja talvet.Talvi tuli takaisin ja pystyisi vielä hiihtämään noin 1- 2 viikkoa.

• Anonyymi

Itse tykkään paljon enemmän trampoliinista ja myyn kaikki muut laitteet ehkä pois.

• Anonyymi

Trampoliini pitää olla matalassa kellarissa ja kun päätä lyö joka hypyllä kattoon,energiankulutus 5isin kertaistuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Trampoliini pitää olla matalassa kellarissa ja kun päätä lyö joka hypyllä kattoon,energiankulutus 5isin kertaistuu.

Voi tulla pää kipeäksi kyllä 🤣

• Anonyymi

Varsinkin nivelvaivoista kärsivälle juoksumatto on paras, sen voi nimittäin jättää kauppaan.

• Anonyymi

Voihan soutulaitteenkin, sukset ja pyörän. Säästyy myös rahaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan soutulaitteenkin, sukset ja pyörän. Säästyy myös rahaa.

Parempi ostaa suklaata Tokmannilta tarjouksesta.

• Anonyymi00009

Totuus on se ettei millään kotikuntoilulaitteilla tee mitään KOSKA niitä ei kuitenkaan käytä yhtään.
      Halvoissa juoksumatoissa 300-1000 euroa kuumuu matto,eikä siinä pysty siksi kävelemään kuin 15 minuttia.
      Isot kalliit matot voisi toimia,mutta siihen pitäisi olla ylimääräinen huone sitä varten.
      Sitten kun niitä alkaa myymään,niitä ei osta kukaan.
      Ne pitää antaa sitten pois ilmaiseksi jos haluaa niistä eroon.
      Sitä on vain mainoksen uhri jos on mennyt ostamaan juoksumaton.Noita valheellisia filmejä on netissä vaikka kuinka paljon missä joku on muka laihtunut juoksumatolla.Totuus on se että vain oikein syömällä laihtuu ja ulkoliikunnalla.
      Soutulaite on kotikuntoiluun paras koska siinä saa kokovartaloreeniä.Se on kevyt hiljainen ja ilmainen käyttää mutta sitäkään ei kannata ostaa koska sitäkään ei varmasti tule yhtään käytettyä

AINUT toimiva tapa on ulkoliikunta.Pyöräily ja kävely.

• Anonyymi00011

"Totuus on se ettei millään kotikuntoilulaitteilla tee mitään KOSKA niitä ei kuitenkaan käytä yhtään."

Sinäkö ostat kotikuntoilulaitteita tietäen ettet käytä niitä eikä niillä tee mitään? Lienet helppo uhri rihkamakauppiaille.

• Anonyymi00012

"Totuus on se ettei millään kotikuntoilulaitteilla tee mitään KOSKA niitä ei kuitenkaan käytä yhtään."

Täällä on lukuisia aloituksiasi, joissa kehut ostaneesi milloin minkäkin härpäkkeen, ainoita oikeita nekin ja joilla on tarkoitus saavuttaa pitkäaikainen unelmasi jo parin viikon kuluttua, eli veitsenterävät vatsalihakset ja 59 kilon paino. Eli härpäkkeet on nyt sitten käyttämättömänä tilaa viemässä? Joko aktiivisuusrannekekin on heivattu pois? Minkä takia ostat niitä kun et tee niillä mitään? Mulla on kuntopyörä, jolla teen paljonkin. Kelaan sillä telkkaria katsoessa ja se menee aika pieneen tilaan. Ei tarvi kuin puoli tuntia päivässä kelata ja saa jo hyötyä. Mutta siinä olet oikeassa, että ihan yksinkertaisemmat keinot on parhaat, matalan kynnyksen kävely on parasta, johon ei välineitä tarvi. Ja saa raitista ilmaa. Kävely hoitaa mieltä, tulee niin hyvä olo pitkäksi aikaa. Tosin voi ihan maalaisjärjellä todeta, ettei se ulkoliikkuminenkaan toimi sen kummemmin, jos ei sinne ulos lähde.

Itselläni on kotona myös jumppapallo, jumppamatto, vastuskuminauhat ja käsilevytanko. Näillä on pärjännyt. Näitä voi aivan siinä sivussa käyttää kun viettää kotona aikaa, että kroppaan tulee liikettä eikä nämä vie juuri tilaa, kun ne saa kaappiin. Vastuskuminauhat kulkee töihin ja matkoille repussa ja niillä saa tehtyä yllättävän paljon lihaskuntoharjoitteita. Jumppapallo on ongelma mutta olen sen ratkaissut ja sille on paikka piilossa. Jumppapallo on hyödyllinen tukirangalle eikä mulla ole ollutkaan selkävaivaa vuosiin, vaikka kärsin aikoinaan monesti iskiaksesta. Ei näistä välineistä tosin stressiä saa ottaa vaan tekee kun huvittaa.

Toisaalta sinulla on epärealistinen tavoite yli 60-vuotiaana tavoitella mitään veitsenterävyyttä vatsalihaksissa(kaan). Ikä vaan tekee sen, että se mikä oli nuorena mahdollista niin se on vaan jo taakse jäänyttä elämää. Sekin auttaisi löysän nestekudoksen poistamisessa, kun jättäisi sokerit ja hötöt syömättä, sokeri tekee juuri vatsarasvaa, jota ikääntyessä muutenkin kertyy. Mutta tärkeintä olisi vaan hyväksyä ne tosiasiat, joille ei mitään mahda.

Kaikkien yksinkertaisin menetelmä sinulle olisikin, että jättäisit ne tuhannet kilokalorit päivässä syömättä herkkujen ja sokerin muodossa, niin ei pakkokulutettavaakaan olisi. Täytyy vaan ihmetellä, mitä sitten teet kun se väistämätön liikuntarajoittuneisuus tulee jossain kohtaa ja sinulla on valtava, vuosia kehitelty sokeririippuvuus päällä ja kaikki aineenvaihduntataudit, mitä kuvitella saattaa. Mutta se on sinun ongelmasi se.

T kn

• Anonyymi00014

"AINUT toimiva tapa on ulkoliikunta.Pyöräily ja kävely."

Sinulla on näitä AINUITA OIKEITA jotka on sitten viikon päästä kelvottomaksi toteamiasi. Ja että on niin hölömö että että on tullut kusetetuksi.

Ainut oikea liikuntamuoto on se MISTÄ ITSE PITÄÄ JA MITÄ TULEE HARRASTETTUA. Nih!

• Anonyymi00013

Tää mies ei laihdu vaan juoksumatolla ja muissaki kuntoiluissa mulla kasvaa vain lihakset ja paino nousee. Eikä se haittaa koska lihas on hyvä asia. Muun muassa vanhukset tarvii lihaksia &pitää yllä lihashuoltoa.
      Painon pudottaminen on siis yliarvostettua sillä pääasia että on lihaksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      78
      1396
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1100
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      996
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      868
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      863
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe