Ajatelkaa, jos olisi ollut toisin päin eli suomalainen vaalea mies alikessu olisi tehnyt samat tummemmalle alaiselle tytölle, niin johan olisi heti syytetty MYÖS RAZZIZZMISTA, sekzzismistä, sovinizzimistä. Nyt ei mitään tällaista, koska on sitä ns. "parempaa" viha-
käytöstä ja razzizmia....
Erään laulajattaren tytär syyttettynä armeijassa simputtamisesta!
10
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mua simputettiin kerran intissä rivissä skapparien toimesta oikein huolella. Me kaikki oltiin kantaväestöä. P*ska laitos, sanon minä. Siellä leikitään että toiset olisivat parempia kuin toiset vaikka oikeasti ollaan ihan samalla viivalla. Lapsellista touhua. Ehkä musta aistittiin ja se näkyi otteissani että kiinnostukseni koko hommaan oli nolla. Voi olla että juuri sen vuoksi mut valikoitiin simputtamisen kohteeksi. Mulla on kuitenkin sen verran kova kuori että vaatii paljon enemmän että onnistuisi tuhoamaan minun psyykkeeni. Niin, sain sen silti suoritettua pikkuisen vajaan puolen vuoden palveluksella.
- Anonyymi
Aloittaja, olet ollut taas "ahkera" kun samaa liturgiaa olet tuupannut monelle eri aihealueelle.
- Anonyymi
Tärkeä aihe, miten nää berseilee Suomessa
- Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa. Heti alkaa joillain aina asian vähättely, kun tekijä on ulkomaalaistaustainen.
- Anonyymi
Just tämän takia näitä ei ikinä Suomen armeijaan, kiitos!
- Anonyymi
Mitäs ätmejä ne oikein oli kun alistuivat eivätkä ryhtyneet kapinaan? "Karma" iski. Tää vitsi liittyy siis sen tekijän sukunimeen. Lukaisin oikeudenkäyntitekstejä. Naisalokkaan hiukset haisivat kuulemma pskalta ja p3rseeltä. Tekijä on kolumbialainen. Eteläamerikkalaiset on ryöstäjiä ja varkaita, end of story.
- Anonyymi
Ylimielisiä tulokkaita kuten muutkin kehitysmaalaisetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielisiä tulokkaita kuten muutkin kehitysmaalaisetkin.
Alkaa vaikuttamaan siltä että kyseessä on puhdasmuotoinen kateus arjalaisia kohtaan. Niin, kyllähän liika erilaisuus koetaan helposti uhkaksi. Hassua on muuten se että kun nyt arjalaisista puhutaan niin saksalaisethan eivät ole juurikaan arjalaisia, siis oikeat saksalaiset. Ruotsalaiset taisivat aikoinaan keksiä r0tuopin. Opit on todellakin lakaistu maton alle ja unohdettu kun tarkastellaan mikä meininki siellä nykyään on.
- Anonyymi
On voinut simputtaa itseään tummempia. Ei ole mikään tumma tyttö.
Hanki lasit, ilkeä vanha ukko - Anonyymi
Mie simputin könsyjä Öpiksessä 1969 .- En usko että siitä mielenterveyden haittoja ?
245838
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845